خصوصیات متولدین فروردین برای زنان و مردان فروردین ماهی

خصوصیات متولدین فروردین برای زنان و مردان فروردین ماهی


منبع: آرگا

479

1398/8/4

21:31


در این مطلب خصوصیات متولدین فروردین ماه مخصوص خانم ها و آقایان فروردین ماهی را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرد.

بر اساس طالع بینی افرادی که در ماه فروردین متولد شده اند دارای ویژگی های اخلاقی متفاوت با ماه های دیگر می باشند و اغلب خصوصیات متولدین فروردین ماه بین افرادی که در این ماه متولد شده اند یکسان می باشد.

بررسی خصوصیات متولدین فروردین

فروردین به معنای زاده طبیعت است و متولدین فروردین ماه دارای نماد و عنصر و رنگ و سنگ و سیاره خاصی می باشند. در مطالب قبلی روانشناسی رنگ چشم و روانشناسی گل و روانشناسی رنگ خودرو را مطالعه کردید در ادامه این مطلب با خصوصیات متولدین فروردین آشنا خواهید شد.

خصوصیات متولدین فروردین

مشخصات کلی فروردین ماهی ها

  • نماد ماه فروردین : بره
  • عنصر وجود فروردین ماه : آتش
  • شعار متولدین فروردین : من هستم
  • سنگ خوش یمن برای متولدین فروردین : الماس و یاقوت
  • سیاره فروردین ماهی ها : مریخ
  • فلز وجود فروردین ماهی : آهن
  • رنگ مورد علاقه فروردین ماهی : زرد
  • شخصیت متولدین فروردین : کاردینال
  • رنگ ماه تولد : قرمز
  • گل ماه تولد : رز
  • میوه : سیب
  • شماره خوش یمن : ۹
  • روز مبارک : سه شنبه

خصوصیات اخلاقی فروردین ماهی ها

برخی از خصوصیات اخلاقی متولدین فروردین ماه بین خانم ها و آقایان یکسان می باشد که در ادامه این ویژگی های اخلاقی را مطالعه خواهید کرد.

ویژگی های فروردین ماهی ها

خصوصیات متولدین فروردین ماه 

پرانرژی ، سالم و پر قدرت ، اهل کشمش و ستیز ، خودخواه ، بی ریا ، کاهی سرکش ، گاهی لجوج و یک دنده و خشک ، مخالف کلک ، در باطن خود ضعیف تر ظاهر است ، پرجنب و جوش ، ممدکار ، رک ، عجول ، فعال ، در برابر هر کاری زود عکس العمل نشان می دهد ، کاردان و لایق ، عاشق قدرت ، بی صبر و کم تحمل ، قادر است مدت زمان زیادی تنها بماند ، اهل امر و نهی بر دیگران ، اهل هیجان ، طراح ، حادثه جو ، ریاست طلب ، پر توقع ، اعتماد به نفس بالا ، سازنده ، به گذشته هرگز فکر نمی کند ، جوانتر از سنش به نظر می رسد ، شایسته ، ماجراجو ، دقیق ، روشن فکر ، اشتباه خود را هرگز نمی پذیرد ، مدیریت عالی ، از دخالت دیگران متنفر است ، جنجالی و فعال ، با شهامت ، اهل مطالعه ، زرنگ و هوشیار ، مبتکر ، صاحب عقیده ، اهل بخشیدن ، مقتدر ، اهل تنوع ، مسئولیت پذیر ، گاهی غیر منطقی و غیر واقعی ، هوشمند.

خصوصیات زن فروردین ماهی

خصوصیات اخلاقی زن فروردین ماهی

یکی از خصوصیات متولدین زن فروردین ماه این است که بیش از هر زن دیگری می تواند بدون مرد سال های طولانی زندگی کند.

زن های متولدین فروردین ماه دارای قابلیت های زیادی هستند و از عهده انجام دادن هر کاری از نخست وزیری گرفته تا فروشندگی بر می آیند.

یکی از خصوصیات متولدین زن فرودین خوش بین بودن آن ها است همچنین خانم هایی که در ماه فرودین متولد شده اند تمایل دارند کاری خارج از منزل داشته باشند.

عصبانیت های زن متولد فروردین ظاهری است و وی به طور کلی مهربان است همچنین زن فروردین ماهی خوشرو و خوش زبان و تندخو ولی مهربان است و اغلب خانم های فرودین ماهی دارای قدی متوسط هستند.

زن های فروردین ماهی کمی حسود هستند و به جشن و سرور علاقه زیادی دارند. اغلب آن ها در ابتدای زندگی خود با مشکلاتی روبرو می شوند ولی موقعیت و عزت نصیب آن ها می شود.

ویژگی های زن متولد فروردین

زن های فروردین ماهی در نزد پدر و مادر خود عزیز می باشند و اغلب آن ها نیز صاحب فرزندان زیادی می شوند همچنین همسر آن ها اغلب مردی با کمال و صاحب قدرت می باشد.

متولدین زن فروردین اغلب در همسرداری و خانه داری مسلط می باشند و از نامحرم نیز دوری می کنند و طالب رضایت شوهر خود هستند.

یکی از خصوصیات بارز متولدین زن فروردین شاکر و خوش قلب بودن آن ها است همچنین برای کسب آرامش و آسایش بیشتر نیز باید از کفران نعمت خودداری نمایند.

زن متولد فروردین دارای طبعی گرم و خشک است و در زندگی خود عموما با سه خطر مواجه است و هرگاه از این سه خطر گذشت می تواند عمر طبیعی داشته باشد.

زن متولد فروردین باید صادق و راستگو باشد زیرا دروغ گفتن بر وی صدمه می زند این زنان همچنین به لباس های روشن و سنگ عقیق علاقه زیادی دارند.

عشق از زندگی برای زن های فرودین ماه جدا است و به طور قطع نمی توان به کسی که عاشق چنین زنی می شود تبریک گفت یا به حالش تاسف خورد.

عادت های بد فروردین ماهی ها

زن متولد فروردین ماه در صورتی که زمینه را مساعد ببیند در ابراز عشق پیشقدم می شود بنابراین بهتر است اجازه دهید که او بفهمد دوستش دارید ولی خیلی هم دنبال وی نروید. وفاداری زنان فروردین ماهی تا زمانی است که شما به او پایبند باشید همچنین وی اصولا فردی رمانتیک است.

زن های فروردین ماهی حد متوسط ندارند و اگر دل آن ها بکشند در مدتی کوتاه از توده ای آتش به قطعه ای یخ تبدیل می شوند و این نکته مهم است که آتش تن وی زود خاموش می شود ولی سردیش ابدی می باشد.

زن متولد این ماه همچنین قبل و بعد ازدواج خواهان آزادی زیادی است و توقع دارد که طرف مقابلش به وفاداری وی اطمینان کاملی داشته باشد در صورتی که عکس این امر را برای فرد مقابل الزامی نمی داند.

خصوصیات فروردین ماهی ها

خصوصیات اخلاقی مرد فروردین ماهی

متولدین مرد فروردین ماه دارای خصوصیاتی اخلاقی نظیر رک و راست ، عاشق پیشه و آتشین مزاج ، ریاست طلب ، پرتوقع می باشند همچنین رفتار و ظاهر آن ها از سن شان جوان تر به نظر می رسد و از زن های ملال آور و منفی باف و خجالتی بیزار هستند.

مرد متولد فروردین اغلب افرادی خوشرو و خوش طبع و خوش اقبال و قد بلند هستند و اگر ۳ و ۱۴ سالگی به سلامت عبور کنند تا ۹۰ سالگی هم عمر خواهند کرد.

مردان متولدین فروردین اغلب در سینه یا صورت یا بازو دارای نشانی هستند که برایشان خوش یمن و نیک است.

مرد متولد فروردین افرادی با سلیقه و با ذوق هستند و رفتار آن ها عموما مسالمت آمیز است همچنین مردان فروردین ماهی دارای بخت و طالع خوبی هستند و بخشنده و مهربان می باشند و اگر چیزی را از دست بدهند دوباره آن را بدست می آورند.

خصوصیات مرد متولد فروردین

بیماری آن ها اغلب از ناحیه پهلو و کمر است و این افراد بهتر است از نزدیک شدن به آب رونده و تند خودداری نمایند.

از لحاظ شغلی نیز کشاورزی ، خرید و فروش با آن ها سازگار است و برایشان سود زیادی دارد.

اگر شما در جستجوی مردی سر براه و مطمئن هستید هرگز مرد متولد فروردین را به همسری انتخاب نکنید ولی اگر طالب هیجان و عشق می باشید او می تواند برایتان بهترین مرد دنیا باشد.

مرد متولد فروردین می تواند شما را مدتی در شوق و حرارت غرق نماید و بعد از آن در یک لحظه مانند تکه یخی سرد و خاموش شود. در زمانی که وی در اوج عشق و هیجان است اگر حرفی بزنید یا کاری کنید که مطابق با میلش نباشد وی مانند چراغی می شود که کلیدش زده شود و فورا خاموش می گردد.

ویژگی های مرد متولد فروردین

در مقابل زنان فروردین ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید

۱. انتقاد کردن از وی در حضور افراد دیگر همچنین زمانی هم که با وی تنها هستید از او انتقاد نکنید و به او پیشنهادی ندهید مگر اینکه پیشنهادات شما سازنده باشد که باید با ملاحظه و احتیاط مطرح گردد.

۲. از وقت نشناسی ناراحت می شود و خود او نیز بندرت وقت شناس است ولی این دلیل موجهی برای وقت نشناسی شما نمی شود.

۳. هرگز سعی نداشته باشید که توجه و دقت او را به خود اختصاص دهید زیرا وی احتیاج دارد که در طول روز مقداری تنها باشد.

۴. از طعنه زدن و سرزنش کردن وی بپرهیزید.

۵. زن متولدین فروردین فردی باریک بین و مشکل پسند می باشد بنابراین همیشه مراقب مرتب بودن سر و وضع خود باشید.

ویژگی های فروردین ماهی ها

در مقابل مردان فروردین ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید

۱. در اولین قرار ملاقات با وی حالت تهاجمی نداشته باشید.

۲. اگر به طرف مرد فروردین ماهی جذب شدید اجازه دهید که او فکر کند خودش در اظهار علاقه پیشقدم شده است.

۳. از دخالت کردن در کارهای شغل وی پرهیز کنید.

۴. مردان فروردین ماه از خودنمایی و تظاهر بدشان می آید و بهتر است شما تا جایی که می توانید بی پیرایه و طبیعی باشید و از مهم جلوه دادن خود یا موقعیت اجتماعی تان پرهیز کنید.

مرد متولد فروردین

رازهای رفتاری متولدین فروردین

در کارهای فروردین ماهی ها دخالت نکنید همچنین آن ها به دنبال ارضای توقعات و خواسته های خود می باشند و در این زمینه نیز خودبین و خود محور می باشند.

هرگز اجازه ندهید که یک فروردین ماهی به راحتی دل شما بدست آورد زیرا به همان آسانی نیز شما را از دست می دهد و تا ابد نیز فراموش تان خواهد کرد.

فروردین ماهی ها به سمت افرادی جذب می شوند که دارای شخصیتی مستقل و آزاده هستند.

در برابر فروردین ماهی ها به صورت سربلند و مغرور ظاهر شوید و آن ها را تحسین نمایید و به وجود این افراد افتخار نمایید.

مزاحم متولدین فروردین نشوید و در کارهای خصوصی آن ها نیز دخالت نکنید همچنین آن ها را مورد انتقاد قرار ندهید.

از متولدین فروردین ماه هرگز پول قرض نگیرید و اگر به درخواست های این افراد پاسخ منفی بدهید باید منتظر مشاهده واکنش هایی تند و غیر منطقی از سوی آن ها باشید.

عادت های بد فروردین ماهی ها

فروردین ماهی ها افرادی مستقل می باشند و تمایل دارند از خود و توانایی که دارند مدام حرف بزنند این افراد همچنین دارای منم منم های زیادی هستند که گاهی غیر تحمل می باشد همچنین فروردین ماهی تمایل دارند مورد ستایش افراد دیگر قرار بگیرند.

ازدواج ماه فروردین با سایر ماه ها

 

روانشناسی رنگ ماه فروردین

رنگ قرمز متعلق به متولدین فروردین است و این رنگ باعث می شود که متولدین این ماه بیشتر خشمگین شوند ولی به محض اینکه آتش خشم آن ها خاموش شد به سرعت به آدم های با نشاط و شاد تبدیل می شوند.

رنگ ماه تولد فروردین

پیوند زنانشویی متولدین فروردین با سایر ماه ها

ماه فروردین با ماه فروردین : خوب 

دارای سازگاری مثبت و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر

ماه فروردین با ماه اردیبهشت : متوسط 

میل به حاکمیت و خودپسندی از ویژگی های مشترک این دو ماه است.

ماه فروردین با ماه خرداد : بد 

پرجنب و جوش ، تنوع طلب ، سرکش و بی قرار

ماه فروردین با ماه تیر : متوسط 

برون گرا ، ایده آلیست و امکان مشکل وجود دارد.

ماه فروردین با ماه مرداد : خوب 

به دلیل هماهنگی که بین آن ها وجود دارد پیوند موفقی خواهند داشت.

ماه فروردین با ماه شهریور : بد 

یکی انسان دوست و پاک سرشت و دیگری جاه طلب و جسور

زن متولد فروردین

ماه فروردین با ماه مهر : بسیار خوب 

افرادی با انصاف و معتقد به مساوی بودن حقوق زن و مرد

ماه فروردین با ماه آبان : بد 

آزادی خواه ، سلطه گرد و خواهان تنهایی و درونگرا

ماه فروردین با ماه آذر : عالی 

اختلاف کم

ماه فروردین با ماه دی : بد 

تفاهم زیادی باهم نخواهند داشت.

ماه فروردین با ماه بهمن : بد 

موقعیت یکدیگر را درک نخواهند کرد.

ماه فروردین با ماه اسفند : متوسط 

با مشکلاتی مواجه می شوند و ممکن است پیوند خوبی نیز داشته باشند.

ماه فروردین

در این مطلب خصوصیات متولدین فروردین ماه را پیش رو داشتید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و بتوانید با ویژگی های اخلاقی فروردین ماهی ها آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو