دانلود نسخه هک شده بازی STRIDER برای PS4 – ریلیز Fugazi

دانلود نسخه هک شده بازی STRIDER برای PS4 – ریلیز Fugazi


منبع: دانلود ها

165

1398/8/11

21:28


بازی STRIDER یک بازی نسبتا قدیمی است که اولین نسخه‌ی آن به صورت آرکید منتشر شده و این نسخه‌، سومین نسخه از مجموعه‌ است که برای پلتفرم‌های کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن و اکس باکس منتشر شده است. این بازی در ژانر مترویدوانیا، پلتفرمر و هک اند اسلش دو و نیم بعدی است.

در اکثر بازی‌های مترویدوانیا، در کنار نقشه‌ی پیچ در پیچ و پیچیده‌ی بازی که شما را به خاطر گشت و گذار در محیط و کشف رمز و رازهای آن تشویق می‌کند و پاداش می‌دهد، یکی از مهمترین پایه‌های بازی محسوب می‌شود. شما از همان ثانیه‌ی اول که به عنوان یک نینجا، از یک گلایدر به زمین می‌پرید و شروع به دویدن به سمت اولین دشمنانتان می‌کنید، می‌توانید بفهمید که این بازی، از گیم‌پلی بسیار سریعی بهره می‌برد.

STRIDER PS4-Fugazi

Update v1.01; ID: CUSA-00057

قابل اجرا بر روی Exploit 4.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-STRIDER

در ابتدا، شما تنها قابلیت یک پرش و حمله با شمشیرتان را دارید که البته این قابلیت‌ها هر چه جلوتر بروید بیشتر و بیشتر می‌شوند. شما با زدن دکمه‌ی حمله، به دشمنان حمله می‌کنید و شمشیر خود را به حالت یک ضربه‌ی سریع، تکان می‌دهید. بازی مخصوصا در این حیطه، بسیار خوب و عالی عمل می‌کند و واقعا حس شمشیر زدن واقعی را به شما می‌دهد. هر چه شما سریعتر کلیک کنید، شمشیر سریعتر به دشمنان ضربه می‌زند و این به این معنی است که در لحظات حساس، شما با ضربه‌های سریع و مداوم می‌توانید از مخمصه بیرون بیاید.

در بحث پلتفرمر بودن، بازی STRIDER از مکانیک‌های عادی بهره می‌برد که البته موفق می‌شود آن‌ها را تا حد خوبی پیاده سازی کند و به یک مکانیک لذت بخش تبدیلشان کند. یکی از این قدرت‌ها، چسبیدن به دیوار است که می‌توانید تقریبا به هر سطحی که می‌خواهید بچسبید و از آن بالا روید یا پایین بیایید. البته، بازی کمی در این حیطه مشکل دارد و انگار وقتی به دیوار می‌چسبید، کمی سخت می‌توانید از آن جدا شوید. این موضوع در بعضی مواقع، می‌تواند آزاردهنده باشد.

غیر از این، موارد دیگری مثل دابل جامپ یا پرش دوباره در وسط هوا یا حرکت سریع به سمت دلخواه، از دیگر قدرت‌هایی هستند که با پیشروی در بازی به دست می‌آورید. تک تک این‌ موارد به لذت بخش‌تر شدن بازی کمک می‌کنند و در مراحل پایانی بازی، باید از تمامی توانتان استفاده کنید تا بر چالش‌های روبرو غلبه نمایید. درست است که در مراحل اولیه‌ بازی کمی آسان به نظر می‌رسد و این یک مشکل محسوب می‌شود، اما هر چه جلوتر روید بازی با یک شیب ملایم و البته درست، سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود تا جایی که باید تمام تلاشتان را بکنید تا کشته نشوید.

باس‌فایت‌های بازی STRIDER نیز هر کدام به نوبه‌ی خود بسیار جذاب هستند. بعضی‌ها دشمنانی هم قد و قواره‌ی خودتان هستند و بعضی‌ها موجودات ماشینی عظیمی که شکست‌ دادنشان در ابتدا غیر ممکن به نظر می‌رسد. لذت واقعی این باس‌فایت‌ها یاد گرفتن الگو‌های حمله‌شان به صورت مداوم و بعد ضربه زدن درست در زمان مناسب است.

مینی باس‌هایی نیز در بازی وجود دارند که به هیجان مراحل مختلف می‌افزایند. در آخر، حالت‌های چالشی‌ای نیز وجود دارند که یکی از آن‌ها حالت زنده‌ماندن است که باید در مقابل موج‌های مختلف دشمنان مقاومت کنید و دیگری متشکل از بخشی از مراحل خود بازی است که باید هر چه سریعتر آن مرحله را تمام کنید و البته، در بازی یک سیستم رتبه‌بندی آنلاین نیز وجود دارد که می‌توانید رکورد خود را با دوستانتان در میان بگذارید و از رکوردهای آن‌ها با خبر شوید. در کل، بازی از بخش گیم‌پلی با یکی دو اشکال ریز، تقریبا عالی است.

منبع توضیحات : گیمفا

info

Strider returns in a brand new adventure, complete with incredible side-scrolling action, and lightning fast combat all in a massive interconnected world! Download the full game now and become the original assassin!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی STRIDER v1.01 PS4-Fugazi :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو