بازیگران فیلم جدید محمد حسین مهدویان به نام درخت گردو به تماشای فیلم ماجرای نیمروز رد خون او نشستند.

بازیگران فیلم جدید محمد حسین مهدویان به نام درخت گردو به تماشای فیلم ماجرای نیمروز رد خون او نشستند.


منبع: گیمفا

304

1398/8/12

13:16


فیلم سینمایی درخت گردو ساخته جدید محمد حسین مهدویان است که خبر آغاز کار این پروژه را این کارگردان در صفحه اینستاگرام خود مطرح کرد.
تهیه کنندگی این اثر بر عهده مصطفی احمدی است.
این کارگردان قبل از به اکران در آمدن فیلم ماجرای نیم روز ۲ رد خون که در آخرین دوره جشنواره فجر به نمایش در آمده بود در قالب پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر ساخته جدیدش به نام درخت گردو را این طور داد:

“خیلی‌ از شما دوستان نازنینم دایرکت می‌دین یا کامنت می‌گذارید که چرا «ماجرای نیم‌روز، رد خون» اکران نمی‌شه؟
خب رفقا آخه هر فیلمی بخواد اکران بشه اول باید پروانه نمایش بگیره دیگه. حالا نمی‌دونم شما صبرتون کم شده یا ما صبرمون زیاد!
بگذریم.
با این حال هنوز برای ساختن فیلم صبرم زیاد نشده. خیلی‌ها بهم گفتن امسال دیگه فیلم نساز و یه استراحتی به خودت بده. خواستم ولی بازم نشد. مساله اینه که آخه اگه فیلم نسازم چی‌کار بکنم؟
حالا تا وقتی که یه پاسخی برای این‌ پرسش پیدا بشه و فیلم قبلی هم پروانه نمایش بگیره (البته بدون تغییر)، ما می‌ریم یه فیلمِ نو می‌سازیم و برمی‌گردیم. ایرادی نداره؟”

پیرامون اخبار این اثر، سومین بازیگر قطعی درخت گردو مینا ساداتی است که بعد مهران مدیری و پیمان معادی که پیشتر حضورشان در این فیلم قطعی شده بود، به این پروژه پیوست.

محمد حسین مهدویان بر خلاف فیلم های قبل خود که از ترکیب یکسانی استفاده کرده بود، در این فیلم از بازیگران جدیدی استفاده کرده و باید دید این فیلم هم میتواند به موفقیت های آثار قبلی این کارگردان دست پیدا کند یا خیر!

به گزارش سینما فارس (سینما گیمفا)، مراسم اکران مردمی فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون در آبان ماه ۹۸ در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد که با حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران همراه بود.
بازیگران جدید فیلم محمد حسین مهدویان به نام درخت گردو، یعنی مهران مدیری و پیمان معادی برای تماشای فیلم قبلی این کارگردان در کنار مردم به تماشای این فیلم نشستند. همچنین جواد عزتی بازیگر فیلم ماجرای نیم روز ۲ نیز در کنار این هنرمندان حضور داشت.

ماجرای نیمروز ۲ قسمت دوم این فیلم بود که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و با استقبال مخاطبان زایدی هم همراه بود.
این فیلم در ۱۱ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و در پایان نیز در رشته های بهترین صداگذاری ، بهترین جلوه های ویژه میدانی و بهترین طراحی لباس برنده سیمرغ بلورین از این دوره از جشنواره شد.

فیلم ماجرای نیمروز درباره داستان هایی بعد از عملیات مرصاد است که بازیگران زیادی در آن به هنرنمایی پرداختند.

این بازیگران به شمار زیر هستند:
بهنوش طباطبایی، حسین مهری، هادی حجازی فر، محسن کیایی، هستی مهدوی، جواد عزتی و مهدی زمین پرداز

این فیلم از ۳ مهر سال ۹۸ در تمامی سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی در آمد.
در ادامه با گزارش تصویری این اکران مردمی همراه ما باشید.
عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو