شخصیت شناسی از روی لبخند و خنده افراد

شخصیت شناسی از روی لبخند و خنده افراد


منبع: نمناک

188

1398/8/10

15:28


از طرز لبخند زدن و خندیدن افراد به راحتی میتوان شخصیت شناسی کرد و به راز درون آن ها پی برد.

شخصیت شناسی از روی لبخند و خنده افراد

شخصیت شناسی با لبخند

شاید تا به حال با شنیدن دیالوگ " از لب هایت مشخص است که در حال دروغ گفتن هستی! " و امثال این موارد به مدتی کوتاه به فکر فرو رفته باشید که چگونه چنین چیزی ممکن است و بعد از مدتی کوتاه و یا برخی اتفاقات غیرمنتظره دیگر به این فکر افتاده باشید که به هیچ وجه چنین چیزی درست نیست و صحت ندارد.

اما این دید شما اشتباه است و این اصطلاحات کاملا واقعی می باشند و شما می توانید در حین صحبت کردن با برخی اشخاص با طرز نگاه، حرکت لب های بالایی و پایینی و... متوجه راست یا دروغ گفتن آنها شوید و نسبت به راست و دروغگو بودنشان به آنها اعتماد کنید! با این حال حرکت عضلات صورت می تواند وسیله ای برای تشخیص دروغ گفتن و یا عدم دروغ گفتن یک فرد عاملی مهم و موثر واقع شود.

به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک شما را با برخی از حالات لب و لبخند های مختلف، دروغ یا راست گفتن فرد مقابلتان را تشخیص دهید و سپس تصمیم به اعتماد یا عدم اعتماد بگیرید. همراه ما باشید.

شخصیت شناسی لبخند

1- شما در حال دروغ گفتن هستید

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

 همان گونه که گفته شد هر نوع لبخندی می تواند دارای معانی پنهانی باشد. از این رو خانم پاتی وود، که یکی از متخصصان زبان بدن در آتلانتا می باشد، نام لبخند بالا را " Duping "ذکر کرده است که این نوع لبخند زمانیکه شما در حال دروغ گفتن هستید و شخص مقابلتان دروغ های شما را باور کرده است، بر روی صورت شما ظاهر می شود که این لبخند ناشی از این می باشد که شما موفق به قانع کردن شخص مقابلتان با دروغ گفتن شده اید!

2- شما شاد و پر انرژی هستید!

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

خانم پاتی وود، این نوع لبخند را که یک نوع لبخند ساده و عادی می باشد را نشان دهنده آن دانسته است که شما فردی پر انرژی و صادقی هستید و در این نوع خنده قطعا سر خود را به میزانی به عقب جابه جا می کنید و از ته دل می خندید و با این حال این نوع خنده گویای صداقت و سلامتی درونی شما می باشد.

3- می خواهید به دیگران انرژی دهید!

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

اکثر افراد دوست دارند که روابط اجتماعی خوبی داشته باشند و جدای از مهارت برقرار کردن ارتباط با دیگران، نوع لبخند نیز تا حدودی می تواند موثر واقع شود. از این رو این موضوع توسط روانشناسان تایید شده است و مردم بیشتر دوست دارند تا با افرادی که خنده خاص و جذابی دارند در ارتباط باشند و از آنها انرژی مثبت بگیرند!

4- احساسات تان را پنهان می کنید

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

برخی اوقات شاید برای هر یک از ما پیش آمده باشد که می خندیم تا بتوانیم احساساتمان را پنهان کنیم و با انجام چنین کاری در فکر خود به این نتیجه میرسیم که توانستیم احساساتمان را پنهان کنیم! با این حال لازم به ذکر است که اگر شما قصد پنهان کردن احساسات خود را داشته باشید، به نوع خاص تصویر بالا لبخند میزنید و مدت زمان خنده های دروغین شما چند ثانیه بیشتر نیست و فورا به حالت عادی باز خواهید گشت.

5- شما عصبی هستید

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

 

تاکنون حتما برای هر یک از ما پیش آمده است که به شدت عصبی می شویم و برای آنکه بتوانیم خودمان را کنترل کنیم، سعی می کنیم لب هایمان را بر روی یکدیگر بفشاریم و یا حتی گاها ممکن است پوست لب پایینی را بجویم و در حین جویدن به مشکلی که برایمان پیش آمده است و ما را عصبی نموده است فکر کنیم!


6- شما به شدت تحت فشار هستید!

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

زمانیکه ما بنابر دلایلی تحت فشار قرار می گیریم، سعی می کنیم با انجام دادن عکس العمل های مختلفی واکنش نشان دهیم و یکی از آنها خنده از روی فشار زیاد می باشد. برای مثال زمانیکه هر یک از ما خبر بدی را می شنویم، با حالت عصبی و بسیار تلخی شروع به خندیدن می کنیم و این حالت ممکن است بصورت ناخودآگاه نیز رخ دهد که نتیجه عکس العمل مغز ما به آن خبر بد می باشد!
با این حال خنده های ناخودآگاه و غیر منتظره می توانند نشانه ای از فشار بسیار زیاد وارد به بدنمان باشد و می بایست هر چه سریع تر آنرا کنترل کنیم و کارشناسان معتقدند که افراد در موقعیت های اجتماعی استرس زا، بیشتر از زمان های دیگر لبخند می زنند!

7- احساس برتری می کنید

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

به نقل از یک مقاله روان شناسی، نوعی لبخند " همانند تصویر بالا " وجود دارد که شخص در آن به میزان زیادی فک را باز می کند و با صدا بلند می خندد و نشانه ای از تحقیر نمودن می باشد. با این حال بجای آنکه با حرف های مختلف احساسات برتری خود را بیان کنیم، سعی می کنیم تا با خنده های بلند و غرور آمیز دیگران را مورد تمسخر و تحقیر قرار دهیم.
از این رو زمانیکه این نوع لبخند را مشاهده کردید بدانید که شخص مقابلتان جزء موفقیت خودش به چیز دیگر اهمیت نمی دهد و اعتماد به نفس بسیار زیادی دارند.

8- شما در حال پایان دادن به استرس هایتان هستید!

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

لازم به ذکر است که خندیدن می تواند در کاهش میزان استرس و دلهره های کاذب بسیار موثر باشد و نقش بزرگی را ایفا کند. از این رو افرادی که بصورت روزمره با صدای متوسط می خندند، دارای میزان کمی استرس هستند. از این رو اگر چنین لبخندی " همانند تصویر بالا " بر روی لبان شما ظاهر شد، نشان دهنده آن است که شما در حال دور زدن و کاهش دادن استرس های کاذب درونتان هستید!

9- می خواهید شاد باشید

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

همان گونه که مطلع هستید، خندیدن مزایای زیادی دارد و می تواند تاثیرات شگفت انگیزی بر روی فرد بگذارد و به تبع در سلامتی هر چه بیشتر می تواند موثر واقع شود. با این حال گاها برخی از ما زمانیکه احساسات بدی را در خود احساس کنیم، سعی می کنیم تا با خندیدن آنرا به فراموشی بسپاریم و این نوع خنده توسط روان شناسان تایید شده است!
از این رو برای از بین بردن فکرهای کاذب توصیه می شود تا با خندیدن خودتان در بهبودی خودتان موثر واقع شوید.

10- رابطه عاطفی مستحکمی خواهید داشت

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با حرکت لب ها

 شاید این مورد کمی بنظر عجیب باشد چرا که محققان پس از انجام آزمایشات متعددی اثابات کردند افرادی که در تصاویر ثبت شده این گونه لبخند بر روی لب دارند، از رابطه عاطفی بالایی برخوردار هستند و احتمال جدا شدن آن ها از یکدیگر بسیار کم است و آنها همیشه در کنار یکدیگر خواهند ماند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو