رستوران چهل‌ ستون اصفهان | Restaurant Chehelsotoon

رستوران چهل‌ ستون اصفهان | Restaurant Chehelsotoon


منبع: تاپ تراول

163

1398/8/6

14:08


سفر باتو

خرید بلیط هواپیما

رستوران چهل‌ ستون

هتل عباسی اصفهان در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته و از طرف او به عنوان کاروانسرا به مادرش هدیه شد که در گذشته به همین نام یعنی کاروانسرای مادر شاه نامیده می شد. این هتل مجلل و بی نظیر که تنها هتل پنج ستاره شهر است در دل باغچه خود و لابلای درختان همیشه بهارش رستورانی مجلل جای داده که بی اغراق می توان آن را زیباترین باغ رستوران ایرانی دانست.در ادامه مطلب همراه تاپ تراول باشید تا با این رستوران زیبا و اصیل بیشتر آشنا شوید.


   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


تالار چهلستون

وارد تالار چهلستون که می شوید ، خودتان را در مغناطیس زیبایی و ظرافت احساس می کنید . تابلوهای نقاشی روی دیوارها در دو سبک صفوی و قاجار، صندلی های طرح داریوش الهام گرفته از صندلی داریوش کبیر در نقوش سنگی تخت جمشید، هنرنمایی دیوارها و سقف، ستون ها، نرده ها و کفپوش ها، درها و شیشه ها و حتی چراغ ها و آویزهای سقف، زیبایی را در میانه این تالار مکرر می کند.تالار چهلستون در دو طبقه و با ظرفیت ۴۰۰ نفر، گنجینه ای از هنر معماری و ظرافت منحصر به فرد هنرمندان اصفهانی است. موزه ای از اصیل ترین و زیباترین ها؛ تجسم عینیِ معجزه هنر در کالبدی که امروز به عنوان رستوران اصلی مهمانسرا به کار می رود.
در این رستوران انواع اشتهاآورها، غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و دسر سرو می گردد.ساعات کاری این رستوران ظهرها از ساعت ۱۲ الی ۱۵ و شب ها از ساعت ۱۹ الی ۲۳  می‌باشد.

728 90 - رستوران چهل‌ ستون اصفهان | Restaurant Chehelsotoon

 

رستوران چهل‌ ستون

رستوران چهل‌ ستون

سالن صبحانه‌

نقش ها و آئینه کاری های این تالار به سبک قاجار است. طرح های گل و مرغ اثر هنرمند فقید سید جعفر رشتیان و تک چهره ها کار استاد ابراهیم جبار بیگ است. در فاصله بین تالار صرف صبحانه و راهرو اتاق ها، سالن کوچکی قرار دارد که دیوارهای آن به دقیق ترین صورت تُنگ بری و مقرنس کاری شده است و اتاقِ موسیقیِ کاخ عالی قاپو را در ذهن تداعی می کند. نمای زیبای گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ که از پنجره های کوچک چوبی این تالار خود نمایی می کند؛ لذت صرف صبحانه ای کامل و متنوع را دوچندان می سازد.

رستوران چهل‌ ستون

رستوران چهل‌ ستون

کافه تریا نقش جهان

کافی شاپ نقش جهان آمیزه ای از نقش های زیبا و طرح های ماندگار و جلوه گاه هنر قدیم و اصیل ایرانی است که فضایی دلنشین را برای دیدارهای رسمی و دوستانه شما فراهم می آورد. این کافی شاپ از ساعت ۸ الی ۲۳ با سرو انواع قهوه، کیک و دسر، گلاسه، بستنی و همچنین انواع پیتزا و فست فود آماده میزبانی از میهمانان گرامی می باشد.

رستوران چهل‌ ستون

رستوران چهل‌ ستون

سفره خانه سنتی

سفره خانه سنتی مهمانسرا، در انتهای محوطه باغ و در ضلع شرقی آن قرار دارد. این سفره خانه ۲۰ سال پیش بازسازی شد و اکنون در دو بخش سرپوشیده و فضای باز، میزبانی با شکوه برای مهمانان خود است. در بخش سرپوشیده رستوران، طرح و نقش خاص سقف و دیوارها، نوع چیدمان و سبک میزبانی، شما را به گذشته های ناب و خاطره انگیز می برد تا لذت دیروز را به امروز پیوند زده و خاطره ها را به شیرینی هر چه دل نشین تر ثبت کنید.

رستوران چهل‌ ستون

رستوران چهل‌ ستون

رستوران چشم انداز

ازبلندای این نقطه، تمام شهر زیر پای توست. با ایستادن در فضای باز رستوران چشم انداز واقع در بام مهمانسرا می توان نمایی ۳۶۰ درجه از شهر اصفهان را مشاهده کرد؛ تصویری که نه تنها برای گردشگران داخلی و خارجی که برای بسیاری از شهروندان اصفهانی نیز جالب و هیجان انگیز است. رستوران چشم انداز، ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد و گزینه ای بسیار مناسب برای مهمانی های خانوادگی، جمع های دوستانه و یا گردهمایی شغلی صمیمانه به شمار می آید.

رستوران چهل‌ ستون

رستوران چهل‌ ستون

آدرس

اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مهمانسرای بین المللی عباسی

شماره تماس : ۳۲۲۲۶۰۱۰


  تبلیغات   

                        | لمینت دندان |   کامپوزیت دندان | ایمپلنت دندان | ارتودنسی |


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو