حضور «پارسا پیروزفر» در سه فیلم متفاوت

حضور «پارسا پیروزفر» در سه فیلم متفاوت


منبع: برترین ها

96

1398/8/14

13:13


پارسا پیروزفر بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون برخلاف سال‌های گذشته امسال در آثار متعددی در سینما بازی کرده و به نوعی کم کار بودن خود را با حضور در سه فیلم سینمایی جبران کرده است.

خبرگزاری میزان: پارسا پیروزفر بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون برخلاف سالهای گذشته امسال در آثار متعددی در سینما بازی کرده و به نوعی کم کار بودن خود را با حضور در سه فیلم سینمایی جبران کرده است.

وی که همواره به گزیده کار بودن معروف بوده امسال در سه فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی «حسن فتحی»، بی حسی موضعی ساخته «حسین مهکام» و مجبوریم ساخته «رضا درمیشیان» به ایفای نقش پرداخته است. وی همچنین در فیلم برف سرخ نیز به ایفای نقش پرداخته که با توجه به عدم اکران آن می تواند شانس حضور در جشنواره فیلم فجر را داشته باشد.

مست عشق

حضور «پارسا پیروزفر» در سه فیلم متفاوت

فیلم سینمایی مست عشق پنجمین تجربه حسن فتحی در عرصه کارگردانی سینما است، فتحی که در ساخت آثار تلویزیونی و سریالی به موفقیت های فراوانی رسیده بار دیگر سراغ درامی تاریخی رفته و این بار شانس خود را در سینما جستجو می کند.

داستان فیلم «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. علاوه بر پیروزفر بازیگرانی همچون شهاب حسینی، هانده ارچل، سلما ارگچ، حسام منظور، ابراهیم چلیکول، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بی حسی موضعی

حضور «پارسا پیروزفر» در سه فیلم متفاوت

بی حسی موضعی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کرد اما در فهرست ذخیره قرار گرفته و در نهایت نتوانست راهی فجر شود، فیلم حسین مهکام شاید پیش از اکران بخواهد بار دیگر شانس خود در جشنواره فیلم فجر را آزمایش نماید.

این فیلم نخستین تجربه تهیه‌کنندگی حبیب رضایی پس از سال‌ها حضور در سینما است. همچنین «محمد صادق رنجکشان» به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح در این پروژه سینمایی حضور دارد.

حسن معجونی، پارسا پیروزفر، باران کوثری، سهیل مستجابیان و حبیب رضایی بازیگران اصلی «بی حسی موضعی» هستند.

پارسا پیروفر کم کار در سینما پرکار در تئاتر/بازیگر در چشم باد ژان وال ژان می‌شود

مجبوریم

حضور «پارسا پیروزفر» در سه فیلم متفاوت

پارسا پیروزفر در فیلم «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان ایفای نقش می کند. «مجبوریم» پنجمین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان بعد از «بغض»، «عصبانی نیستم!»، «لانتوری» و فیلم به نمایش درنیامده «یواشکی» است که به تهیه کنندگی رضا درمیشیان تولید می شود.

تمام فیلمبرداری «مجبوریم» در نود جلسه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده ای از آن در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است اما همچون فیلم های گذشته درمیشیان از شمال شهر تا جنوب شهر را در برمی گیرد.

نکته جالب توجه این فیلم پر بازیگر حضور نسل های مختلف بازیگران زن در «مجبوریم» است. ژاله علو، نگارجواهریان و پردیس احمدیه نسل های مختلف بازیگران زن این فیلم را تشکیل می دهند.

برف سرخ

حضور «پارسا پیروزفر» در سه فیلم متفاوت

پیروزفر بعد از سال ۱۳۹۳ که در کار سینمایی به ایفای نقش پرداخت به شدت کم کار شد و بعد از آن تنها یک بار در سال ۹۵ جلوی دوربین بهرام توکلی قرار گرفت و در فیلم "برف سرخ" به ایفای نقش پرداخت. فیلمی که امسال به احتمال فراوان از گزینه‌های شاخص حضور در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

پیروزفر پیش از این نیز در فیلم سینمایی "اینجا بدون من" با توکلی سابقه همکاری موفقیت آمیزی داشته است. وی که برف سرخ بیستمین فعالیت سینمایی اش محسوب می‌شود، در دهه نود تنها چهار فیلم بازی کرده تا به عنوان یکی از گزیده کارترین بازیگر سینما مبدل شود.

وی، اما در تلویزیون حتی کم کار‌تر از سینما است، اما می‌توان گفت تمامی آثاری که پیروزفر در تلویزیون بازی کرده جزو ماندگارترین آثار تلویزیونی محسوب می‌شوند. سابقه بازیگری پیروزفر در تلویزیون به چهار اثر ختم می‌شود.

پیروزفر در مجموعه‌های تلویزیونی در پناه تو، در قلب من، سفر سبز و در چشم باد به ایفای نقش پرداخته که هر کدام از آن‌ها بار‌ها و بار‌ها از شبکه ملی پخش شده و همچنان مخاطبان زیادی را روبروی جعبه جادو می‌نشانند. حال باید دید وسواس پیروفر در انتخاب کار‌های تصویری کمتر می‌شود و یا وی همچنان گزیده کارترین بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران محسوب خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو