دانلود بازی Crossroads Inn برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Crossroads Inn برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

93

1398/8/4

22:46


Crossroads Inn یک بازی در سبک استراتژی لحظه ای می باشد که در دنیای فانتزی Delcrys روایت می شود. شما باید فرقه ی خود را ساخته و آن را مدیریت کنید، توریست هایی که به سرزمین شما مراجعه می کنند را خوشحال کرده و خدماتی که ارائه می کنید را آنقدر با کیفیت انجام بدهید که در سرتاسر سرزمین شهره ی خاص و عام شود. این بازی اثری از استودیو Kraken Unleashed است که در ۲۳م اکتبر ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شده. درواقع می توان گفت که سبک بازی های سیمز با سبک بازی های قرون وسطی ادغام شده تا بتواند یک اثر دوست داشتنی را برای گیمرها تولید کند. این بازی بیش از ۱۲ پایان مختلف دارد که فرقه های متعدد را با دقت بسیار بالایی شبیه سازی کرده است.

حالت سندباکس که در بازی Crossroads Inn طراحی شده، به شما امکان تمرکز کامل بر روی کسب و کار و مدیریت اقتصادی را فراهم می کند تا بتوانید خدمه ی موردنظر خود را استخدام کنید، زنجیره های تامین را مدیریت کرده و غذاهایی که توریست ها دوست دارند را به آن ها تحویل بدهید. در حالت کمپین بازی می توانید از مدیریت های خرد استفاده کنید و از بخش داستانی بازی لذت ببرید. مسافرخانه ی کوچک شما قرار است کم کم بزرگ شود و مورد توجه سیاستمداران و ارتشی ها شود! پس خود را برای ملاقات با قدرتمندان این مرز و بوم خیالی آماده کنید و سعی کنید بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهید. تنش های سیاسی، شخصیت های جذاب، ماجراجویی های خطرناک و … همگی در محیط نقش آفرینی و جذاب این بازی طراحی شده اند تا شما روایتی عظیم از چالش های سرزمین خیالی Delcrys را تجربه کنید.

Crossroads Inn PC-CODEX

دانلود-بازی-Crossroads-Inn

info

Crossroads Inn is a real-time management sim with role-playing games elements. The game consists of two unique modes offering totally different experiences. In Sandbox mode gamers will focus solely on managing their business and economy – to build their very own tavern, hire and oversee staff, manage the supply chains and create new dish recipes. In Campaign mode, micromanagement is just a prelude to a rich story as the kingdom is in turmoil and a shift of power is expected. Your Inn will soon attract the attention of important political and military figures, who are desperately trying to hold on to the reins of power. Gamers will become part of a large-scale drama full of political intrigues, vivid characters, treacherous NPC’s and dangerous quests inspired by RPG games – You will even have a damsel in distress to save!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10

Processor: 3.1 GHz Dual-Core – Intel i3 2100

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1 GB VRAM, NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / AMD Radeon HD 5850

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

Additional Notes: AMD cards with RDNA Architecture can cause stability issues.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10

Processor: i5 2400 or equivalent

Memory: 6 GB RAM

Graphics: 2 GB VRAM, NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Radeon R7 240

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

Additional Notes: AMD cards with RDNA Architecture can cause stability issues.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Crossroads Inn-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو