ورود دواین جانسون به رینگ مسابقات خشن

منبع: ایران آرت

66

1398/8/13

11:31


دواین جانسون بازیگر و تهیه‌کننده فیلم زندگینامه‌ای مارک کِر، قهرمان سابق مسابقات UFC خواهد بود.

ایران آرت،  دواین جانسون، بازیگر پردرآمد و همیشه مشغول‌به‌کار این روزهای سینمای هالیوود، پس از حضور در رینگ مسابقات کشتی کج، وارد رینگ هشت‌ضلعی مسابقات خشن و تقریباً بی‌قانون UFC خواهد شد و نقش مارک کِر، قهرمان سابق مسابقات UFC، ملقب به "تایتان" و "ماشین خردکننده" را ایفا خواهد کرد؛ جانسون علاوه بر بازیگری، تهیه‌کننده اصلی این فیلم نیز خواهد بود.

دواین جانسون در سال ۱۹۹۶ کشتی حرفه‌ای را آغاز کرد و تا سال ۲۰۰۴ به یکی از بزرگترین سوپراستار‌های مسابقات WWE تبدیل شد و نام مستعار "دِ راک"، به‌معنی صخره را برای خود انتخاب کرد؛ جانسون در سال ۲۰۱۱ بازنشسته شد، اما همچنان به‌صورت پراکنده در رویدادهای WWE شرکت می‌کند و می‌توان وی را نیمه‌بازنشسته خواند. وی آخر هفتهٔ گذشته در هنگام مراسم وزن‌کشی مسابقه UFC 244 که بین جرج مسویدال و نیت دیاز معروف برگزار خواهد شد، از ساخت فیلمی راجع به اسطوره این رشته، یعنی مارک کِر خبر داد.

به گزارش زومیت، این فیلم هنوز مراحل اولیه ساخت خود را طی می‌کند و استودیو سازنده آن مشخص نیست و تنها می‌دانیم دواین جانسون، دنی گارسیا و بیو فلین، تهیه‌کنندگی پروژه را بر عهده خواهند داشت. مارک کِر دو قهرمانی مسابقات UFC را در کارنامه دارد و از سال ۱۹۹۷ تا سال ۲۰۰۹ در این رشته فعالیت داشت و در ۲۷ بازی رسمی حضور پیدا کرد که نتیجهٔ آن ۱۵ پیروزی، ۱۱ شکست و یک مسابقه بدون اعلام برنده بود.

مارک کِر دو قهرمانی مسابقات UFC را در کارنامه دارد و از سال ۱۹۹۷ تا سال ۲۰۰۹ در این رشته فعالیت داشت و در ۲۷ بازی رسمی حضور پیدا کرد که نتیجهٔ آن ۱۵ پیروزی، ۱۱ شکست و یک مسابقه بدون اعلام برنده بود

فیلم بعدی دواین جانسون، فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) خواهد بود که تریلر نهایی آن چند روز پیش منتشر شد. مانند تریلر اول، در این تریلر شاهد حوادث پس از اتفاقات فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) بودیم که اسپنسر دوباره دستگاه بازی را تعمیر کرده و وارد بازی شده و حال سه شخصیت نوجوان دیگر با پدربزرگ و دوست پدربزرگ اسپنسر دوباره وارد بازی جومانجی شدند تا نه تنها به‌دنبال نجات و بازگرداندن اسپنسر به دنیای واقعی باشند، بلکه وارد سطح جدیدی از این بازی نیز شوند و در طول تریلر شاهد چالش‌ها و محیط‌های جدید بازی نیز هستیم و همچنین بتانی به شخصیت یک اسب در بازی تبدیل شده است! کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، کالین هنکس، دانیا رامیرز، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jumanji: The Next Level حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت قبل، جیک کاسدان وظیفه کارگردانی و نوشتن دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. علاوه بر این، اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بار دیگر به جیک کاسدان در نوشتن فیلمنامه قسمت سوم مجموعهٔ "جومانجی" کمک کرده‌اند؛ فیلم Jumanji The Next Level برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو