اقدام عجیب پیکه با انتشار شماره موبایلش

منبع: سیمرغ

74

1398/8/4

09:58


اقدام عجیب پیکه با انتشار شماره موبایلش

جرارد پیکه بازیکن تیم بارسلونا در اقدامی عجیب شماره موبایلش را در توئیتر منتشر کرد

پیکه و منتشر کردن شماره تلفنش در توئیتر

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا عصر روز پنجشنبه حسابی در توئیتر گرد و خاک به پا کرد. او در توئیتر اعلام کرد که در جلسه ای با گروهی کاری درمورد جام دیویس تنیس حضور دارد و شماره تلفنش را منتشر کرد.

پیکه شماره تلفنش را منتشر کرد و نوشت:« هر چیزی که می خواهید بپرسید. این شماره تلفن من است.» و همین پیغام باعث شد تا کاربران توئیتر حسابی سورپرایز شوند. بلافاصله این پیغام در توئیتر وایرال شد و کسی نمی دانست که آیا این پیغام و این شماره تلفن واقعی است و یا اینکه یک شوخی به سبک شوخیهای پیکه است.

اما یک ساعت بعد پیکه ویدیویی را منتشر کرد که در آن تماسی تلفنی از فردی به نام خوسه داشته و او را به کاخا ماخیکا، مقر برگزاری جلسه جام دیویس دعوت کرد. خوسه به او گفت که طرفدار رئال مادرید است. پیکه در پاسخ به این تلفن خطاب به خوسه می گفت:« بله چطوری؟ مرا دست نینداز. دارم با خودت صحبت می کنم.»  و خوسه که سورپرایز شده بود می گفت:«چه خبره عموو همه چیز خوب است؟ مرسی که با وجودی که هوادار رئال مادرید هستم برایم اینقدر احترام قائلی. می دانم که سخت است. واقعا خوشحالم که با تو صحبت می کنم.»

پیکه در بخش پایانی این مکالمه تلفنی از خوسه پرسید که آیا به ورزش تنیس علاقه دارد یا نه و به او گفت که برای بازیهای افتتاحیه کاخا ماخیکا که تورنمنت تنیسی است که در ماه نوامبر در مادرید برگزار خواهدشد، چند بلیط به او هدیه خواهد داد.

کمی بعد پیکه اعلام کرد که بیش از 7هزار پیغام روی گوشی موبایلش دریافت کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو