ربکا فرگوسن از نقش جسیکا در بازسازی فیلم Dune می‌گوید

منبع: گیمفا

229

1398/8/7

11:30


ربکا فرگوسن از نقش جسیکا در بازسازی فیلم Dune می‌گوید

در نشستی به مناسب Doctor Sleep، سایت ComingSoon.net از ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) درباره‌ی نقشش در فیلم پیشِ روی شرکت برادران وارنر بانام Dune سؤال کرد، اینکه آیا به‌اندازه‌ی شخصیت پل اِترِیدیز به شخصیت لیدی جسیکا نیز پرداخته خواهد شد یا خیر. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فرگوسن پاسخ داد:

قطعاً و کاملاً این اتفاق خواهد افتاد، حتی بااینکه این شخصیت به‌اندازه‌ی پسرش حق‌وحقوق لازم برای تبدیل‌شدن به یک پادشاه یا چیزی شبیه به این را ندارد. دنی کاملاً با ساخت لحظات قدرتمند درجاهای لازم برای این شخصیت موافق بود. فکر می‌کنم فرانک هربرت (Frank Herbert) وقتی این کتاب را می‌نوشت واقعاً در یک محیط برابر قابل‌فهم زندگی نکرده بود. البته کتاب فوق‌العاده است، لحظات زیبایی در آن وجود دارند.

بازیگران این عنوان شامل تیموتی شالامی (Timothee Chalamet)، ربکا فرگوسن و اسکار ایزاک (Oscar Isaac) در نقش‌های اصلی هستند. دیگر بازیگران این اثر را زندایا (Zendaya)، جیسون موموآ (Jason Momoa)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، خاویر باردم (Javier Bardem)، استلن اسکارسگارد (Stellan Skarsgard)، شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) و جاش برولین (Josh Brolin) تشکیل می‌دهند.

دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) که بیشتر برای کارگردانی Blade Runner 2049 و Sicario شناخته می‌شود، این عنوان را کارگردانی می‌کند؛ اگرچه فیلم Dune بیشتر به فیلم نخست شبیه است اما هردو فیلم به نحوی تجربه‌ی کارگردانی او در محل‌های خشک و بایری را نشان می‌دهند که یک طرفدار از کارگردان فیلم Dune انتظار دارد، زیرا بخش زیادی از داستان در سیاره‌ای کویری جریان دارد.

Dune در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو