جمع‌آوریِ روزانه ۵۰۰ تن زباله از کانال‌های پایتخت

منبع: برترین ها

63

1398/8/4

15:48


مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از جمع آوری روزانه ۵۰۰ تن زباله از کانال‌های اصلی پایتخت خبر داد و گفت: از حدود ۷۰ درصد از این کانال‌های فرعی (حدود ۷ هزار کیلومتر) روزانه هزار تن لجن خارج می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از جمع آوری روزانه ۵۰۰ تن زباله از کانال های اصلی پایتخت خبر داد و گفت: از حدود ۷۰ درصد از این کانال های فرعی (حدود ۷ هزار کیلومتر) روزانه هزار تن لجن خارج می شود.

 اصغر عطایی در گفت و گو با یک شبکه تلویزیونی با بیان اینکه روزانه در شهر تهران ۵۰۰ تن زباله به جز رسوبات از شبکه‌ها و کانال‌های اصلی جمع‌آوری می‌شود، اظهارکرد: این زباله‌ها از سوی کسبه زباله و تعداد محدودی از شهروندان وارد این کانال‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار کیلومتر کانال فرعی در سطح شهر تهران وجود دارد، گفت: از حدود ۷۰ درصد از این کانال‌های فرعی (حدود ۷۰۰۰ کیلومتر) روزانه ۱۰۰۰ تن لجن خارج می‌شود. این موارد می‌تواند به دنبال بارش باران، شهر را دچار آبگرفتگی و مشکل کند.

به گزارش شهرنوشت، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: بارندگی‌های فعلی در شهر تهران می‌طلبد که شهروندان بهترین همکاری را با شهرداری تهران داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو