چهره ها و افراد مشهور متولد 14 آبان

منبع: ستاره

151

1398/8/13

02:35


چهارده آبان سالروز تولد دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران، شیلا خداداد و امیرحسین آرمان است. در این بخش مختصری با زندگی شخصی و دنیای حرفه‌ای این دو هنرمند خوب کشورمان آشنا می‌شویم.

چهره ها و افراد مشهور متولد 14 آبان


ستاره |
سرویس چهره‌ها -
شیلا خداداد در سال ۸۹ با دکتر جراح خود، فرزین سرکارات ازدواج کرد. فرزین سرکارات جراح دهان، فک و صورت است و این دو در جریان عمل بینی شیلا خداداد با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند.  

 

چهره ها و افراد مشهور متولد چهارده آبان

در ادامه بیشتر با فعالیت‌های هنری و حرفه‌ای شیلا خداداد و امیرحسین آرمان، این دو هنرمند متولد ۱۴ آبان آشنا می‌شوید.  


شیلا خداداد

چهره ها و افراد مشهور متولد 14 آبان


شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان سال ۵۹ در تهران، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است. او که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته شیمی به پایان رسانده، بازیگری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده و این روز‌ها به غیر از بازیگری کار نویسندگی کتاب نیز انجام می‌دهد.

شیلا خداداد کار خود را در سال ۷۸ و با بازی در فیلم سینمایی "اعتراض" به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. پس از آن نیز دو سه کار سینمایی دیگر انجام داد تا اینکه در سال ۸۱ بازی در سریال "مسافری از هند" موجب شهرت او شد. "پیامک از دیار باقی"، "ازدواج به سبک ایرانی" و "هیولا" از دیگر آثاری هستند که شیلا خداداد در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

شیلا خداداد در سال ۸۹ با دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرد و در حال حاضر از او یک پسر و یک دختر به نام‌های سامیار و ساتین دارد. در مردادماه سال ۹۸ بود که حضور شیلا خداداد به همراه بادیگارد در مراسم معرفی کتابش، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران فضای مجازی به‌سوی خود جلب کرد.


امیرحسین آرمان

چهره ها و افراد مشهور متولد 14 آبان


امیرحسین آرمان در چهاردهم آبان سال ۶۱ در تهران به دنیا آمد. او که در رشته طراحی دکوراسیون تحصیل کرده است این روز‌ها فعالیت خود را هم در عرصه بازیگری و هم خوانندگی به طور جدی دنبال می‌کند. بازی در فیلم سینمایی "ازدواج به سبک ایرانی" در سال ۸۳، اولین تجربه رسمی او در بازیگری بود. با وجود کار‌های متعدد او در سینما و تلویزیون، بازی در سریال‌های "کیمیا" و "پریا" بود که امیرحسین را به شهرت رساند. او در کنار بازیگری سال‌هاست که کار خوانندگی نیز انجام می‌دهد و تا به امروز ۸ ترانه از وی منتشر شده است. امیرحسین آرمان تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو