دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای کامپیوتر

دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

143

1398/8/11

22:16


داستان بازی Metal Gear Rising Revengeance در سال ۲۰۱۸ رخ می دهد، جایی که رایدن (Raiden) دوباره وارد ماجراجویی تازه ای می شود. او اکنون برای شرکتی به نام Maverick Enterprises کار می کند و وظیفه آموزش نیروهای نظامی جدید و محافظت از نخست وزیر یک کشور آفریقایی به نام انمانی (N’Mani) را به عهده گرفته است. او با فعالیت هایش توانسته تا کشورش را از شر جنگ داخلی نجات دهد و مزه آرامش را به مردم بچشاند، اما در این بین گروه تروریستی ای پدیدار شده اند که با شرایط موجود در این کشور مخالف هستند و منافع خود را در خطر می بینند.

این موضوع باعث می شود تا آن ها نخست وزیر را گروگان بگیرند. رایدن سعی می کند تا مانع این کار شود، اما رئیس این گروه تروریستی که ساندانر (Sundowner) نام دارد، نخست وزیر را می کشد و از طرف دیگر یکی از افراد او به نام ساموئل رودریگز (Samuel Rodriguez) که شباهت زیادی به شخصیت ومپ (Vamp) دارد، در یک درگیری نفس گیر با رایدن، یک دست او را قطع کرده و چشم چپش را کور می کند.

Metal Gear Rising Revengeance PC-RELOADED

به همراه نسخه فشرده FitGirl با حجم ۸٫۵گیگابایت

دانلود-بازی-Metal-Gear-Rising-Revengeance

مطالب مرتبط

چند هفته ای از این ماجرا می گذرد و رایدن به واسطه کمک های دکتر ویللم ویت (Wilhelm “Doktor” Voigt) صاحب تجهیزات Cyborg جدیدی چون که یک دست رباطی و زرهی قوی تر می شود. رایدن برای گرفتن انتقام از ساندانر و گروهش، راهی مناطقی می شود که این افراد در آنجا دست به فعالیت های مشکوکی زده اند. در این بین، رایدن متوجه می شود که این گروه قصد دارد تا یک ارتش Cyborg بسیار بزرگ را تشکیل دهد که دارای مغز انسان هستند. این گروه کودکان بی سرپرست را می دزدند و از اعضای بدن آن ها را برای خلق این ارتش استفاده می کنند. رایدن که در دوران کودکی همانند این بچه ها یتیم بوده، تصمیم می گیرد تا از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کند.

داستان بازی Metal Gear Rising Revengeance به اندازه نسخه های قبلی Metal Gear هیجان انگیز نیست، اما با توجه به تغییر سبک این بازی و شخصیت اصلی آن جذاب به نظر می رسد و می تواند شما را پای بازی نگه دارد. گیم پلی بازی Metal Gear Rising Revengeance همانگونه که از PG انتظار میرفت، عالی از آب در آمده است. اکشن و سرعت این بازی به قدری بالاست که گاها ناخودآگاه بازی را نگه داشته و نفس عمیقی خواهید کشید تا دوباره مغز شما قابلیت آنالیز صحنه و اتفاقات در حال وقوع را بازیابی کند! حالا شما این توضیحات را با فریم بالا یعنی ۶۰ فریم بر ثانیه بودن بازی آمیخته کنید تا یک عنوان HnS تمام عیار را در ذهن خود مجسم کنید.

سلاح اصلی رایدن یک شمشیر سامورایی با قابلیت ایجاد جریان الکتریکی است که تقریبا همه چیز را می تواند ببرد. در بازی Metal Gear Rising Revengeance شما تقریبا قادر به بریدن تمامی اشیایی که به چشمتان می خورد(به غیر از ساختمان ها) هستید. بریده شدن اشیا به صورت کاملا ریل تایم و همزمان طراحی شده و به هیچ وجه شاهد تصاویر و اتفاقات از پیش رندر شده نخواهید بود. می توانید یک درخت تنومند را به قطعات بسیار کوچک و در حد یه قوطی کبریت تقسیم کنید؛ می توانید ستون های یک بالکن را ببرید تا دشمنانی که بر روی بالکن جا خشک کرده اند با یک حرکت در مقابل شما آماده بریده شدن باشند!

بخش صدای بازی بسیار کامل و عالی از آب در آمده، صدای آیتم ها از جمله برخورد شمشیر به عناصر مختلف همگی بی نقص هستند و ایرادی به این بخش وارد نیست. صداپیشگی و گروه دوبلاژ نیز به خوبی کار خود را انجام داده و لحن صحبت های آن ها یادآور سری های MGS است. موزیک های انتخاب شده برای بازی همگی لیسانس شده هستند و انصافا PG در انتخاب موزیک سنگ تمام گذاشته است. تمامی موزیک ها با اتمسفر بازی همخوانی دارند و در صحنه های سریع و مخصوصا مبارزه با باس ها، آدرنالین خون شما را بالا خواهند بود.

ویژگی های نسخه FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی RELOADED با نام Metal Gear Rising Revengeance-RELOADED  فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • آپدیت Metal Gear Rising Revengeance Update 2-CODEX در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده است.
  • حجم بازی از ۲۶ گیگابایت به ۸٫۱۵ گیگابایت کاسته شده است.
  • کیفیت ویدیوهای بازی ۷۲۰p می باشند.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۵ الی ۴۵ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۲۶ گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Developed by Kojima Productions and PlatinumGames, METAL GEAR RISING: REVENGEANCE takes the renowned METAL GEAR franchise into exciting new territory with an all-new action experience. The game seamlessly melds pure action and epic story-telling that surrounds Raiden – a child soldier transformed into a half-human, half-cyborg ninja who uses his High Frequency katana blade to cut through any thing that stands in his vengeful path!

A huge success on both Xbox 360® and PlayStation®3, METAL GEAR RISING: REVENGEANCE comes to PC with all the famed moves and action running within a beautifully-realised HD environment.

This new PC version includes all three DLC missions: Blade Wolf, Jetstream, and VR Missions, in addition to all customized body upgrades for Raiden, including: White Armor, Inferno Armor, Commando Armor, Raiden’s MGS4 body, and the ever-popular Cyborg Ninja.

“CUTSCENES” option added to the Main Menu. Play any and all cutscenes.

“CODECS” option added to the Main Menu. Play all and any codec conversation scenes.

Menu option added to the CHAPTER Menu enabling user to play only the Boss battles.

“GRAPHIC OPTIONS” added to the OPTIONS Menu. Modify resolution, anti-aliasing, etc.

There is an option reading “ZANGEKI” that will modify the amount of cuts you can make.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP or Vista or 7 or 8

Processor: Intel Core i5 2400

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTS 450

DirectX: Version 9.0c

Storage: 25 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: XP or Vista or 7 or 8

Processor: Intel Core i7 3770

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 650

DirectX: Version 9.0c

Storage: 25 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده ( برای نسخه RELOADED ) پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) برای نسخه RELOADED فایل های موجود در پوشه RELOADED را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو