دانلود بازی ENSLAVED Odyssey to the West Premium Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی ENSLAVED Odyssey to the West Premium Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

134

1398/8/5

16:31


ایده داستان های آخرالزمانی مدت هاست بر دنیای سرگرمی سایه افکنده و کتاب ها و فیلم های زیادی بر مبنای آن نوشته و ساخته شده است. دنیایی که در آن بشریت به دلایل مختلف نابود شده و معدود انسان های باقیمانده نیز برای بقای خود به جنگ و درگیری مشغول هستند. بازی های رایانه ای نیز از این موضوع جذاب استفاده متعددی کرده اند و سرآمد همه آن ها را می توان شاهکاری به نام Fallout دانست. بازی استودیوی Ninja Theory  یعنی بازی ENSLAVED Odyssey to the West نیز از این ایده بهره می گیرد.

بازی آن ها دنیایی را ترسیم می کند که در آن انسان ها نابود شده و ربات ها بر آن حکومت می کنند. معدود انسان های باقیمانده نیز سعی می کنند از کابوسی که ربات ها برای آن ها تدارک دیده اند فرار کنند، کابوسی که صدها سال پیش گریبانگیر انسان ها بوده و گویی هرگز از آن رهایی نمی یابند، کابوسی که مردم دنیای بازی ENSLAVED Odyssey to the West از آن رنج می برند چیزی نیست جز بردگی.

ENSLAVED Odyssey to the West Premium Edition PC-FLT

دانلود-بازی-ENSLAVED-Odyssey-to-the-West-Premium-Edition

گرافیک بازی ENSLAVED Odyssey to the West یکی از خوش رنگ ترین عناوین تاریخ است و کوچکترین اشیاء از رنگ های گوناگون و شاد شکل گرفته اند. Ninja Theory استفاده خیره کننده ای از UE3 کرده که تا آخرین مرحله شما را با رنگ های متنوع و طراحی های زیبایش متعجب نگه می دارد. طراحی محیط های سبز با آسمانی آبی بسیار دل نشین است و حتی مراحل تاریک تر خیلی تم کارتونی و جذابی دارند که هیچ گاه شما را خسته نمی کنند.

گیم پلی بازی را می توان به دو بخش اکشن و پلتفرمینگ تقسیم کرد. بخش پلتفرمینگ بخشی است که اکثر زمان بازی را به خود اختصاص می دهد. Monkey با توجه به قدرت بدنی بالای خود می تواند از سطوح مختلف بالا رفته و از مکان های صعب العبور گذر کند. مکانیزم بخش پلتفرمینگ ساده بوده و تنها با فشردن یک کلید می توان از سطحی به سطح دیگر پرید، ولی با وجود ساده بودن از جذابیت کافی برخوردار است. چیزی که این قسمت از بازی را زیباتر می کند وجود صحنه های سینمایی است که در طول پرش های Monkey بوجود می آید.

info

Follow a gripping, surprise-filled journey as two dissimilar characters form an uneasy partnership in order to survive through a perilous, post-apocalyptic America.

150 years in the future, war and destruction have left the world in ruins with few humans remaining and nature having reclaimed the world. Mysterious slave ships harvest the dwindling population and take them out west, never to return.

Trip, a technologically savvy young woman has been imprisoned by a slave ship but manages to escape using her mental prowess. Monkey, a strong, brutish loner and fellow prisoner also gets free by virtue of his raw power and brawn. Trip quickly realizes that Monkey is her ticket to freedom and is her only hope to survive her perilous journey back home. She hacks a slave headband and fits it on Monkey, linking them together. If she dies, he dies and her journey has now become his. ENSLAVED centers on the complex relationship between the two main characters. Players take on the role of Monkey, utilizing a mix of combat, strategy and environmental traversal to ensure he and Trip survive the threats and obstacles that stand in the way of their freedom.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2, Vista or higher

Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.20GHz / AMD Athlon 64 X2 4600+

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce 9600/ ATI Radeon HD 4850

DirectX: Version 9.0c

Storage: 12 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO های بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به ترتیب به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو