با به پایان رسیدن ایام عزاداری حسینی و محرم و صفر پیش بینی می‌شود که اکران سینماها و گیشه آنها رنگ و بویی تازه بگیرد. گیشه‌ای که در ماههای گذشته نه جذب مخاطب بالایی داشت و نه فروش چندان امیدوار کننده‌ای.

اما در ماههای آینده دو فیلم «زیر نظر» نخستین فیلم سینمایی مجید صالحی و «خوب بد جلف ۲» با نام اصلی «خوب بد جلف: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی در صف اکران قرار دارند. دو فیلمی که از آن‌ها به عنوان ناجیان سینمای امسال یاد می‌شود و شاید بتوانند گیشه ناامیدکننده پاییزی را تکانی داده و تا حدودی ضعف فیلم‌های دیگر را جبران کنند.

در «زیر نظر» رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی بازی می‌کنند. هنوز اطلاعات زیادی درباره جزییات داستان این فیلم منتشر نشده است.

«خوب بد جلف: ارتش سری»، ادامه‌ای بر فیلم قبلی پیمان قاسم‌خانی با نام «خوب بد جلف» است که در سال ٩٥ با استقبال خوبی مواجه شد و در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کرد. این فیلم قرار است با یک فضای متفاوت به روایت زندگی حرفه‌ای سام و پژمان بپردازد.

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره و فرهاد آئیش و با هنرمندی گوهر خیراندیش، در «خوب، بد، جلف: ارتش سری» به ایفای نقش پرداخته‌اند.