مینا دلشاد بازیگر جوان نقش عزت در سریال ستایش ۳

مینا دلشاد بازیگر جوان نقش عزت در سریال ستایش ۳


منبع: نیک صالحی

759

1398/8/6

13:22


مینا دلشاد بازیگر مشهور کشورمان که در فصل سوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی در نقش عزت بازی کرده است به جز بازیگری در حوزه مدلینگ نیز فعالیت دارد

مینا دلشاد بازیگر و مدل جوان کشورمان تا کنون در سریال های پربیننده ای از جمله ماه و پلنگ , گمشدگان , تلخ و شیرین , نوشدارو و ستایش ۳ هنرنمایی کرده است. این بازیگر جوان در سریال ستایش ۳ در نقش عزت به خوبی بازی کرده است. در ادامه عکس های از مینا دلشاد را در نیک صالحی مشاهده کنید

مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش

بازیگر نقش عزت در ستایش ۳ به کارگردانی سعید سلطانی به مینا دلشاد رسید و او نقش زن حمید را در این سریال بازی کرد. دختری که پس از ازدواج پدر و مادرش را در شهرستان رها می کند تا با شوهرش برای زندگی به تهران بیاید که از دست تقدیر با بی وفایی حمید زندگیش به هم میریزد. حمید که دلباخته پری سیما شده می خواهد عزت را طلاق دهد به خیال اینکه پری سیما با او ازدواج خواهد کرد.

عکس های مدلینگ مینا دلشاد

مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد ۶ خرداد ۱۳۷۰ در مشهد، بازیگر است. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

نرگس محمدی و مینا دلشاد

مینا دلشاد در سریال ماه و پلنگ

وی به خاطر مخالفت خانواده تا مدت ها از بازیگری و حتی درس خواندن در این رشته محروم شد تا اینکه سال ۱۳۸۸ با حضور در تست فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدر عاملی پذیرفته شد. به این ترتیب با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت.

تصاویر مینا دلشاد

سریال ستایش

سریال های و فیلم های مینا دلشاد بازیگر جوان

مینا دلشاد با بازی در نقش دختری بی جا و مکان در سریال « گمشدگان » دیده شد و برای مردم به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. وی در فیلم های آخرین تماس، انتخاب موفق، مسلخ، دو راهی بازی کرده است.

مینا دلشاد عزت سریال ستایش

مینا دلشاد بازیگر جوان

لازم به ذکر است که مینا دلشاد در سریال های رو به خورشید، نزدیک غیر ممکن، قصه های پهلوان،
کیفر، تلخ و شیرین، نوشدارو، اسمشو نیار، ماه و پلنگ، گمشدگان، ستایش ۳ هنرنمایی کرده است.

مینا دلشاد و مادرش

مینا دلشاد

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو