ترفند جادویی آرایش برای ناپدید کردن جای زخم، لکه‌ها و هاله‌های سیاه

ترفند جادویی آرایش برای ناپدید کردن جای زخم، لکه‌ها و هاله‌های سیاه


منبع: فرزند

218

1398/8/4

18:24


آیا شما نسبت به نواقص روی صورت خود آگاهی دارید؟ تا چه میزان این نقص ها روی جذابیت و زیبایی شما تاثیر گذار خواهند بود؟ چطور این ها را می توان برطرف کرد؟ تمام این ها سوال هایی هستند که مطمئنا بسیاری از بانوان هنگام رویارویی با آینه از خود می پرسند. در این جا ما راه کارهایی برای بر طرف کردن و پوشاندن این نقص ها داریم پس در ادامه با ما همراه باشید.

خرید کوشن میشا کوشن میشا بهترین کوشن

 آماده کردن پوست

کلید پوشش نقص چهره چیست؟ یک بوم عالی برای نشاندن آرایش. مهم نیست چه چیزی پوست شما را لکه دار می کند، چند قدم اول همیشه یکسان است. ابتدا پوست را با یک پاک کننده بدون صابون، تمیز کنید. دوم، از سرم هایی استفاده کنید که مختص پوست شما باشد. بعد، با یک آبرسان شروع کنید. این چهره صاف و یکنواخت برای آرایش آماده است و تضمین می کند که آرایش شما بهتر به نظر برسد و طولانی تر بماند.

خرید کوشن میشا کوشن میشا بهترین کوشن

رنگ اصلاح کننده مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که نوبت به پوشاندن علائم ناخوشایند و تغییر رنگ برسد، به “تصحیح رنگ” می رسیم. از کانسیلر سبز یا بنفش روی پوست استفاده کنید. انتخاب یک سایه مناسب برای رفع نگرانی های شما همه چیز است. شما می خواهید یک تصحیح کننده رنگ انتخاب کنید که رنگ آن مخالف آنچه شما سعی می کنید پوشش دهید باشد. برای از بین بردن قرمزی زخم ها، لکه ها ، مویرگ های شکسته از یک اصلاح کننده رنگ مبتنی بر سبز استفاده کنید.

برطرف کردن اثرات بد بر روی چهره

خب حالا باید اثراتی که روی پوست در اثر زخم، آکنه یا هر بیماری یا جراحت ایجاد شده است را با آرایش بر طرف کنیم، اما به چه صورتی؟

  • زخم‌ها

وقتی صحبت از زخم ها می شود، ترفند این است که آن ها را پنهان کنید. بهترین محصول برای این کار، کوشن میشا است. همان طور که می دانید کوشن ها یک پوشش دهنده و محو کننده عالی هستند. و این یک گزینه خوب برای پوشش زخم هاست که هم یک آبرسان عالی در طی استفاده از کوشن روی پوست شما است.

خرید کوشن میشا کوشن میشا بهترین کوشن

  • آکنه

هنگامی که سخن از آکنه به میان بیاید، می توان با استفاده از کانسیلر سبز رنگ شروع کنید و آن را پوشش دهید.

  • هاله‌های سیاه رنگ

با یک کرم چشم اصلاح کننده شروع کنید. یک کانسیلر هلویی یا زرد رنگ را روی قسمت های تاریک بمالید. اینها اثر هاله های سیاه را لغو می کند. از انگشت حلقه خود استفاده کنید تا به آرامی در کانسیلر ضربه بزنید.

  • مویرگ‌های شکسته

ساده ترین و سریع ترین راه برای کاهش ظاهر مویرگ های شکسته چیست؟ ابتدا پایه را به همان رنگ پوست خود بمالید. در مرحله بعدی، یک اصلاح کننده سبز رنگ در ناحیه آسیب دیده بزنید. با ضربه زدن روی مقدار کمی پودر بی رنگ، اصلاح کننده رنگ را تنظیم کنید.

  • ملاسما

ملاسما باعث ایجاد لکه های قهوه ای روی صورت می شود که به طور معمول روی گونه ها، بینی، پیشانی، لب فوقانی و چانه رخ می دهد. مطمئنا خرید کوشن میشا می تواند یک انخاب خوب برای شما باشد. زیرا این محصول با رنگدانه های پوشاننده ای که کارکردی در سطح میکرو دارند، تمام این لک را فاکتور گرفته و صورتی صاف خواهید داشت.

خرید کوشن میشا کوشن میشا بهترین کوشن

  • روزاسه

روزاسه می تواند یک اختلال پوستی بسیار چالش برانگیز باشد، زیرا به استتار آرایشی کاملی نیاز دارد. جالب اینجاست که بیشتر آرایش با ترکیباتی تشکیل شده است که روزاسه را بدتر می کند. پیشنهاد ما برای شما بهترین محصول ما یعنی کوشن میشا است که با دارا بودن آب بامبو، عصاره درخت بائوباب و فندق مانع از بدتر کردن این عارضه می شود. هم چنین این محصول با دارا بودن پد، کاملا همه جا را پوشش می دهد.

خرید کوشن میشا کوشن میشا بهترین کوشن

  • لکه‌های قهوه ای

برای کاهش ظاهر لکه های قهوه ای و آسیب آفتاب از کرم روشن کننده با SPF شروع کنید و از لکه های جدید در برابر اشعه UV مضر محافظت کنید.

  • رگه‌های عنکبوتی

رگ های عنکبوتی می توانند در اثر وراثت، پیری، هورمون ها و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد شود. مهم نیست که علت آن چی باشد، راه پوشش آن ها یکسان است. توصیه می شود یک اصلاح کننده رنگ زرد استفاده کنید. آن را با مقدار کمی پودر بی رنگ تنظیم کنید.

  • خال

وقتی نوبت به پوشاندن خال ها می رسد، باید اسلحه های بزرگ را بیرون بیاورید! “پوشاندن یک خال به دلیل اینکه باید رنگ را اصلاح کنید، دشوار است، اما پنهان کردن شکل و بافت با آرایش دشوارتر است.” برای پوشاندن این مسئله همانند ملاسما، کارشناسان کوشن میشا را پیشنهاد می دهند. بهترین کوشن نیز طبق گفته کارشناسان پوست، کوشن میشا است. بسته به جایی که خال وجود دارد، می توانید از بیشتر این محصول استفاده کنید.

تمام این روش ها برای بر طرف کردن عیب ها و داشتن پوستی زیباست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو