برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری قرار بود از فروردین ۹۸ روی آنتن شبکه نسیم برود، اما انتقادات تند و تیز مدیری از مسئولان کشور در ویژه برنامه نوروزی زمینه توقف ساخت و پخش این برنامه را فراهم کرد و پس از مدتی‌ خبرها حکایت از به توافق نرسیدن مدیری با صداوسیما و خداحافظی او از تلویزیون داشت.

این هنرمند اما مدتی بعد پا به عرصه شبکه نمایش خانگی گذاشت و برنامه‌ای تحت عنوان «شب نشینی» را آغاز کرد که تیزر و تبلیغات قسمت نخست آن هم در فضای مجازی پخش شد، ولی کمی بعد خبری مبنی بر تعلیق این برنامه به دلیل شکایت صداوسیما در رسانه‌ها دست به دست شد.

پس از گذشت تمامی این اتفاقات، روز گذشته حمید خواجه‌نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما در توییتی به صورت تلویحی از توافق دوباره مدیری با تلویزیون و بازگشت برنامه «دورهمی» به شبکه نسیم خبر داد. او در این باره نوشت: «‌نسیم نشاط و سرگرمی دوباره وزیدن گرفته است. شبکه نسیم با اتمام ماه محرم و صفر خود را مهیای ماه ربیع کرده و نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقات را در این «دورهمی» تازه برای مخاطبانش به ارمغان آورده است.»

باید دید که این اتفاق در حد یک توییت ساده باقی خواهد ماند یا بار دیگر شاهد حضور مدیری در قاب تلویزیون خواهیم بود. مدیری این روزها مشغول بازی در فیلم «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است.