درمان خانگی آنفلوآنزای کودکان چگونه است؟

منبع: فرزند

115

1398/8/13

14:10


درمان خانگی آنفلوآنزای کودکان چگونه است؟

یکی از بیماری های شایع در کودکان آنفولانزا می باشد کودکان به دلیل سیستم بدنی ضعیفی که دارند ممکن است در برابر بیماری آنفولانزا آسیب پذیر باشند.

در صورتی که کودک شما به آنفولانزا مبتلا شد می توانید او را نزد پزشک ببرید اما گاهی روش های خانگی برای درمان بیماری ها بسیار موثر هستند.

در ادامه قصد داریم راهکار ها و روش هایی را برای درمان خانگی آنفولانزای کودکان به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

راهکار ها و روش هایی برای درمان خانگی آنفولانزای کودکان

نوزادان و کودکان مستعد مبتلا شدن به آنفولانزا هستند اما راهکار ها و روش هایی برای درمان خانگی آنفولانزای کودکان وجود دارد که به شرح زیر می باشند:

کودک خود را هیدراته کنید

هنگامی که کودکان دچار تب می شوند و یا به آنفولانزا مبتلا می شوند آب زیادی از بدن آنان از دست می رود و ممکن است دچار خشکی دهان یا سردرد و یا یبوست شوند.

اولین قدم برای درمان خانگی آنفولانزای کودکان دادن مایعات فراوان به کودک می باشد. نوشیدنی هایی مانند آبمیوه و آب یا آبگوشت رقیق ولرم را به کودک خود بدهید تا آبی که از دست داده است جبران شود.

کودک خود را گرم نگه دارید

هنگامی که کودک شما دچار آنفولانزا می شود ممکن است دچار لرز شود در زمانی که متوجه می شوید دمای بدن کودک شما افت کرده است سعی کنید او را گرم نگه دارید.

برای درمان خانگی آنفولانزای کودکان لازم است با یک دما سنج همواره در بازه های مختلف دمای بدن کودک خود را اندازه بگیرید و در صورتی که متوجه شوید دمای بدن او افزایش یافته یا او دچار تب شده است بهتر است با انجام روش های معمول و یا دارو درمانی سعی کنید تب او را پایین بیاورید.

همچنین اگر متوجه شدید دمای بدن او کاهش یافته است بهتر است او را گرم نگه دارید.

اجازه دهید کودک شما بیشتر بخوابد

هنگام درمان خانگی آنفولانزای کودکان اجازه دهید کودک شما بیشتر بخوابد زیرا هنگامی که او مریض است انرژی زیادی را از دست می دهد و لازم است تا خواب و استراحت بیشتری داشته باشد.

به کودک خود سوپ مرغ بدهید

برای درمان خانگی آنفولانزای کودکان به کودک خود سوپ مرغ بدهید. با مرغ ریش ریش شده و سبزیجات و هویج یک سوپ خوشمزه تهیه کنید و به کودک خود بدهید تا انرژی لازم را دریافت کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو