دانلود بازی ورزشی Score Hero 2.27 – اندروید

دانلود بازی ورزشی Score Hero 2.27 – اندروید


منبع: دانلود ها

105

1398/8/7

19:33


با دانلود Score Hero می توانید هیجان بسیاری در مورد یک بازی فوتبال متفاوت داشته باشید. از همان روز اولی که بازی را انجام می دهید عاشق بازی شده و می توانید تا رقابت های هیجان انگیزی بازی را با سه ستاره کامل انجام دهید. ریتم بازی بدین صورت می باشد که شما به عنوان بازیکن در یک تیم فوتبال استخدام می شوید و وارد مسابقات باشگاهی و ملی می شوید. از زاویه دید بازیکن باید بتوانید با لمس صفحه و هدایت توپ گل های زیبایی را به ثمر رسانده و ماموریت های سپرده شده را انجام دهید.

این بازی دارای هیجان بسیاری می باشد و دارای یک ریتم اعتیادآوری نیز هست که بازیکن با علاقه بسیار به بازی ادامه می دهد. گرافیک بازی و موشن گرافیک های بازی نیز به بهترین شکل خودش کار شده است. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۴ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Score Hero از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 

دانلود-Score-Hero

(برای مشاهده در ابعاد اصلی روی عکس کلیک نمایید)

دانلود-score-hero

  

دانلود-score-hero

info

BE THE HERO! Pass, Shoot & Score your way to legendary status, as you explore the dramatic career of your HERO player over 580 challenging levels!

Immersive free flowing 3D Score! Gameplay lets you control the action. Split defences with precise through balls, or bend shots into the top corner, putting you in control for an unrivalled mobile soccer experience.
Changelog:
* NEW LEVELS! Season 29 Released!
* Bug Fixes
Thanks everyone for your support, please keep the reviews coming!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – Arm64

دانلود فایل نصبی – مود


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو