اکران فیلم هیولایی Monster Problems با بازی دیلن اوبرایان به تعویق افتاد

منبع: گیمفا

123

1398/8/3

19:31


اکران فیلم هیولایی Monster Problems با بازی دیلن اوبرایان به تعویق افتاد

پارامونت پیکچرز در حال تغییر تقویم اکرانی خودش است و به تازگی تاریخ اکران فیلم مهیج Monster Problems «مشکلات هیولایی» با بازی دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien) را شش هفته به تعویق انداخته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم حالا قرار است به جای ۶ مارس در تاریخ ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) اکران شود. Monster Problems در این تاریخ باید با دنباله انیمیشنی Trolls World Tour «تور جهانی ترول‌ها» و درام اقتباسی براساس The Secret Garden «باغ اسرارآمیز» رقابت کند. فیلم مورد انتظار No Time to Die «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم فرنچایز باند یک هفته قبل از این فیلم اکران خواهد شد.

مایکل متیوز (Michael Matthews) نویسندگی و کارگردانی فیلم را برعهده دارد و شاون لوی (Shawn Levy) تهیه‌کننده آن خواهد بود. این فیلم داستان مرد جوانی را دنبال می‌کند که در دنیایی پساآخرالزمانی مورد حمله هیولاها قرار می‌گیرد. این فیلم احتمالا ترکیبی از Mad Max «مکس دیوانه» و Zombieland «سرزمین زامبی‌ها» باشد.

مایکل روکر (Michael Rooker)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، آریانا گرین‌بلت (Arianna Greenblatt) و دن اوینگ (Dan Ewing) دیگر بازیگران این فیلم هستند. روکر نقش کلاید شکارچی را بازی می‌کند که به جوئل (با بازی اوبرایان) زنده ماندن در مقابل هیولاها را آموزش می‌دهد.

منبع: ‌Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو