مقایسه شرکت رجا با فدک + امکانات رفاهی قطارها

منبع: تالاب

211

1398/8/3

21:43


مقایسه شرکت رجا با فدک + امکانات رفاهی قطارها

در مقاله قبل از وب سایت تالاب به بررسی بهترین سایت برای بررسی پیش فروش قطار پرداخت پرداختیم, طی سال های اخیر ناوگان ریلی کشور دست­خوش تغییرات زیادی گشته و پیشرفت قابل توجهی نیز داشته است. البته با استانداردهای جهانی هنوز فاصله زیادی دارد، اما تغییرات اعمال شده بسیار چشمگیر بوده و جای امیدواری است.

 

در این میان قطارهای 5 ستاره و تندرو در مسیرهای مختلف برای ترانسفر مسافران در نظر گرفته شده که طرفداران زیادی هم دارد. در مقاله ای که پیش رو دارید قصد داریم قطار 5 ستاره فدک را با یکی از قطارهای 5 ستاره شرکت رجا به نام قطار زندگی مقایسه کنیم.

 

پیش از آن که به این مطلب بپردازیم شما را با سایت مستر بلیط آشنا می کنیم. این سایت در زمینه فروش آنلاین بلیط های وسایل نقلیه فعالیت می کند. از طریق آن می توانید به راحتی بلیط خود را خریداری کرده و در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید.

 

معرفی قطار فدک

یکی از مهم ترین ویژگی های قطار امنیت آن است که برای مسافران بسیار مهم است. از آن جایی که در مسیرهای طولانی مدت زمان بیشتری را باید در قطار باشید، بنابراین وجود برخی امکانات رفاهی قطعا مهم خواهد بود. فدک یکی از قطارهای 5 ستاره ایرانی است که امکانات قابل قبولی را در اختیار مسافران قرار می دهد. عوامل قطار فدک همواره در تلاش هستند تا تجهیزات و امکانات قطار را بیشتر کرده و رضایت مسافران را جلب کنند. علاوه بر امکانات رفاهی، افرادی در زمینه ایمنی و مدیریت در حال فعالیت هستند تا سلامتی مسافران تضمین شده و مشکلات پیش رو را بهبود ببخشند.

 

مهماندارانی که در فدک مشغول فعالیت هستند به زبان های عربی و انگلیسی تسلط دارند و مقابل درب ورودی می ایستند تا از مسافران استقبال کنند. در بدو ورود نیز با نوشیدنی های مختلف از مهمانان پذیرایی می شود و در صورت نیاز هدفون و روزنامه به آن ها تقدیم می شود. در صورت نیاز به ارتباط با مهماندار از دکمه های تعبیه شده در کوپه می توان استفاده نمود.

مقایسه شرکت رجا با فدک + امکانات رفاهی قطارها

اکنون قطار 5 ستاره فدک با ارائه امکانات و تجهیزات خوب توانسته خدماتی با استانداردهای جهانی ارائه دهد و نیاز مسافران ایرانی را در زمینه حمل و نقل با قطار سهولت ببخشد. اگر می خواهید سفری لذت بخش و بدون دغدغه را تجربه کنید، بلیط قطار را خریداری کنید و از امکانات رفاهی آن بهره مند شوید.

 

امکانات رفاهی قطار فدک

برخی از تجهیزات و خدمات ارائه شده در فدک به شرح ذیل است:

حرکت با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت

کنترل صدا و حرارت به وسیله عایق های مناسب

تنظیم دمای داخل کوپه

وسایل صوتی و تصویری

وای فای و GPS

غذاهای ایرانی و فرنگی

مهمانداران مجرب

فرش قرمز جهت استقبال

عصرانه و صبحانه

نوشیدنی های مختلف

ویلچر و گهواره

مقایسه شرکت رجا با فدک + امکانات رفاهی قطارها

قطار زندگی شرکت رجا

قطار زندگی یکی از بهترین قطارهای 5 ستاره شرکت رجا به شمار می آید که امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. این قطار 300 نفر ظرفیت دارد و کوپه های 4 نفره آن از طراحی مدرن و زیبایی بهره برده اند. غذاهای لذیذ، پذیرایی از مسافران، برخی تجهیزات تفریحی و… از جمله خدماتی است که در قطار 5 ستاره زندگی ارائه می شود. بلیط های این قطار در 3 نوع مختلف به فروش می رسند که شامل با عصرانه، با شام و با شام ویژه هستند.

 

امکانات ارائه شده در قطار زندگی

برخی از خدماتی که در این قطار رجا ارائه شده شامل موارد زیر است:

استقبال از مسافران

پذیرایی خوب

رستوران

خدمات پذیرایی از کودکان

سفارش خوراکی های مختلف از کافه

سرویس خواب عالی

تهویه درون کوپه

تجهیزات صوتی و تصویری

روزنامه و مجله

سیستم فراخوانی مهماندار

ساعت بیداری

 

تفاوت بلیط های قطار زندگی

اگر مسافران بلیط با شام ویژه را خریداری کرده باشند به رستوارن قطار که در طبقه دوم وجود دارد مراجعه کرده و غذاهای لذیذ آن را که توسط آشپزهای حرفه ای طبخ می شود میل می کنند. این رستوران محیط تمیز و دلنشینی دارد که مسافران می توانند فرایند طبخ غذاها را ببینند و از مسائل بهداشتی آن مطلع شوند.

 

بلیط با عصرانه نیز همانطور که از نامش پیدا است یک عصرانه مفصل را برای مسافران در نظر گرفته و از آن ها پذیرایی می کند. بلیط با شام نیز برای مسافرانی است که مایل باشند غذاهای رستوران قطار را میل کنند.

 

در این قطار در 3 برنامه زمانی مختلف از مسافران پذیرایی می شود و برای هماهنگی های لازم مهمانداران به کوپه ها مراجعه کرده و زمان صرف غذا را از آن ها خواهند پرسید. در هر نوبت تعداد 100 نفر به طور همزمان پذیرایی می شوند.

 

قطار زندگی در مسیر تهران به مشهد در حال ترانسفر مسافران بوده و با هزینه ای مناسب سفری لذت بخش را برای آن ها به ارمغان می آورد.

 

اکنون با توجه به توضیحات گفته شده و بررسی امکانات این دو قطار می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک را برای سفر ترجیح می دهید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو