فریبا نادری: ستایش بیننده ۸۰ درصدی داشت

منبع: برترین ها

62

1398/8/11

12:39


بازیگر سریال «ستایش ۳» گفت: خدا را شکر طبق آماری که سازمان صداوسیما به ما ارائه کرد و بازخوردی که از مردم در کوچه و خیابان دیدیم «ستایش۳» به شدت پر بیننده بود و استقبال خوبی از آن شد و تقریباً ۸۰ درصد مردم سریال را دنبال می‌کردند و نقد‌های خوبی از آن را در رسانه منعکس شد.

خبرگزاری میزان: فریبا نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به ایفای نقش پرداخته‌ام که به‌زودی روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

فریبا نادری: ستایش بیننده ۸۰ درصدی داشت

وی پیرامون سریال «از سرنوشت» و مدت زمان ساخت این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: در فاز یک این سریال نزدیک به دو ماه در خدمت پروژه بودم و در فاز دو نیز نقشم خیلی کمتر بود و چیزی نزدیک به ۸ جلسه در پروژه بیشتر حضور نداشتم، تصویربرداری فصل سوم این سریال نیز چند وقتی است که آغاز شده، اما من هنوز مقابل دوربین این مجموعه نرفته‌ام.

نادری در خصوص سریال «از سرنوشت» و نقش خود در این سریال اظهار کرد: سریال «از سرنوشت» اولین همکاری بنده با آقای خردمندان و هم آقای بذرافشان بود و این مجموعه تلویزیونی با محوریت داستان زندگی دو کودک پرورشگاهی از دوران کودکی تا نوجوانی و فراز و نشیب‌های زندگی آن‌ها است.

وی در همین راستا افزود: بازی من در سریال «از سرنوشت» نقطه مقابل شخصیت پری‌سیما در سریال «ستایش۳» است و هر آنچه در پری‌سیما بدی می‌بینیم در این سریال خوبی و مهربانی از نقشم دیده می‌شود و بسیار خوشحالم از اینکه دو کاراکتر مختلف با گریم‌های متفاوت را در فاصله زمانی کم برای پخش از تلویزیون دارم.

وی درباره دیگر بازیگران حاضر در سریال «از سرنوشت» بیان کرد: در سریال «از سرنوشت» در کنار عزیزانی همچون مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا، بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، کیسان دیباج، مرضیه موسوی، امیررضا فرامرزی، راستین عزیزپور و … به ایفای نقش پرداخته‌ام.

بازیگر سریال «ستایش» در خصوص همکاری با سعید سلطانی تصریح کرد: سعید سلطانی انسان بسیار دوست‌داشتنی، بااخلاق، خوش‌فکر و کار بلدی است که در تولید سریال بسیار به بازیگر کمک می‌کند و هر بازیگری همیشه دوست دارد با وی کار کند، زیرا معمولاً کار‌های وی مورد استقبال مخاطبین قرار می‌گیرد و بسیار ناراحتم از اینکه در کار جدید وی حضور ندارم.

وی پیرامون بازخورد مخاطبان نسبت به سریال «ستایش۳» اذعان کرد: خدا را شکر طبق آماری که سازمان صداوسیما به ما ارائه کرد و بازخوردی که از مردم در کوچه و خیابان دیدیم «ستایش۳» به‌ شدت پر بیننده بود و استقبال خوبی از آن شد و تقریباً ۸۰ درصد مردم سریال را دنبال می‌کردند و نقد‌های خوبی از آن را در رسانه منعکس شد.

وی پیرامون باور پذیری شخصیت «پری سیما» برای مخاطبان در «ستایش۳» بیان کرد: نقش منفی خیلی سخت‌تر از دیگر کاراکتر ها است، چون معمولاً فاصله زیادی با شخصیت خود بازیگر دارد و برای رسیدن به آن فقط دانستن تکنیک بازیگری کافی نیست بلکه هدایت کارگردان و نویسنده مهم است، هرچند که تقریباً در بیشتر سکانس‌هایی که در قالب شخصیت پری سیما بازی داشتم نویسنده و کارگردان سر صحنه بودند و بدون کمکشان کار من سخت‌تر هم می‌شد.

وی پیرامون احتمال ساخت فصل چهارم سریال ستایش اظهار کرد: بنده هیچ اطلاعی از روند تولید فصل بعدی این سریال ندارم و این تصمیمی است که سازندگان کار و مدیران تلویزیون باید اتخاذ کنند، اما من هر کاری که سعید سلطانی کارگردانی کند، سعید مطلبی نویسندگی کند و آرمان زرین‌کوب تهیه‌کنندگی کند را بازی خواهم کرد.

وی درباره فعالیت‌های آینده خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: چند کاری صحبت شده است، اما هنوز منجر به قرارداد نشده است و در حال حاضر هم در حال مطالعه نمایشنامه‌ای هستم که اگر بشود انشالله به‌زودی روی صحنه می‌رود، هرچند پیش‌ از این نیز چندین کار خوب تئاتر نیز به بنده پیشنهاد شده بود که متأسفانه به دلیل هم‌زمانی با فیلم‌برداری سریال‌ها امکان همکاری وجود نداشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو