دانلود بازی Stranglehold برای کامپیوتر – نسخه FLT

دانلود بازی Stranglehold برای کامپیوتر – نسخه FLT


منبع: دانلود ها

124

1398/8/11

21:59


اگر جان وو کارگردان افسانه ای سینمای اکشن و مکس پین قهرمان معروف بازی های رایانه ای را با هم ترکیب کنیم نتیجه عنوانی است به نام Stranglehold! مخلوتی پر از اکشن، هیجان و تیر اندازی. Stranglehold را می توان مکس پین همراه داروی نیروزا و تقویتی برای اکشن بیشتر نیز دانست. عنوانی که واقعا پر زد و خورد و درگیر کننده از آب درآمده، اما همان تقویت کننده خیلی زود بازی را از پای درآورده و Stranglehold شروع نشده، تمام می شود.

داستان بازی Stranglehold با قتل یک پلیس مخفی و دزدیده شدن عزیزان تکویلا آغاز شده و در ادامه این بازرس کار کشته باید از هنگ کنگ به شیکاگوی آمریکا سفر کرده و جدا از مبارزه با گروه های خلافکار چینی و آشنای فیلم، وارد نبرد با مافیای روی و پلیس های فاسد می شود. جدا از شخصیت فت، داستان عموما مستقل از فیلم بوده و تنها اندک اشارات سازندگان و عناصر مختص وو، این دو اثر را به هم پیوند می دهد.

Stranglehold PC-FLT

دانلود-بازی-Stranglehold

سکانس های سینمایی و دموها در میانه مراحل بسیار پر تعداد هستند. هر چند زحمت زیادی برای ساخت این سکانس ها کشیده شده، اما نتیجه در حد و اندازه های فیلم های کارگردان در نیامده و در مقابل عناوینی چون Heavenly Sword حرفی برای گفتن ندارد. عناصر درام فیلم پوست کلفت نیز کاهش چشم گیری پیدا کرده تا پیش از پیش جا برای اکشن خالص و نفسگیر بازی، باز شود.

بازی Max Payne بیش از هر عنوانی از فیلم های وو به ویژه پوست کلفت وام گرفته بود. شیرجه زدن، پرواز گلوله ها در آخر صحنه های آهسته همگی مدیون شاهکار این کارگردان هستند. اکنون کارگردان این فیلم خود به نوعی به تقلید از بازی MP پرداخته است. البته ابتکارات و عناصر جان وویی در سراسر این بازی به چشم می خورد. جالب این که Bullet Time در این جا به Tequila Time تبدیل شده است.

ویژگی اصلی و ممتاز بازی Stranglehold وجود محیط های قابل تخریب و فوق العاده پویا است. مراحل بسیار شلوغ و پر جزییات بکار شده و انواع اشیا به زیبایی محیط بازی را پر کرده و همگی قابل تخریب هستند. ابتدای بازی ساده و تا حدودی ضعیف کار شده، اما به مرور محیط های واقعا شلوغ ارزش Massive Destruction بازی را به خوبی نشان می دهد.

info

Stranglehold is a third-person shooter developed by Midway Games’ Chicago studio, released in late 2007 for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360. It is Midway’s first game to use Unreal Engine 3 and was developed in collaboration with John Woo.

Stranglehold is the sequel to Woo’s 1992 Hong Kong action film, Hard Boiled and stars Chow Yun-fat in a reprisal of his role as hard-boiled cop Inspector “Tequila” Yuen. Stranglehold is the first project on which Woo and Chow have collaborated since Hard Boiled.

A sequel to Stranglehold, entitled Gun Runner, was in the works prior to Midway’s financial demise but was ultimately cancelled

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz / AMD Athlon 5000B Dual Core

Graphics: AMD Radeon X1300 256MB or NVIDIA GeForce 7800 GT

System Memory: 2 GB RAM

Storage: 15 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO های بدست آمده پس از اکسترکت را به ترتی توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Fairlight در فایل ISO دی وی دی دوم را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو