بازیگری که حین جایزه گرفتن دستگیر شد!

منبع: ایران آرت

132

1398/8/5

00:02


در مراسم بفتا در شهر لس آنجلس ویدیوی سخنرانی پذیرش جایزه جین فوندا همزمان با دستگیر شدنش در تظاهرات حامیان محیط زیست پخش شد!

ایران آرت: جین فوندا بازیگر سرشناس آمریکایی که برای سومین بار حین برگزاری تظاهرات حامیان محیط زیست در مقابل مجلس نمایندگان در پایتخت آمریکا دستگیر شد، شرکت کنندگان مراسم اهدای جوایز بافتا لس آنجلس را غافلگیر کرد.

قرار بود جایزه استنلی کوبریک عصر جمعه در هتل بورلی هیلتون لس آنجلس به فوندا اهدا شود و او به دلیل شرکت در تظاهرات در واشنگتن دی‌سی در همان روز نتوانست در مراسم شرکت کند. اما در مراسم شهر لس آنجلس ویدیوی سخنرانی پذیرش جایزه او همزمان با دستگیر شدن پخش شد.

او در این ویدیو می‌گوید: "خیلی مفتخرم. باورم نمی‌شود. خیلی سپاسگزارم. خیلی هیجان دارن و متاسفم که آنجا نیستم. شاید شنیده باشید که من دستگیر شده‌ام."

به گزارش آی سینما، او همچنین در این ویدیو می‌گوید تصمیم گرفته چند ماه در واشنگتن بماند تا هر هفته وضعیت اضطراری محیط زیست را با شرکت در تجمع اعتراضی مقابل کنگره آمریکا یادآوری کند.

بعد از این صحبت‌های جین فوندا بلافاصله صحنه‌های حضور او در تظاهرات مقابل کنگره پخش شد که می‌گوید: "این یک بحران است. نه فقط در اینجا، بلکه در کل دنیا."

جین فوندا

بعد هم تصویر او با دستبندی که هنگام دستگیری به دستانش زده شده بود، پخش شد که در آن رو به دوربین فریاد می‌زند: "ممنون بفتا. بفتا، ممنونم که جایزه استنلی کوبریک برای موفقیت در سینما را به من دادید. ببخشید که آنجا نیستم. خیلی مفتخرم."

از سه هفته پیش فوندا همراه با فعالان محیط زیست مقابل ساختمان کنگره آمریکا می‌رود و طبق مقررات دستگیر می‌‌شود. او این کار را برای جلب توجه بیشتر به وضعیت نامساعد اقلیمی و گرمایش زمین انجام می‌دهد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو