انتخاب پرستار کودک، هفت روش موثر

منبع: نی نی بان

111

1398/8/6

10:45


گروه ترجمه نی‌نی‌بان: آیا می‌خواهید با خیال راحت به خرید بروید یا دیگر مجبور نباشید رنگ‌های مالیده بر دیوار خانه تان را پاک کنید؟ اولین قدم برای این کار، انتخاب یک پرستار مناسب است. شما باید این 7 مرحله را پشت سر بگذارید:


پرستار کودک، 7 پله تا انتخابی درست


1. از اقوام و دوستان خود بپرسید که شخص خاصی را برای این کار سراغ دارند. در محل کار یا دیگر گروه‌های اجتماعی به دنبال شخصی بگردید که تمایل به این کار دارد.

2. پس از پیدا کردن شخص مورد نظر، ببینید که آیا او مسئولیت نگهداری فرزند، خواهر یا برادر کوچک‌تر، خواهر زاده یا برادرزاده خود را به عهده دارد، سپس رفتار او را با آنها مورد بررسی قرار دهید.

3. از او بخواهید تا چند معرف به شما معرفی کند. فکر نکنید که با زنگ زدن به معرف‌هایی که او نام آنها را در لیست قرار داده، باعث دلخوری او می‌شوید.

4. به معرف‌ها زنگ بزنید یا به ملاقاتشان بروید و تحقیق کنید. اگر قرار است کودک خود را به یک پرستار بسپارید، این حق شما است که از صحت گفته‌های او اطمینان حاصل کنید.

5. از دوستان خود درباره حقوق پرستار سوال کنید.

6. از او چند سوال به این شکل بپرسید: «چه کاری می‌کنی اگر چیزی در گلوی کودکم گیر کند؟ پستچی بسته‌ای را بیاورد؟ یا اگر کودکم از پله‌ها بیافتد؟» توجه کنید که یک پرستار مناسب به خوبی می‌داند که در این شرایط جه عکس‌العملی از خود نشان دهد.

7. تنها زمانی یک پرستار را استخدام کنید که کاملا با او راحت هستید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو