پزشکیان: ایرانیان در مقابل آمریکا کوتاه نمی‌آیند

منبع: برترین ها

73

1398/8/13

12:10


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که انسان‌های آزاده و آگاه در مقابل ستم و قلدری سر خم نمی‌کنند، گفت: ایرانیان به این راحتی در مقابل قلدری‌ها و ستم و زور آمریکا سر خم نخواهند کرد و کوتاه نخواهند آمد.

خبرگزاری اینسا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که انسان‌های آزاده و آگاه در مقابل ستم و قلدری سر خم نمی‌کنند، گفت: ایرانیان به این راحتی در مقابل قلدری‌ها و ستم و زور آمریکا سر خم نخواهند کرد و کوتاه نخواهند آمد.

مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح الزام دولت به تعیین سر خط جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه گفت: عده‌ای به من گفته‌اند که چرا امروز مصادف با ۱۳ آبان به عنوان رئیس جلسه صحبت نکردم. چون روز گذشته رئیس مجلس موضع گیری داشت نخواستیم حرف بزنم.

وی ادامه داد: هیچ انسان آگاه و آزاده‌ای سر در مقابل زور و ظلم خم نمی‌کند، آمریکا می‌خواهد قلدری کند این خیال خامی است که تصور می‌کند ایرانی‌ها و آزادگان به همین راحتی کوتاه می‌آیند. کشوری که به راحتی زیر تمام تعهدات بین المللی زده می‌گوید که می‌خواهد مذاکره کند اما اگر تو اهل مذاکره بودی چطور زیر قراردادها و تعهدات زدی.

پزشکیان افزود: می‌گویند که ایران باید مذاکره کند، ایران که مذاکره کرده بود و به تعهدش هم عمل کرد از کجا معلوم که دوباره مذاکره کنیم و زیرش نزنند. لذا همه انسان‌های آگاه در مقابل ستم و قلدری می‌ایستند و سر خم نخواهند کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو