دانلود بازی Frontlines Fuel of War برای کامپیوتر – نسخه ViTALiTY و ElAmigos

دانلود بازی Frontlines Fuel of War برای کامپیوتر – نسخه ViTALiTY و ElAmigos


منبع: دانلود ها

87

1398/8/5

16:31


بازی Frontlines Fuel of War که در سال ۲۰۰۶ برای اولین بار معرفی شد توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند که در ابتدا قرار بود این بازی به صورت Multi Platform عرضه شود که سازندگان با نسخه PS3 به مشکل بر خوردند و ساخت این نسخه را کنسل کردند و در نهایت این بازی برای PC–XBOX360 منتشر شد. بازی از نظر داستانی بار چندی ندارد و مثل بازی های اکشن اول شخص بیشتر بر پایه Gameplay کنترل شده است.

در آینده ای نزدیک تنها یک منطقه بر روی زمین باقی می ماند که دارای ذخایر نفت می باشد و این آغازیست برای شروع جنگی عظیم. این منطقه جایی نیست جز روسیه. کشوری که در داستان بازی های بسیاری حضور داشته و خواهد داشت، اینبار روسیه و چین متحد شده اند تا به اهداف سیاسی خود برسند ولی آمریکا و دولت های غربی نیز بیکار نشسته و با برنامه ای دقیق قصد دارند حمله ای بزرگ ترتیب دهند، این داستان مربوط به سال ۲۰۲۴ میلادیست.

Frontlines Fuel of War PC-ViTALiTY

دانلود-بازی-Frontlines-Fuel-of-War

در این سال دولت های نام برده شده برای رسیدن به نفت ، جنگ جهانی سوم را آغاز می کنند. بازی Frontlines Fuel of War در سه کشور تاجیکستان ، قزاقستان و روسیه جریان دارد. داستان بازی به موضوعی پرداخته که بارها آن را از رسانه های مختلف دیده و خوانده ایم. معرفی این داستان به مخاطب از طریق نمایش cutscene های از پیش رندر شده ای می باشد که برای ساخت آن ها از همان Engine ، مدل ها و دیگر اجزای بازی استفاده شده.

در قسمت تکنفره بازی شما کنترل یکی از سربازان مجهز و پیشرفته را به دست گرفته و با بقیه همراهان خود وارد نبرد در بازی می شود. شکل مبارزات در بازی بدین شکل است که در نقشه شما محیط به دو دسته آبی و قرمز تقسیم شده است. دسته آبی منطقه تحت کنترل شما بوده و منطقه قرمز منطقه تحت کنترل دشمنان می باشد و شما بایستی منطقه کنترل خود را تا جایی افزایش بدهید که دشمنان کاملا تسلیم و نابود شده باشند.

با پیشترفت در محیط بازی روی نقشه در روی مرز بین رنگ ها دایره هایی وجود دارد که شامل ماموریت هایی هستند که باعث می شود منطقه تحت کنترل شما بیشتر شود که متشکل از نابودی جایی و از اینجور چیزها است، مهم پیشبرد این منطقه تحت کنترل است که شما در طول نبرد در نقشه بازی به مشکلات گوناگونی بر خورد می کنید که به وسیله انواع تجهیزاتتان می توانید انها را حل کنید.

یکی از جالبترین این امکانات ماشینی کوچک حامل بمب است که می توانید با هدایت آن مثلا به زیر یک تانگ آن را نابود کرده و راه را برای عبور باز کنید. مراحل بازی بسیار وسیع و بزرگ هستند و جو نبرد هم در بازی بسیار زیبا است، محیط هایی که برای بازی طراحی و در نظر گرفته شده اند بسیار جذاب عالی هستند و از محیط های شهری تا جنگل ها و دهکده ها و … ادامه دارد.

info

Frontlines™: Fuel of War™ is an open-world First Person Shooter set on the frontlines of tomorrow. In a world ravaged by a global energy crisis, environmental decay, and economic depression, players assume the role of an elite soldier in the Western Coalition Army on an epic crusade against the Red Star Alliance to control the last of the world’s oil reserves. Frontlines: Fuel of War combines cinematic, non-linear game play with next generation firepower and a revolutionary Frontline Combat System™ to deliver the most thrilling and intense FPS to date.

Frontline Combat System – In both single player and multiplayer modes, join the forces on the frontline in focused, intense combat.

Open World Environment – In both single player and multiplayer modes, create your own path to victory with non-linear mission objectives and destructible environments. Chip away at the battle instead of standard die and redo system.

Next Generation Firepower – Over 60 next generation vehicles and weapons inspired by military designs of the near future including jets, helicopters, tanks, APCs and more.

Customizable Soldier System – Character customization allows you to represent your play style through character choices, weapon load out and role specialization.

Advanced Team Play – Supports up to 64 players on PC via LAN or Internet with shared targeting systems, squad based VOIP and more.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Supported OS: Windows XP (32/64) or Windows Vista (32/64)

Processor: Intel Pentium 2.8HT or AMD Athlon 2800+

Memory: 768MB/1GB for Vista

Graphics: nVidia 6800GT (SM3) or ATI X800XT (SM2) w/ Latest applicable video drivers

DirectX Version: DirectX 9.0

Sound: AC ’97 or equivalent DirectX 9.0c compatible sound card

Hard Drive: 12 GB

Internet: Broadband connection (min upload 768K for hosting games)

سیستم پیشنهادی:

Supported OS: Windows XP (32/64) or Windows Vista (32/64)

Processor: Intel Core2 E6400 (2.13GHz) or AMD X2 5000+

Memory: 1.5GB

Graphics: nVidia 8600GTX or ATI X2600 w/ Latest applicable video drivers

DirectX Version: DirectX 9.0

Sound: Creative Labs X-Fi sound card

Hard Drive: 12 GB

Internet: Broadband connection (min upload 768K for hosting games)

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. در موقعه نصب به سریال نامبر نیاز دارید که در داخل فایل قرار دارد.

4) برای نسخه ViTALiTY فایل های موجود در پوشه ViTALiTY را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.(نسخه ViTALiTY تست شده بر روی ویندوز 10)

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو