زندگینامه کامل سفاک پاکدمیر و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

زندگینامه کامل سفاک پاکدمیر و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام


منبع: کولاک

928

1398/8/9

12:24


کولاک ، محمد سیمری : از جمله سریال هایی که این روزها بسیار پر سر و صدا شده است و مخاطبان و بینندگان قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، بی شک سریال ترکیه ای “میوه ممنوعه” است. سریال ترکیه ای “میوه ممنوعه” که پخش آن از ۱۹ ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی بر روی شبکه ی FOX آغاز شده است و در سه فصل تنظیم گشته است، یک مجموعه ی تلویزیونی عاشقانه و درام به نویسندگی Melis Civelek و با بازی سفاک پاکدمیر می باشد.

سفاک پاکدمیر

سریال “میوه ممنوعه” با بازی بازیگرانی چون Şevval Sam ، Eda Ece ، Talat Bulut ، Barış Kılıç و… و به کارگردانی Neslihan Yeşilyurt و تهیه کنندگی کمپانی فیلم سازی MED YAPIM تهیه و تولید شده است.

از جمله بازیگران این سریال ترکی که توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرده است، سفاک پاکدمیر یا Şafak Pakdemir است. در این مطلب درباره ی زندگینامه این بازیگر سینمای ترکیه توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

پاکدمیر یا Şafak Pakdemir بازیگر ترک متولد ۱۸ ماه ژوئن سال ۱۹۸۸ میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه است. او فارغ التحصیل دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه بیکنت یا Beykent می باشد. سفاک پاکدمیر که علاوه بر فعالیت در عرصه ی بازیگری در دنیای مطبوعات نیز فعال است، از سال ۲۰۱۰ میلادی فعالیت حرفه ای خود را تئاتر آغاز کرد. او برای نخستین بار در سریال ترکیه ای Aslı به جلوی دوربین رفت!

فیلم “مربای انجیر دو”

جالب است بدانید ماجرای مشهور شدن و شناخته شدن سفاک پاکدمیر از سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز شد! او در این سال در سریالی با نام “لیلی و مجنون” که محصول شبکه ی TRT1 کشور ترکیه بود، بازی کرد. سپس در همان سال، در فیلمی با نام “مربای انجیر دو” با بازیگر و خواننده ی پرطرفدار ترک هالیل سزایی یا Halil Sezai همبازی شد. تمام این اتفاقات، آغازی بود برای شروع دنیای جدید سفاک در عرصه ی بازیگری و جلب توجه کارگردانان بزرگ ترک به سمت خود!

سفاک در سال ۲۰۱۸ میلادی در نفش “زهرا آرگون” و در سریال تلویزیونی “میوه ممنوعه” به خوبی هر چه تمام درخشید.

پاکدمیر

زندگی شخصی سفاک پاکدمیر

سفاک در سال ۲۰۱۷ میلادی با یکی از وکلای بزرگ کشور ترکیه به نام بوراک منگو یا Burak Mengü ازدواج کرد! او ازدواج خود سریعا در شبکه های مجازی اطلاع رسانی کرد تا از بروز حاشیه های دیگر خودداری به عمل آورد!

تئاترهای سفاک پاکدمیر

سال ۲۰۰۹ میلادی، جهان معکوس (اجرا در سالن مرکزی شهرداری Bakırköy)

سال ۲۰۱۰ میلادی، جنگ و صلح

پاکدمیر

فیلم ها و سریال های پاکدمیر

سال ۲۰۰۹ میلادی، فیلم کوتاه “سادیست”

سال ۲۰۱۰ میلادی، سریال تلویزیونی “ساخته شده در ترکیه”

سال ۲۰۱۱ میلادی، سریال تلویزیونی “شک”

سال ۲۰۱۲ میلادی، سریال تلویزیونی “لیلی و مجنون”

سال ۲۰۱۴ میلادی، فیلم سینمایی “مربای انجیر دو”

سال ۲۰۱۵ میلادی، سریال تلویزیونی “من هرگز تسلیم نمی شوم”

سال ۲۰۱۸ میلادی، سریال تلویزیونی “میوه ممنوعه”

سفاک پاکدمیر

آدرس اینستاگرام سفاک پاکدمیر

https://www.instagram.com/safakpkdmr

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو