لزلی مان به سریال قدرت شبکه‌ی آمازون پیوست!

منبع: گیمفا

105

1398/8/10

18:05


لزلی مان به سریال قدرت شبکه‌ی آمازون پیوست!

به گزارش سایت خبری Deadline، لزلی مان (Leslie Mann) رسماً قرارداد خود را به عنوان بازیگر نقش‌ اول در سریال بعدی شبکه آمازون، سریالی اقتباسی از رمان درام علمی‌تخیلی و برنده جایزه‌های متداول “قدرت” (The Power) نوشته ناؤمی‌ آلدرمن در سال ۲۰۱۶، امضا کرده‌ است. این سریال که قرار است در بیش از ۲۰۰ کشور در سرتاسر جهان پخش شود اولین نقش جدی مان در تلویزیون است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال هیجان‌انگیز و فمینیستی قدرت ده قسمت خواهد‌ داشت و داستان به سبک چند‌‌ شاخه‌ای و وارونه روایت خواهد‌ شد. داستان این سریال درباره زمانی‌ است که تمامی دختران نوجوان به قدرتی ماورایی دست می‌یابند و می‌توانند با شوکی‌الکتریکی جان هرکس که بخواهند را بگیرند. آنها پس از مدتی در می‌یابند قدرت آنها ارثی بوده و به هیج‌وجه آن را از دست نمی‌دهند.

در خلاصه‌ی این کتاب آمده‌است:

جهان مکانی قابل‌تشخیص است: پسر ثروتمند نیجریه‌ای که دور استخر خانوادگی لم داده‌است، فرزند‌خوانده‌ای که خانواده مذهبیش طبیعت واقعی خود را مخفی می‌کنند، سیاست‌مدار بلند‌پرواز آمریکایی، دختر سرسخت اهل لندن با خانواده‌ای حیله‌گر. اما زمانی که قدرتی کشنده ریشه‌زده و شکوفا‌می‌شود، زندگی آنها را به‌کلی دچار تغییر می‌کند. دختران نوجوان حالا قدرت فیزیکی باور‌نکردنی دارند، می‌توانند باعث رنج و حتی مرگ شوند. با این تغییر کوچک‌، جهان شکل تازه‌ای به‌خود می‌گیرد.

مان در نقش شهردار شهر سیاتل، مارگو کلیری‌لوپز، که در جامعه به عنوان همسری دلسوز و مادری فداکار شناخته‌ شده‌، به ایفای‌ نقش می‌پردازد. مارگو، زنی جذاب و به‌شدت باهوش، به ویژگی‌های سلطه‌جویانه‌ی این قدرت پی می‌برد. با شروع مسیر مارگو، همسرش راب و دخترش جاس تاثیرات موفقیتش را بیشتر از هر‌شخص دیگری حس می‌کنند، در مسائلی که اختلاف زیادی باهم داشتند، درکی متقابل ازهم می‌یابند و‌ یا برعکس رنج و خیانت جای عشق و علاقه را در زندگیشان می‌گیرد.

آلدرمن به عنوان سرپرست اتاق نویسندگان، که همگی خانم هستند، همچنین به‌عنوان فیلمنامه‌نویس در این سریال فعالیت می‌کند. همچنین تهیه‌کنندگان اجرایی و فیلمنامه‌نویسان دیگر این سریال کلیر ویلسون، ویت اندرسون از سریال اوزارک، استیسی اوسری‌کوفور از سریال واچمن و ربکا لوین هستند. سارا کوینترل هم به عنوان مشاور فیلمنامه در این سریال فعالیت می‌کند.

سریال قدرت به تهیه‌کنندگی سیستر‌ پیکچرز متعلق به جین‌ فدرستون از سریال چرنوبیل و تیم‌ بریکنل ساخته خواهد‌ شد. رید مورانو و ناؤمی‌د‌پیر هم از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند‌ بود. گفتنی‌است مورانو کارگردان این سریال است.

منبع : ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو