بررسی شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویی

منبع: برترین ها

103

1398/8/8

15:30


معاون حقوقی رئیس جمهور در واکنش به انتقادات از دولت درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان اظهار کرد: با موافقت وزرای علوم و بهداشت، از تشکل‌های دانشجویی دعوت می‌کنیم تا در جلسه‌ای آیین‌نامه جدید انضباطی دانشجویی را بررسی و در صورت مغایرت با قوانین موجود و همچنین منشور حقوق شهروندی اصلاحات لازم را انجام دهیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون حقوقی رئیس جمهور در واکنش به انتقادات از دولت درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان اظهار کرد: با موافقت وزرای علوم و بهداشت، از تشکل‌های دانشجویی دعوت می‌کنیم تا در جلسه‌ای آیین‌نامه جدید انضباطی دانشجویی را بررسی و در صورت مغایرت با قوانین موجود و همچنین منشور حقوق شهروندی اصلاحات لازم را انجام دهیم.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات به شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان، گفت: همانطور که اعلام شد معاونت حقوقی ریاست جمهوری به این موضوع ورود کرده است و ما بدون معطلی با موافقت وزرای علوم و بهداشت، از تشکل‌های دانشجویی دعوت کرده‌ایم تا با تشکیل جلسه‌ای با حضور آنها شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی گفت: اگر در شیوه‌نامه جدید موردی مغایرت با قانون، قوانین موضوعه و یا منشور حقوق شهروندی وجود داشته باشد قطعا اصلاحات لازم انجام خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو