شیاف ماریانا؛ فواید، عوارض و نحوه مصرف

منبع: ستاره

1,034

1398/8/5

05:35


شیاف ماریانا از یک گیاه دارویی طبیعی به نام ماریانا تولید می‌شود و بهترین کاربردهای آن رفع مشکلات زنانه، درمان انواع عفونت‌ها، تنگ کردن واژن و ... است. این هدیه طبیعت به انسان هیچ‌گونه عارضه جانبی ندارد.

شیاف ماریانا؛ آیا شیاف ماریانا عوارض دارد؟

 
ستاره | سرویس سلامت - یکی از معضلات خانم‌ها پس از ازدواج خصوصاً پس از زایمان طبیعی، باز شدن مجرای واژن (گشادی واژن) و ظهور مشکلات مرتبط با آن است. شیاف ماریانا از راه‌های طبیعی برای درمان عفونت و از بین بردن باکتری‌های دهانه واژن ضمن سفت کردن عضلات واژن بوده و از قدیم‌الایام در کتب پزشکی به استفاده از آن توصیه شده است. در ادامه با این قرص، فواید و نحوه استفاده از آن آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.
در این مطلب می‌خوانید:

گیاه ماریانا چیست؟

قرص (شیاف) ماریانا تنگ کننده قوی واژن از گیاه ماریانا به دست می‌آید. این گیاه سالیان سال است که برای تنگ کردن واژن و علاج بسیاری از بیماری‌های ناحیه تناسلی بانوان شناخته می‌شود. همچنین خواص بی‌نظیر این گیاه در کتب پزشکی قدیمی چون قانون طب سنتی، سینوهه و … توسط حکیمان و پزشکان معتبری چون بوعلی سینا، ملاصدرا و …. تائید گشته و مداومت بر استفاده از آن توصیه شده است.
 

خواص شیاف ماریانا

همان‌طور که گفته شد، شیاف ماریانا از گیاه ماریانا تولد می‌شود که ضمن داشتن خواص این گیاه، روند استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. خواص عمده این شیاف شامل این موارد خواهد بود:
  • تنگ کننده بسیار قوی واژن
  • افزایش لذت جنسی
  • ضدعفونی‌کننده واژن
  • از بین برنده بوی بد واژن
  • ضدالتهاب و خارش
  • تنظیم ترشحات واژینال
  • افزایش میل جنسی در خانم‌ها
  • مصرف راحت
  • اثربخشی سریع
  • کمک به درمان بیماری‌های زنانه
  • رفع عفونت و باکتری واژن

 


عوارض شیاف ماریانا

طبق نتایج مطالعات انجام شده، این گیاه هیچ‌گونه عوارضی برای بدن ندارد؛ اما از آنجا که شیاف ساخته دست انسان است و به هر حال در روند تولید آن از یک سری مواد شیمیایی استفاده می‌شود، باید توجه داشت که نمی‌توان در مصرف آن زیاده روی کرد. به هر حال هیچ دارویی بی عوارض نیست. همچنین خواص تنگ‌کنندگی ماریانا دائمی نیست، مگر در صورت استفاده همیشگی؛ بنابراین به هوش باشید و از مصرف بی‌رویه و ناآگاهانه این قرص خودداری کنید.

شیاف ماریانا؛ آیا شیاف ماریانا عوارض دارد؟

 

نحوه مصرف شیاف ماریانا

همان‌طور که گفته شد، گیاه ماریانا در انواع شیاف و پودر در دسترس عموم قرار دارد. از مزایای بی‌شمار این محصول می‌توان به استفاده آسان و اثربخشی سریع شیاف‌های آن اشاره کرد. هر زمان نیاز به انقباض واژن و تنگ کردن آن داشتید، یک قرص شیاف ماریانا را با آب ولرم خیس کرده و یک تا دو ساعت قبل، حدود ۳-۵ سانت داخل واژن بفرستید.  نیم ساعت بعد روند جذب شیاف آغاز شده و شروع به تنگ کردن واژن می‌کند.
 

طول دوره مصرف

این شیاف علاوه بر اثرگذاری لحظه‌ای که پس از نهایتاً دو ساعت تأثیر آن قابل مشاهده است، در دراز مدت مجرای واژن را رفته‌رفته تنگ می‌کند و می‌توان ادعا کرد که تأثیر دائمی دارد. برای درمان دائمی به مدت ۳ ماه هر ۲ هفته یک‌بار از این شیاف استفاده کنید. (هر سال این کار را تکرار کنید)


شیاف ماریانا بهتر است یا پودر آن؟

خواص خارق‌العاده ماریانا، سازندگان دارو را به تولید ۲ نوع محصول از این گیاه واداشته است؛ شیاف و پودر ماریانا. هر دو این محصولات از خاصیت تنگ‌کنندگی واژن و سایر خواص این گیاه برخوردار هستند؛ اما لازم به ذکر است که روغن پارافینی که در تولید شیاف مورد استفاده قرار می‌گیرد، به مرور زمان باعث افتادگی و شلی رحم می‌شود. از سوی دیگر یکی از مزایای شیاف ماریانا نسبت به پودر گیاهی اثربخشی سریع‌تر آن است. متأسفانه امروزه محصولات تقلبی زیادی با نام گیاه ماریانا وارد بازار شده که نه تنها هیچ تأثیری ندارند، بلکه ممکن است با عوارض جانبی نیز همراه باشند. در زمان خرید به نشان استاندارد و لوگوی سازمان غذا و دارو روی بسته‌بندی محصول توجه کنید.
 

کلام آخر

یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌های درمان گشادی واژن استفاده از شیاف ماریانا است. این شیاف خطرات و عوارض عمل جراحی را ندارد و به طبیعی‌ترین حالت ممکن عضلات مجرای واژن را سفت کرده و با عفونت‌ها و باکتری‌های این ناحیه مبارزه می‌کند. بیش از هزاران سال است که از این گیاه در این زمینه استفاده می‌شود و تقریباً رضایت تمام مصرف‌کنندگان را جلب کرده است. به طور کلی بهبود مشکل گشادی واژن به روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است که ما در مطلب درمان گشادی واژن بدون جراحی آن‌ها را معرفی کرده ایم و پیشنهاد می‌کنیم مطالعه آن را از دست ندهید. آیا شما تا به حال از شیاف ماریانا استفاده کرده‌اید؟! چه تجربه‌ای در این زمینه دارید؟! خواهشمندیم در صورتی‌ که تجربه مصرف این قرص را دارید؛ تجربیات و نظرات خود را با ما و همراهان ستاره به اشتراک بگذارید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو