5 فیلم و سریال برتر سال 2019 + معرفی 3 فیلم پرفروش سال 1398

5 فیلم و سریال برتر سال 2019 + معرفی 3 فیلم پرفروش سال 1398


منبع: تاپ ناز

158

1398/8/5

19:33


در این بخش اطلاعاتی در مورد 5 فیلم برتر سال 2019 و همچنین 5 سریال پربیننده سال 2019 را می خوانید. در ادامه 3 فیلم پرفروش ایرانی را هم برای دوستداران فیلم های ایرانی قرار داده ایم. می توانید با مراجعه به سایت موزیک ست جدیدترین فیلم ها و سریال را دانلود کنید و اوقات فراغت خوبی را در کنار خانواده خود داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید.

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

۱. The Heiresses

کارگردان: Marcelo Martinessi
بازیگران: Ana Brun, Margarita Irun, Ana Ivanova
تاریخ اکران: ۱۶ ژانویه (۲۶ دی ۱۳۹۷)

فیلمی که خارج از کارخانه رویاسازی هالیوود و در پاراگوئه ساخته شده است. چلا و چیکیتا که هر دو نوادگان خانواده‌هایی ثروتمند هستند و بیش از ۳۰ سال است که کنار هم زندگی می‌کنند اخیرا وضع مالی‌شان خراب شده است. آنها مجبورند اموالی را که به آنها ارث رسیده بفروشند. اما در نهایت بدهی‌هایشان کار را به جایی می‌رساند که چیکیتا به اتهام کلاهبرداری دستگیر می‌شود. حالا چلا باید با یک حقیقت جدید کنار بیاید. برای اولین‌بار در عمرش رانندگی می‌کند و در یک تاکسی سرویس استخدام می‌شود که مسئولیت حمل و نقل بانوان مسن ثروتمند را برعهده دارد. کم‌کم چلا پوسته‌اش را می‌شکند و با دنیای بیرون ارتباط برقرار می‌کند. امتیاز متاکریتیک فیلم ۸۲ از ۱۰۰ است.

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

۲. Glass

کارگردان: M. Night Shyamalan
بازیگران: Samuel L. Jackson, Bruce Willis
تاریخ اکران: ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ۱۳۹۷)

ام.نایت شیامالان با فیلم‌های ژانر وحشت مشهور شد. فیلم جدیدش هم ترسناک است با این تفاوت که این‌بار یک فیلم ترسناک ابرقهرمانی ساخته است. این سومین قسمت از سه‌گانه‌ای است که دو قسمت قبلی‌اش فیلم‌های «نشکستنی» (Unbreakable) و «شکافته» (Split) بودند. فیلم‌هایی که فضای ترسناک روانشناختی داشتند. سه‌گانه‌ای که به سری فیلم‌های «نشکستنی» هم معروف شدند. بروس ویلیس، ساموئل ال.جکسون و کارلین وودوارد همان نقش‌هایی را در که فیلم «نشکستنی» داشتند اینجا دوباره ایفا می‌کنند. جیمز مک‌آوی با نقشی که در فیلم «شکافته» بازی کرده بود در فیلم حضور دارد و سارا پالسن هم بازیگر جدیدی است که به «شیشه» پیوسته. فیلم داستان دیوید دان یک نگهبان است که از نیروهای ماورالطبیعه‌اش استفاده می‌کند تا کوین وندل کرامب را تعقیب کند. کرامب مرد آزاردهنده‌ای است که ۲۴ شخصیت جداگانه دارد. بیمار روانی که بر هم زننده امنیت و آسایش مردم می‌شود. در فیلم «شکافته» هم نقش قهرمان را داشت اما در آن فیلم بروس ویلیس حضور نداشت که قهرمان فیلم اول این سری یعنی «نشکستنی» بود. شیامالان بعد از این که برای فیلم «حس ششم» نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد از فصل جوایز دور ماند. حالا بعد از نزدیک به دو دهه شاید قسمت سوم سه‌گانه‌اش دوباره او را نزد منتقدان محبوب کند.

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

۳. Serenity

کارگردان: Steven Knight
بازیگران: Matthew McConaughey, Anne Hathaway
تاریخ اکران: ۲۵ ژانویه (۵ بهمن ۱۳۹۷)

استیون نایت کارگردان انگلیسی بااستعدادی است که برای نوشتن فیلمنامه «قول‌های شرقی» (Eastern promises) و سریال «پیکی بلایندرز» و کارگردانی فیلم «لاک» او را شناختیم. یک‌بار برای نوشتن فیلمنامه «چیزهای زیبای کثیف» نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلم جدیدش یک تریلر به سبک نئو-نوآر است که بازیگران ستاره‌ای چون ماتیو مک‌کاناهی و آن هاتاوی در آن بازی می‌کنند. فیلم داستان گذشته مرموز یک کاپیتان است که قایق ماهیگیری دارد. گذشته‌ای که بعد از مدت‌ها وقتی همسر سابقش برای کمک سراغش می‌آید، دوباره تسخیرش می‌کند. فیلمنامه را هم خود استیون نایت نوشته است. با توجه به این که فیلم قبلی نایت یعنی «لاک» تریلر جذابی از کار درآمد انتظار می‌رود که شاهد فیلم خوبی باشیم. بخصوص برای بازیگر مرد فیلم، ماتیو مک‌کاناهی امیدهای زیادی وجود دارد. شخصیت‌پردازی قهرمانان مرد فیلم‌های نایت غالبا درخشان است.

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

۴. The Lego Movie 2: The Second Part

کارگردان:‌ Mike Mitchell, Trisha Gum
صداپیشگان: Chris Pratt, Elizabeth Banks, Channing Tatum
تاریخ اکران: ۸ فوریه (۱۹ بهمن ۱۳۹۷)

موفقیت «فیلم لگو» و فیلم‌های دیگری که با همان کاراکترهای لگویی ساخته شدند باعث شد کمپانی انیمیشن وارنر به فکر ساخت قسمت دیگری از داستان‌های «لگو» بیفتد. این انیمیشن کمدی علمی-تخیلی به روش کامپیوتری سه بعدی ساخته شده و دنباله‌ای بر «فیلم لگو» محصول ۲۰۱۴ است. بعد از سال ۲۰۱۴ البته دو فیلم لگویی دیگر یکی «بتمن» و دیگری «نینجاگو» داشتیم که اسپین‌آف قصه اصلی به شمار می‌رفتند. داستان فیلم پنج سال بعد از اتفاقات «فیلم لگو» رخ می‌دهد. همه چیز عالی است تا این که شهروندان با یک تهدید بزرگ جدید روبه‌رو می‌شوند. مهاجمانی که از فضا می‌آیند و هر چیزی را که آنها می‌سازند خیلی سریع خراب می‌کنند. قسمت اول این سری مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و وقتی نامزد اسکار بهترین انیمیشن نشد تعجب‌ خیلی‌ها را برانگیخت. حالا احتمال زیادی وجود دارد که این قسمت بتواند نظر اعضای آکادمی را به خودش جلب و شکست قبلی را در اسکار جبران کند.

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

۵. Everybody Knows

کارگردان: Asghar Farhadi
بازیگران: Penélope Cruz, Javier Bardem, Ricardo Darín
تاریخ اکران: ۸ فوریه (۱۹ بهمن ۱۳۹۷)

درست است که فیلم «همه می‌دانند» ساخته اصغر فرهادی، کارگردان اسکاری کشورمان نتوانست به اسکار ۲۰۱۹ راه پیدا کند اما همچنان یکی از فیلم‌های مهمی است که سال ۲۰۱۹ اکران گسترده آن در آمریکا آغاز می‌شود و ستاره‌های بزرگ سینما مثل پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم هم در آن ایفای نقش می‌کنند. فیلمی از کارگردانی که حالا در جهان اسم و رسمی برای خودش دارد. اصغر فرهادی با دو جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان در کارنامه‌اش حالا یکی از کارگردانان پرستاره سینما و نه فقط سینمای ایران به شمار می‌رود. «همه می‌دانند» که به صورت کامل در اسپانیا فیلمبرداری شده داستان زنی به نام لائوراست که با همسرش در آرژانتین زندگی می‌کنند و حالا با فرزندانش برای عروسی خواهرش به اسپانیا آمده‌اند. در میانه شادی برای خانواده اتفاقی رخ می‌دهد که رازهای زیادی در حین آن برملا می‌شود.

5 سریال سال 2019

در ادامه 5 سریال جدید که در سال 2019 پخش می شوند و بسیار جالب و دیدنی هستند را معرفی می کنیم و امیدواریم که از تماشای این سریال ها لذت ببرید.

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

مینی سریال Chernobyl (چرنوبیل)

  • ژانر: Drama, History, Thriller
  • وضعیت: فصل 1 – به پایان رسید
  • ستارگان: Jessie Buckley, Jared Harris, Stellan Skarsgård
  • شبکه تلویزیونی: HBO
  • امتیاز: 9.5 از 10 با 346 هزار رای

سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) وقتی به پایان رسید، به سرعت مینی سریال چرنوبیل (Chernobyl) محصول HBO نظر مخاطبان را در سراسر دنیا به خود جلب کرد. این سریال در مدتی کوتاه به رتبه‌ اول از 250 سریال برتر جهان در آی‌ام‌دی‌بی (IMDB) رسیده است. تا کنون از حدود 346 هزار کاربر امتیاز 9.5 را دریافت کرده که بالاترین امتیاز برای یک سریال به حساب می‌آید.

چرنوبیل (Chernobyl) یک مینی سریال 5 قسمتی است که با محوریت و برگرفته از فاجعه اتمی شهر چرنوبیل اوکراین که از آن به عنوان بزرگ ترین فاجعه غیر نظامی و اتمی تاریخ بشر یاد می‌شود.

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

سریال Catherine The Great (کاترین کبیر)

  • ژانر: Drama
  • وضعیت: شروع فصل 1
  • ستارگان: Georgina Beedle, Thomas Doherty, Andrew Rothney
  • شبکه تلویزیونی: HBO
  • امتیاز: –

شاید بهترین خبر برای مشتاقان بهترین سریال های خارجی جدید در سال 2019 این باشد که شبکه HBO تصمیم گرفته در قالب یک مینی سریال، به بازیگری هنرمند معروف بریتانیایی هلن میرن دوست داشتنی که سابقه بازیگری در نقش ملکه را با فیلم The Queen داشته است، محصولی به اسم Catherine The Great یا کاترین کبیر پخش کند.

شبکه HBO در این رابطه گفته است: «چهارمین بخش از این درام تاریخی پایان سلطنت کاترین و رابطه عاشقانه او با رهبر نظامی روسی گریگوری پوتمکین را دنبال می‎کند که به شکل‎گیری آینده اهداف سیاسی روسیه کمک کرد.»

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

سریال After Life (پس از زندگی)

  • ژانر: Comedy, Drama
  • وضعیت: فصل 1
  • ستارگان: Ricky Gervais, Tom Basden, Tony Way
  • شبکه تلویزیونی: Netflix
  • امتیاز: 8.4 از 10 با 42 هزار رای

در این سریال کمدی نتفلیکیس که پخش قسمت اول آن به اتمام رسیده با تونی آشنا می‌شویم: بعد از مرگ همسر تونی به خاطر سرطان پستان، تونی که پیش از این زندگی عادی‌ای داشت، تصمیم می‌گیرد که زندگی بی‌قید و بی‌مبالاتی را در پیش بگیرد و به ظن خود، دنیا را به خاطر از دست دادن همسرش مجازات کند.

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

سریال Black Monday (دوشنبه سیاه)

  • ژانر: Comedy
  • وضعیت: فصل 2
  • ستارگان: Don Cheadle, Andrew Rannells, Paul Scheer
  • شبکه تلویزیونی: Showtime
  • امتیاز: 7.4 از 10 با 3 هزار رای

سریال کمدی Black Monday بیانگر رویدادی است که در تاریخ 19 اکتبر 1987 به وقوع پیوست. در آن روز بازار سهام وال استریت با افت بی سابقه‌ای روبه‌رو شد. بانیان اصلی این واقعه هیچگاه مشخص نشدند. با این حال سریال Black Monday سعی دارد با بیانی طنز آمیز به بازگو کردن جزئیات آن بپردازد. در این سریال مشاهده می‌کنیم که چگونه عده‌ای با بر هم زدن سیستم مالی کشور، ثروت کلانی را برای خود دست و پا می‌کنند.

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا)

  • ژانر: Action, Adventure, Comedy
  • وضعیت: فصل 2
  • ستارگان: Aidan Gallagher, Ellen Page, Tom Hopper
  • شبکه تلویزیونی: Netflix
  • امتیاز: 8.0 از 10 با 81 هزار رای

این سریال ساخته نتفلیکس ساخته استیو بلکمن (Steve Blackman) و جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) براساس کامیک‌های دارک هورس (Dark Horse) نوشته جرارد وی (Gerard Way) شما را در یک دنیای عجیب ابرقهرمانی غوطه‌ور کرده، دنیایی که قوانین خاص خودش را دارد. همیشه مشخص نیست این قوانین چه چیزی هستند، اما اصلا اهمیتی ندارد چون این داستانی دیوانه‌وار و سرگرم کننده است.

 

اگر هم به فیلم های ایرانی علاقه دارید پس 3 فیلم پرفروش سال 1398 را به شما معرفی می کنیم.

3 فیلم پرفروش ایرانی

5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

۳ – ۵۰ کیلو آلبالو

  • ژانر : کمدی
  • کارگردان : مانی حقیقی
  • نویسنده : فرهاد توحیدی ، مانی حقیقی
  • بازیگران : ساعد سهیلی ، هستی مهدوی ، پژمان جمشیدی ، آزاده صمدی ، علی صادقی ، فرهاد آییش ، بهنوش بختیاری ، امید روحانی ، هادی کاظمی ، داریوش اسدزاده ،سروش صحت ، مهران غفوریان ، ویشکا آسایش ، سیامک انصاری و مانی حقیقی
  • فروش گیشه : ۱۳٬۶۵۵٬۹۴۸٬۰۰۰تومان

۵۰ کیلو آلبالو در سال ۹۵ جزو پرفروش ترین فیلم های ایران بوده و در بین سیلی از پرفروش های اجتماعی و درام توانست جایگاه خوبی را به دست آورد و استقبال بسیار خوبی را تجربه کند.

داستان «۵۰ کیلو البالو» که در ژانر کمدی رمانتیک تولید شده است از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه‌های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می‌شوند و مهمانان هم فرار می کنند.در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می‌شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد.


5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

۲ – من سالوادور نیستم

  • ژانر : کمدی
  • کارگردان : منوچهر هادی
  • نویسنده : رضا مصقودی
  • بازیگران : رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، ابراهیم عامریان، کارول ویدوتی، مهدی محرابی سوگل محرابی و ریوالدو
  • فروش گیشه : ۱۴٬۳۳۰٬۴۹۱٬۰۰۰تومان

من سالوادور نیستم با بازی رضا عطاران دومین فیلم در لیست پرفروش ترین فیلم های ایران در سال ۹۵ شناخته می‌شود.

داستان این فیلم در مورد ناصر (رضا عطاران) به همراه خانواده اش از طرف آژانس هواپیمایی به سفری به برزیل دعوت می‌شوند. در برزیل دختری به نام آنجل زندگی می‌کند که ناصر ان را با نامزد قبلی‌اش اشتباه می‌گیرد و…


5 فیلم برتر سال 2019 + 5 سریال جدید در سال 2019 که حتما باید دید

۱ – فروشنده

  • ژانر : درام، اجتماعی
  • کارگردان : اصغر فرهادی
  • نویسنده : اصغر فرهادی
  • بازیگران : شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمى، مینا ساداتی و…
  • فروش گیشه : ۱۵٬۷۱۴٬۹۱۹٬۰۰۰ تومان

فیلم فروشنده، هفتمین اثر اصغر فرهادی در آیین اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم کن ۲۰۱۶ حاضر شد و نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرد، همچنین برخی از منتقدین این جشنواره از فیلم فروشنده به عنوان فیلم شایسته‎ی بردن نخل طلا نام بردند و این فیلم پرفروش ترین فیلم ایران در سال ۹۵ است.

در کمال تعجب جایزه نخل طلایی به این فیلم نرسید اما اصغر فرهادی جایزه‎ی بهترین فیلمنامه و شهاب حسینی جایزه‎ی بهترین بازیگر مرد را برای فیلم فروشنده به دست آوردند.

فیلم فروشنده به زندگی زن و شوهری پرداخته که در حال بازی در نمایشنامه مرگ فروشنده اثر آرتور میلر هستند. نمایشنامه درباره‎ی فروشنده ای به نام ویلی است که فکر می کند برای اینکه زندگی شرافتمندانه ای داشته باشد تنها باید به ثروت اندوزی و کسب محبوبیت میان دیگران بپردازد او در این راه…

برای دانلود فیلم ایرانی و سریال، همچنین دانلود آهنگ جدید ایرانی می توانید به سایت موزیک ست مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو