بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر احمد در سریال گیله وا + عکس های همسر و زندگی شخصی

بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر احمد در سریال گیله وا + عکس های همسر و زندگی شخصی


منبع: تاپ ناز

625

1398/8/11

19:30


امیرحسین هاشمی

امیرحسین هاشمی بازیگر نقش احمد در سریال گیله وا است. او بازیگری حرفه ای است که در فیلم های پرفروشی مانند ماجرای نیم روز، لاتاری و ایتداه در غبار ایفای نقش کرده است. در این بخش اطلاعات زندگی شخصی و هنری، بیوگرافی کامل و عکس های او همسرش را مشاهده می کنید.

بیوگرافی امیرحسین هاشمی

امیرحسین هاشمی بازیگر متولد سال 1368 در تهران است. او در ابتدا فعالیت هنری را به عناون دستیار کارگردان در سینما شروع کرد و سپس وارد حرفه بازیگری شد.

او در کارهای محمدحسین مهدویان حضوری فعال داشته است و می توان گفت در بیشتر کارهای او حضور داشته است.

امیرحسین هاشمی

مهمترین آثار

از مهمترین آثار این بازیگر می توان به فیلم لاتاری، سریال ایستاده در غبار و ماجرای نیم روز اشاره کرد که بسیار خوب ایفای نقش کرد.

 

نخستین تجربه بازیگری

او نخستین بار در سال 1394 در فیلم ایستاده در غبار به کارگردانی محمدحسین مهدیوان ایفای نقش کرد. این فیلم نسبت به آثار بعدی مانند لاتاری به موفقیت نرسید ولی تجربه خوبی برای این بازیگر به حساب می آید.

سال پر فعالیت او، سال 1396 بود که در سینما و تلویزیون بسیار حضور پیدا کرد. در این سریال در 2 فیلم و سریال تقریبا پربیننده ایفای نقش کرد.

امیرحسین هاشمی

بازی در سریال گیله وا

یکی از جدیدترین نقش هایی که بازی کرده است نقش احمد در سریال گیله وا است. سریال گیله وا به کارگردانی اردلان عاشوری هر از آبان ماه شروع به پخش شده است. در این سریال او در کنار بهروز شعیبی، حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، امیرحسین صدیق و ستاره اسکندری ایفای نقش می کند.

 

بازی در فیلم لاتاری

یکی از مهمترین فیلم هایش، فیلم لاتاری است. او در سال 1396 در فیلم لاتاری نقش مهمی را بازی کرد و توانست مهارتش را با آن نقش به رخ مخاطبان بکشد. در این فیلم با محمدحسین مهدویان همکاری داشته است.

او بازی موفقی در این فیلم داشت. در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، زیبا کرمعلی و هادی حجازی فر ایفای نقش کرد.

امیرحسین هاشمی

بازی در فیلم ایستاده در غبار

او در سال 1394 در فیلم ایستاده در غبار ایفای نقش کرد. در این سریال باز هم با محمدحسین مهدویان تجربه همکاری داشت و در این سریال در کنار بازیگرانی همچون هادی حجازی فر، فرهاد فداکار و عماد محمدی ایفای نقش کرده است.

امیرحسین هاشمی در خصوص نقش خود در فیلم «ایستاده در غبار» می‌گوید:

در فیلم «ایستاده در غبار» نقش آقای مجتبی عسگری را ایفا می‌کنم. مجتبی عسگری که در حال حاضر در سپاه فعالیت دارند از دوستان نزدیک آقای متوسلیان بوده‌اند. شاید شخصیت عسگری بر خلاف برخی شخصیت‌ها مانند محسن رضایی، سردار همدانی و شهبازی نزد مردم شناخته‌شده نباشد؛ اما نکته‌ی جالب برای من روابط موجود از منظر کارگردان و تأثیرات دراماتیک این نقش بر قصه بود.

امیرحسین هاشمی

ازدواج و همسر امیرحسین هاشمی

به نظر می رسد که در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است زیرا هیچ عکس دو نفره ای از او منتشر نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو