بررسی گوشی هواوی p smart 2019

بررسی گوشی هواوی p smart 2019


منبع: آرگا

110

1398/8/10

18:37


شرکت هواوی برندی فعال در بازار تولید گوشی های هوشمند است که توانسته با تولید گوشی هواوی p smart جایگاه جدیدی در بازار رقابتی کسب کند و توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کند.

گوشی هواوی ۲۰۱۹ p smart از جدیدترین محصولات شرکت هواوی است که ساختاری متفاوت نسیت به دیگر محصولات این شرکت دارد. این گوشی با کیفیت مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شده است. هواوی اسمارت فونی کوچک با طراحی چشمگیر و بدنه فلزی با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

آشنایی بیشتر با گوشی هواوی p smart 2019

شرکت هواوی برندی فعال در تولید گوشی های هوشمند در سطوح مختلف بازار است. و این بار یک محصول جدید و رقابتی را به بازار عرضه کرده است که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند . در این مقاله شما را با قابلیت ها و خصوصیات این گوشی آشنا می کنیم.

بررسی گوشی هواوی p smart

طراحی ظاهری گوشی

در این گوشی از بدنه پلاستیکی براق استفاده شده و وزن آن ۱۶۲ گرمی است. ضخامت این گوشی ۸ میلی متر بوده و سبک طراحی آن بسیار دلنشین است و همچنین سبک بودن گوشی دلیلی بر بی کیفیتی آن نیست. اما مسلما بیشتر در معرض خش و خط قرار دارد و بیشتر لک می شود. نمایشگر فول ویو با نسبت ۱۹.۵:۹ قسمت زیادی از پنل جلویی را احاطه کرده است.

خصوصیات موبایل هواوی p smart

گوشی هواوی p smart 2019 در دو رنگ آبی تیره و مشکی عرضه شده است.

بررسی موبایل هواوی p smart

مشخصات صفحه نمایش

همانطور که گفته شد تقریبا ۹۰ درصد قسمت جلویی این گوشی را یک نمایشگر ۶.۲۱ اینچی پوشانده است. این نمایشگر با ابعاد ۱۹.۵ در ۹ یک صفحه نمایش بلند است با لبه های باریک. این گوشیروشنایی نسبتا عالی دارد که زاویه دید و قابلیت دید آن در نور شدید عالی بوده است. رزولوشن ۱.۰۸۰ در ۲.۳۴۰ پیکسلی این نمایشگر کیفیتی Full HD را به نمایش گذاشته است. همچنین اندازه روشنایی آن به ۴۱۵cd.m2 می رسد. که این میزان برای یک گوشی میان رده عالی است.

عملکرد هواوی p smart

مشخصات دوربین

هواوی p smart دو گانه است که دوربین اصلی لنز ۱۳ مگا پیکسلی با دیافراگم f/1.8  داشته و همچنین به یک لنز ثبت عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی در این گوشی در دو نسخه تولید شده است. در یک مدل دوربین ۱۶ مگا پیکسلی و در نوع دیگر از یک دوربین ۸ مگا پیکسلی استفاده شده است. از قابلیت های دوربین اصلی برخورداری از هوش مصنوعی است که می تواند ۵۰۰ نوع تصویر متفاوت را از هم تشخیص داده و بهینه سازی کند. در روشنایی طبیعی رنگ کاملا طبیعی با جزئیات کامل را به ما می دهد.

خصوصیات گوشی هواوی p smart

نرم افزار و سخت افزار گوشی

این گوشی با در سال ۲۰۱۹ با نسخه ۹ اندروید ارائه شده است. در این گوشی از چیپست Kirin 710 بهره برده اند که در انجام کار های روزانه به خوبی عمل می کند ولی در برخی موارد مثل بازیهایی با گرافیک بالا سرعت دستگاه کمی کاهش پیدا می کند. پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای داشته و هسته های Cortex-A50 با حداکثر سرعت ۲.۳۶ گیگا هرتز کار می کنند. پردازنده گرافیکی در این گوشی Maih-T830 MO2 است. حافظه داخلی در دو نسخه ۶۴.۳ و ۳۲.۳ گیگا بایتی وجود دارد. همچنین از حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگا بایت حمایت می کند. ولی جایگاه مخصوص به حافظه جانبی در این گوشی وجود ندارد و از جایگاه مربوط به سیم کارت دوم برای این منظور استفاده می شود.

ویژگی های هواوی p smart

ارتباطات

گوشی هواوی p smart 2019  از NFC، بلوتوث نسخه ۴.۲ و رادیو FM بهره برده است. پورت micro USB  در این گوشی بکار رفته که با توجه به قیمت گوشی مناسب است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو