بهترین رستوران های غرب تهران | کدام رستوران ها مناسب شما هستند؟

بهترین رستوران های غرب تهران | کدام رستوران ها مناسب شما هستند؟


منبع: همگردی

273

1398/8/5

20:01


رستوران گردی و مزه کردن طعم غذاهای مختلف یکی از تفریحات لذت بخش دنیای مدرن و زندگی شهری است. کشور ایران نیز با داشتن تنوع غذایی فراوان و آشپزانی زبردست در این زمینه میان جهانیان دارای شهرت و اعتبار بالایی هست. امروزه، علاوه بر مواد اولیه تازه، آشپز و کارکنان دوره دیده و طعم های متنوع و غذاهای مختلف، دکور و نحوه پذیرایی رستوران ها هم از نکات مورد توجه مشتریان است. گاهی شیک بودن دکوراسیون و گاهی سادگی آن مورد استقبال قرار می گیرد. گاهی هم یک خاطره نوستالژیک جمعی یا یک نوع طعم خاص و ویژه یک غذا باعث نامدار شدن آن رستوران می گردد. شهر تهران با وسعتی به اندازه بی نهایت و داشتن رستوران، کافه و فست فودهای رنگانگ، یکی از شهرهایی است که می توان در آن به رستوران گردی پرداخت و از تنوع طعم متحیر شد. معرفی برترین رستوران های شهر تهران بی شک کتابچه ای خواهد شد عریض و طویل. به همین منظور قصد داریم در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های غرب تهران بپردازیم. برای آشنایی با رستوران غرب تهران با ما همراه باشید.

رستوران های غرب تهران

رستوران پدیده شاندیز

مجموعه رستوران های شاندیز علاوه بر تهران و مشهد، در شهرهای زیاد دیگری دیده می شوند. رستوران پدیده شاندیر شهرک غرب، یکی از بهترین کباب های شاندیزی را برای مشتریان بیشمار خود سرو می کند. این مکان دارای دو بخش رستوران و سفره خانه سنتی بوده که رستوران آن با اینکه گنجایش 350 میهمان را دارد، اما معمولا برای لذت بردن از طعم غذاهای بی نظیر این مجموعه، باید ایستادن در صف انتظار گاها طولانی را به جان بخرید، انتظاری که به طعم غذایی که خواهید چشید می ارزد. در بخش سفره خانه این رستوران غرب تهران هم چای، قلیان، آجیل، میوه و دیگر مخلفات سفره خانه ای سرو می شوند.

آدرس رستوران پدیده شاندیز: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع اریکه ایرانیان، طبقه پنجم

شماره تلفن رستوران پدیده شاندیز: 22370050 – 021

رستوران پدیده شاندیز

رستوران گردان برج میلاد

لذت طعم غذاهای ایرانی در ارتفاع 276 متری غرب تهران می تواند تجربه ای خاطره انگیر باشد به خصوص که این غذاخوری مدرن در بخش متحرک گردش 360 درجه ای دارد و می توانید هنگام میل غذا، تمام شهر تهران را تماشا کنید. در رستوران گردان برج میلاد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی به همراه نوشیدنی و سالادهای متنوع سرو می شوند. مبلمان زیبا و راحت در کنار نقش برجسته هایی از شاهنامه بر روی دیوارها، طعم دلپذیری را در یکی از بهترین رستوران های غرب تهران برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس رستوران گردان برج میلاد: بزرگراه همت غرب، برج میلاد

شماره تلفن رستوران گردان برج میلاد: 88620381 - 021

رستوران گردان برج میلاد

رستوران طهران پاریس

عکس هایی از تهران قدیم، تزئین کننده دیوارهای رستوران طهران پاریس بوده که انواع غذاهای ایرانی و فرانسوی را با طعمی فوق العاده ارائه می دهد. بوفه صبحانه این مکان 120 نفری زبانزد همه کسانی بوده که یک بار مزه آن را چشیده اند. به جز روزهای شنبه می توانید از موسیقی زنده این رستوران غرب تهران نیز لذتی دوچندان ببرید.

آدرس رستوران طهران پاریس: سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، نبش خیابان بیست و شش (حق طلب)، پلاک 130

شماره تلفن رستوران طهران پاریس: 22130221 – 021

رستوران طهران پاریس

رستوران مستر دیزی

دیزی به عنوان یک غذای سنتی همواره یاد آور طعمی خوشمزه و به یاد ماندنی است. دیزی سراها معمولا حال و هوای خاص خود را دارند، اما مستر دیزی رستورانی زنجیره ای بوده که سنت را به مدرنیته پیوند زده و دیزی های خود را با همان طعم خاطره انگیز در ظروف بسته بندی شده یکبار مصرف عرضه می کند. البته در این بسته بندی پیاز، لیمو ترش، دوغ و نان سنگک هم وجود دارد. ابزارآلات صرف دیزی همچون گوشکوب، کاسه، قاشق و چنگال هم در رستوران مستر دیزی (شعبه سعادت آباد) به مشتریان داده می شوند. البته در این بسته بندی آماده جای سبزی و ترشی خالی بوده که می توانید جداگانه سفارش دهید.

آدرس رستوران مستر دیزی: سعادت آباد، میدان کاج، مرکز خرید کسری، واحد 29

شماره تلفن رستوران مستر دیزی: 22084419 – 021

رستوران مستر دیزی

رستوران نارنجستان

محیطی مجلل، منویی پر و پیمان ایرانی و فرنگی، منظره غرب شهر تهران در کنار پرسنلی مجرب و مسلط به فنون رستوران داری و مشتری مداری بخشی از ویژگی های رستوران نارنجستان است. این رستوران غرب تهران دارای دارای گواهینامه های (URS)، ایزو 9001 ورژن 2008 و ایزو 22000 بوده که همه آن ها تضمینی است بر کیفیت طعم غذایی که میل می کنید.

آدرس رستوران نارنجستان: سعادت آباد، سرو غربی، میدان شهرداری، مجتمع سرو

شماره تلفن رستوران نارنجستان: 22066060 – 021

رستوران نارنجستان

رستوران مروارید

سالنی بزرگ که بیشتر برای مراسم های مختلف استفاده می شود، همراه با غذاهایی با کیفیت بالا و خوش طعم از خصوصیات رستوران مروارید است. غذاهای ایرانی و دریایی فراوانی در منوی این رستوران غرب تهران وجود دارند. برای مدیریت مرواید که یکی از رستوران های غرب تهران بوده، کیفیت بر همه چیز ارجح است.

آدرس رستوران مروارید: بلوار مرزداران، بین یادگار امام و اشرفی اصفهانی

شماره تلفن رستوران مروارید: 44236764 - 021

رستوران مروارید

کافه رستوران گوزن

دکوراسیونی چوبی با رنگ های آرامش بخش فضای داخلی کافه رستوران گوزن را تشکیل می دهد که در منوی آن می توانید انواع پیتزا، ساندویچ، پاستا و سالاد را پیدا کنید که تنوع بالای این غذاها طعم های گوناگونی را برای شما به ارمغان می آورند. البته، عمده شهرت این مورد از بهترین رستوران های غرب تهران، مدیریت آن بوده که در دستان بهاره رهنما قرار دارد.

آدرس کافه رستوران گوزن: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان پنجم (نوروزی)، پلاک 43.1

شماره تلفن کافه رستوران گوزن: 22137010 - 021

کافه رستوران گوزن

باغ رستوران لرد

میل غذا در فضای باز و در میان درختان و محیطی روح نواز نعمتی است که در باغ رستوران لرد واقع در غرب تهران در اختیار شما قرار گرفته است. این باغ سرسبز با کیفیت بالای غذاهای خود، طعم ماندگاری را برای مشتریانش فراهم کرده و تنوع غذایی بالایی دارد.

آدرس باغ رستوران لرد: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتابی، خیابان کوهستان، خیابان صحرا شمالی، صحرا ششم (هامون)، بن بست نرگس، پلاک 6

شماره تلفن باغ رستوران لرد: 22096060 - 021

باغ رستوران لرد

رستوران تماشا

رستورانی در کلاس بالای جهانی با منویی از غذاهای بین الملل، خاطره ای از طعم ها را برای مشتریانش می سازد. طراحی و دکوراسیونی با ترکیبی از سبک های مدرن و کلاسیک در کنار غذاهای متنوع آسیایی، مکزیکی، ایرانی و پاستا و پیتزاهای بی نظیر، همگی در رستوران تماشا در دسترس مشتریان است. سالاد بار تماشا را فراموش نکنید و از طعم و مزه های آن لذت ببرید.

آدرس رستوران تماشا: شهرک غرب، مجتمع تجاری میلاد نور، طبقه 6

شماره تلفن رستوران تماشا: 88085449 - 021

رستوران تماشا

رستوران بهاران

شاید نداشتن جایی برای نشستن در فست فود بهاران در وهله اول کمی توی ذوق بزند، اما کافی است یکبار طعم غذاهای بهاران بخصوص کباب ترکی های مشهورش را مزه کنید. طعم دنر کباب های این رستوران زنجیره ای غیر قابل توصیف هست، کیفیت دیگر غذاهای بهاران بالا بوده و می توانید از طعم آن ها نیز لذت ببرید.

آدرس رستوران بهاران: میدان پونک، بلوار میرزا بابایی، روبروی در شهروند، پلاک 62

شماره تلفن رستوران بهاران: 44467266 - 021

رستوران بهاران

رستوران کوچه باغ

یک طعم اصیل ایرانی در محیطی کاملا سنتی همراه با موسیقی دلپذیر می تواند مزه هر غذایی را در ذهن مشتریان حک کند. رستوران کوچه باغ در غرب تهران انواع غذاهای سنتی ایرانی و کباب های بی نظیر را در محیطی دلنشین همراه با موسیقی سنتی ایرانی سرو می کند. فضای گرم و دکوراسیون کوچه باغ با ظرفیت صد و پنجا نفر، محیطی است دلنشین برای میل کردن غذایی با کیفیت در یکی از بهترین رستوران های غرب تهران.

آدرس رستوران کوچه باغ: بزرگراه یادگار امام شمال، بعد از پمپ بنزین کوهستان، ورودی صنعت، نبش گلبرگ

شماره تلفن رستوران کوچه باغ: 44287204 - 021

رستوران کوچه باغ

رستوران شکوفه

مبلمان راحتی، وجود گیاهان زیبا و دکوراسیونی روح نواز مشخصاتی است که رستوران شکوفه برای دورهمی های دوستانه و گپ و گفت های صمیمانه فراهم آورده است. این رستوران غرب تهران، منوی متنوعی از کباب ها و غذاهای ایرانی را فراهم کرده که همراه با نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود. محیط دلچسب شکوفه به شکلی است که بیرون رفتن از آن را برای مشتریان خود مشکل کرده و احساس صمیمانه آن گریبان هر غریبه ای را می گیرد.

آدرس رستوران شکوفه: یادگار شمال به جنوب، 100 متر پایین تر از خیابان فرحزاد

شماره تلفن رستوران شکوفه: 22354962 - 021

رستوران شکوفه

رستوران سنتی امپراطور

سفره خانه سنتی امپراطور دارای فضایی دلنشین و باب طبع ایرانی است که با غذاهای خوش طعمی که در آن سرو می شوند، همخوانی عجیبی دارد. در این رستوران غرب تهران موسیقی زنده هم برای میهمانان نواخته می شود تا طعم غذاهای با کیفیت بیشتر به چشم آید.

آدرس رستوران سنتی امپراطور: بلوار اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش، کوچه چهارم، پلاک 2

شماره تلفن رستوران سنتی امپراطور: 44833843 - 021

رستوران سنتی امپراطور

رستوران باروژ

رستوران های زنجیره ای باروژ یکی از بهترین رستوران های ارائه دهنده انواع فست فود و پیتزا هستند. این مجموعه که دارای شعبه های فراوانی بوده، در طول مدت فعالیت خود به دلیل بالا نگه داشتن کیفیت محصولات و استفاده از مواد اولیه درجه یک توانسته تا محبویت ویژه ای بین فست فود دوست ها پیدا کند و شعبه های خود را گسترش دهد. شعبه های غرب تهران باروژ عبارتند از:

فست فود باروژ (شعبه سعادت آباد)
آدرس: میدان فرهنگ، ابتدای 24 متری، پلاک 7
شماره تلفن: 22093588 - 021

فست فود باروژ (شعبه یوسف آباد)
آدرس: یوسف آباد، نبش خیابان 60، پلاک 434
شماره تلفن: 88054707 - 021

فست فود باروژ (شعبه سردار جنگل)
آدرس: سردارجنگل، بلوار عدل، نبش بهار
شماره تلفن: 44617302 - 021

فست فود باروژ (شعبه بام لند)
آدرس: اتوبان همت، کاشانی جنوبی، دور دریاچه چیتگر، مجموعه بام لند، بلوک A
شماره تلفن: 40443224 - 021

فست فود باروژ (شعبه کوروش)
آدرس: اتوبان ستاری، پاساژ کوروش

رستوران باروژ

کافه رستوران شمرون

دید نمای فوق العاده کافه رستوران شمرون از دریاچه چیتگر بقدری جذاب و رویایی بوده که حتی نوشیدن یک بطری آب هم در تراس این کافه می تواند طعمی به یاد ماندنی داشته باشد. صبحانه های این کافه رستوران در میان مشتریانی که آن را امتحان کرده اند، فراموش نشدنی هستند.

آدرس کافه رستوران شمرون: انتهای اتوبان همت غرب، ابتدای اتوبان خرازی، خروجی دریاچه چیتگر، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری بام لند

شماره تلفن کافه رستوران شمرون: 40447341 - 021

کافه رستوران شمرون

ممد استیک

ممد استیک یکی از زیباترین رستوران های مجموعه بام لند بوده که دارای دکوراسیونی دیدنی است. مم مد استیک بهترین استیک های عمر شما را سرو خواهد کرد، به طوریکه مزه و طعم آن ها از خاطرتان نرود. علاوه بر استیک می توانید طعم ماهی سالمون› انواع فیله و دسر مخصوص مم مد استیک را هم امتحان کنید.

آدرس ممد استیک: انتهای اتوبان همت غرب، ابتدای اتوبان خرازی، خروجی دریاچه چیتگر، میدان موج، خیابان موج ، بلوار صدف، مرکز تجاری بام لند

شماره تلفن ممد استیک: 44043134 – 021

ممد استیک

کافه رستوران آژا

رستورانی با فضای باز و حرفه ای در ارائه بهترین طعم های غذاهایی چون پیتزا، فست فود و انواع ساندویچ. کافه رستوران آژا به کیفیت بالای مواد غذایی خود مشهور بوده و مشتریان فراوانی را در غرب تهران پذیرایی می کند. نوشیدنی ها و سالادهای آژا نیز به شدت توصیه می شوند.

آدرس کافه رستوران آژا: شهرک غرب، بلوار دریا، بین چهار راه پاکنژاد و فرحزادی، نبش شکوفان دوم، پلاک 215

شماره تلفن کافه رستوران آژا: 88698030 – 021

کافه رستوران آژا

رستوران ایتالیایی سنسو

مزه کردم طعم غذاهای ایتالیایی در محیطی صمیمی و دنج تجربه ای است که از میل انواع پیتزا و ساندویچ در رستوران ایتالیایی سنسو بدست می آید. این غذاهای ایتالیایی با طعم اصیل را می توان مزه کرد و نهایت لذت را از تازگی غذاها برد.

آدرس رستوران ایتالیایی سنسو: شرق بلوار فردوس، ابتدای خیابان رامین جنوبی، پلاک 21

شماره تلفن رستوران ایتالیایی سنسو: 44956697 - 021

رستوران ایتالیایی سنسو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو