واکنش رضا کیانیان به منتقدان همایون شجریان

منبع: برترین ها

57

1398/8/4

12:00


رفع توقیف «خانه پدری» از یک سو و منتقدان همایون شجریان و علیرضا قربانی از سوی دیگر بهانه پست اینستاگرامی جدید رضا کیانیان شده است.

خبرگزاری خبرآنلاین: رضا کیانیان با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش با تبریک روز هنرمند، از اکران «خانه پدری» دفاع کرد و نوشت: روز هنرمند مبارک. با امید این که هیچ اثر هنری توقیف نشود. و با امید به این که فیلم «صد سال به این سال ها»هم رفع توقیف شود. این روزها به همت آقای انتظامی فیلم «خانه پدری» رفع توقیف شد. نه جامعه به هم ریخت و نه نظم اجتماعی کن فیکون شد. بلکه راه دیدن و انتخاب کردن باز شد، فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» هم مدتی پیش‌تر رفع توقیف شد. هیچ انقلابی رخ نداد.

واکنش رضا کیانیان به منتقدان «خانه پدری» و همایون شجریان

کیانیان در ادامه با اشاره به انتقادها به ساخت تیزر آلبوم علیرضا قربانی و همایون شجریان در یک مجتمع تجاری نوشت: این روزها هم به دو خواننده بزرگ کشورمان علیرضا قربانی و همایون شجریان حمله کرده‌اند که چرا در فلان جا عکس گرفته‌اید. اینها همه «دلواپسی»های بیهوده‌اند.... که سعی می‌کنند امنیت ایجاد کنند اما برعکس امنیت اجتماعی و فردی را می‌آشوبند.
هنرمند با خلق و ستایش زیبایی‌ها و پس راندن زشتی‌ها به جهان آرامش می‌بخشد. و تمام آنهایی که در برابر هنر ایستادند و می‌ایستند فقط چندی به خود بالیدند ولی نهایتا کنار زده شدند و آن چه ماند وخواهد ماند «هنر» است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو