خانم بازیگر: جایزه اسکار را در زیرشیروانی نگه داشتم!/ احساس کردم لیاقتش را ندارم

منبع: ایران آرت

100

1398/8/11

22:31


جولی اندروز که در سال ۱۹۶۴ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را بازی در فیلم "مری پاپینز" دریافت کرد می‌گوید احساس می‌کرده لیاقت این جایزه را نداشته است.

ایران آرت: جولی اندروز گفت بعد از موفقیت مری پاپینز "نیاز به روان‌درمانی" داشته است.

این بازیگر بریتانیایی که با "گراهام نورتون" در برنامه وی صحبت می‌کرد توضیح داد هنگام دریافت جایزه اسکار برای ایفای نقش پرستار جادویی بچه در این فیلم محبوب، احساس کرده دغل‌بازی بیش نیست.

این بازیگر ۸۴ ساله در قسمتی از این برنامه که جمعه پخش خواهد شد، گفت: "من جایزه اسکار را برای مدت‌ها در زیرشیروانی خانه نگاه داشتم چرا که فکر می‌کردم به‌عنوان "به هالیوود خوش‌ آمدی" به من داده شده و احساس نمی‌کردم لیاقت آن را داشته باشم."

خانم اندروز با توضیح این که چگونه یاد گرفت با مراقبت کردن از خویش به کار خود ادامه دهد افزود: "موفقیت بزرگ زودهنگام من باعث شد به روان‌درمانی رفته و وضعیتم را بررسی کنم. آموختم باید کار خود را درست انجام داده و به فیلم‌هایی که می‌سازم احترام بگذارم. این نعمت بزرگی است ولی تعهدات خاص خود را نیز دارد."

به گزارش ایندیپندنت، ستاره فیلم "آوای موسیقی" (اشک‌ها و لبخندها) در ادامه به صحبت درباره شیوه رفتار مردان با وی در دنیای فیلم‌سازی پرداخت و توضیح داد احساس می‌کند "خیلی خوش‌شانس بوده" که هیچ تجربه ناخوشایندی نداشته است.

او گفت: "خیلی زود بعد از رفتن به هالیوود با بلیک ادواردز، کارگردان، ازدواج کردم و این ازدواج من را از دردسر و به مخمصه افتادن نجات داد."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو