عکس و بیوگرافی بهزاد خداویسی + همسرش سولماز و همسر سابقش استانژا

منبع: نمکستان

292

1398/8/11

15:23


عکس های جدید بهزاد خداویسی و همسرش + بیوگرافی بهزاد خداویسی

بهزاد خداویسی ، عکس بهزاد خداویسی و همسرش ، بیوگرافی بهزاد خداویسی ، fichn onh,dsd

نمکستان : بهزاد خداویسی نویسنده و بازیگر توانای ایرانی متولد ۱۳۴۴ در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنری های زیبای تهران است. خداویسی در عرصه بازیگری، نویسندگی ، چهره پردازی و کارگردانی فعالیت کرده و موفق بوده است. در ادامه با بیوگرافی کامل این هنرمند و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

بهزاد خداویسی

همسر بهزاد خداویسی :

بهزاد خداویسی پس از حضور در عرصه بازیگری در سال ۱۳۶۶ با یک دختر فرانسوی به نام استانژا آشنا شد و پس از مدت کوتاهی ازدواج کردند . حاصل ازدواجشان یک فرزند پسر و یک فرزند دختر است. پسرش آریا اکنون ۲۰ ساله و دخترش تیده ۲۷ ساله است که در حال تحصیل در رشته پزشکی می باشد. زندگی مشترک استانژا و بهزاد پایدار نبود و پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.  استانژا به همراه فرزندان هم اکنون در فرانسه زندگی می کنند.

همسر دوم بهزاد خداویسی :

بهزاد پس از جدایی از همسر فرانسوی در سال ۱۳۹۴ با خانوم ایرانی به نام سولماز اعتماد ازدواج کرد. سولماز اعتماد یکی از شاعران و نویسندگان ایرانی است و متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۶۰ می باشد.

همسر دوم بهزاد خداویسی

سابقه فعالیت بهزاد خداویسی :

بهزاد خداویسی بازیگر خوب کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۶۶ با بازی در فیلم تحفه ها آغاز کرد. وی پس از به دست آوردن تجربه بازی در چند سریال و فیلم سینمایی در سال ۱۳۷۴ با نقش آفرینی در فیلم ضیافت ساخته مسعود کیمیایی توانست دیده و شناخته شود. در واقع این فیلم یک پله ترقی برای وی محسوب می شود.  بازیگران محبوب سینما همچون پارسا پیروزفر و فریبرز عرب نیا در این فیلم سینمایی حضور داشتند .

نقش بهزاد خداویسی در سریال روزگاری جوانی موحب شد چهره اش در میان مخاطبان تلویزیون شناخته و مشهور گردد. وی در این سریال نقش کاراگاه را برعهده داشت و به خوبی از پس نقشش برامد.

ستایش ۳ به کارگردانی سعید سلطانی جدیدترین کار بهزاد خداویسی است که در سال ۹۸ هر شب از شبکه سه سینما پخش می شود. این سریال مخاطبان زیادی دارد و وی در این سریال نقش پلیس را ایفا می کند. نرگس محمدی و مهدی سلوکی از نقش آفرینان اصلی این سریال هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو