با بی محبتی شوهرم چگونه رفتار کنم بهتر است ؟

با بی محبتی شوهرم چگونه رفتار کنم بهتر است ؟


منبع: نمناک

124

1398/8/14

16:45


یکی از مشکلات برخی از خانم ها در زندگی زناشویی کم محلی و بی محبتی شوهرشان است که می توانند با برخوردهای صحیح عشق و محبت همسرشان را نسبت به خود جلب کنند.

با بی محبتی شوهرم چگونه رفتار کنم بهتر است ؟

شوهرم اصلا به من محبت ندارد ؛ با محبتی او چه کنم؟

خیلی از خانم ها همیشه از این شکایت دارند که با مردی بی احساس زندگی می کنند که هیچ درکی از ابراز عشق و محبت ندارد به طوری که هرگاه می خواهند راجع به احساساتش با اوصحبت کنند همه چیز را به سخره می گیرد و به ابرازاحساسات و عواطف، علاقه چندانی ندارد .

این افراد معمولا قوی و کم حرف ، موجوداتی فاقد احساسات هستند ، کسی که نمی دانید اصلا چیزی حس می کند یا نه! اگر شما هم در زندگیتان با مردی زندگی می کنید که بیان احساسات عاطفی را نشانه ی ضعف می داند این بخش از نمناک می تواند کمکتان کند بی محبتی شوهرتان را درمان کنید و از زندگی با او بیشتر لذت ببرید .

بی محبتی شوهر

با بی محلی های شوهر چه باید کرد؟

روش برطرف کردن بی محبتی شوهر

می تواند احساساتی شود به شرطی که...

متاسفانه عشق ورزیدن به همسر در همه مواقع نمی تواند او را تغییر دهد اما عشق می تواند تا حدودی تاثیر گذار باشد . بعضی اوقات مردها از لحاظ عاطفی بازتر و پذیراتر می شوند، اما به اندازه ای که برای موفقیت در رابطه کافی باشد ، نیست.

برخی اوقات این فرآیند طولانی است و شما چنان در آن موقع بسیار عصبانی هستید و می پندارید که عشق همسرتان دیگر به دردتان نمی خورد. گاهی اوقات زمان جدایی و ترک او ، می بینید به طور ناگهانی عشقتان اثر کرده است و بالاخره همسرتان تغییر می کند، اما شاید این تغییر خیلی دیر شده باشد.

اگر همسرتان مایل به تغییر باشد می توان به او کمک کرد تا از لحاظ احساسی بازتر شود. عشق شما می تواند تاثیرات فوق العاده ای روی زندگی یک مرد داشته باشد و می تواند حمایت، امنیت، شوق و جراتی را که برای روبرویی با دنیای درونی احساساتش نیاز دارد را به او بدهد. اما باید تا خودش نخواهد، شما نمی توانید کمکش کنید.

کم محلی شوهر

روش های درمان بی محبتی شوهر

زندگی را سرشار از عشق کنید

به نامزد یا همسرتان کتاب هایی که مختص مردها است را هدیه بدهید. از بزرگ ترین اشتباهات زنان این است که برای رابطه خودشان بدون اطلاع نامزد یا همسرشان تصمیمی می گیرند آن را اجرا می کنند. آنچه همسرتان بدان فکرمی کند می تواند مهم تر از از این باشد که بیاموزد چگونه باید ارتباط خوبی برقرار کند یا آسیب پذیرتر باشد و با احساسات و عواطف خود تماس بیشتری داشته باشد. اگربدون آنکه همسرتان بداند درباره رابطه تان تصمیم می گیرید ، نه تنها به او احترام نمی گذارید، بلکه خود را دچار یاس، سرخوردگی و دلشکستگی می کنید.

محبت در زندگی زناشویی

چگونگی ایجاد محبت در زندگی زناشویی

آیا مرد شما می خواهد از لحاظ عاطفی و احساسی باز شود؟

قدم اول:

تصویر ذهنی خود را درباره یک رابطه ایده آل و همسرتان را به او توضیح دهید. در رابطه تان صریح و واضح با همسر خود صحبت کنید و دقیق باشید و از او بپرسید که فکر می کند فرد ایده آلی برای زندگی است.

قدم دوم:

از همسرتان بخواهید که خواسته های خود را از یک رابطه ایده آل توضیح دهد اما تنها بگذارید خودش نظراتش را بیان کند و از طرف او حرف نزنید.

قدم سوم:

در مورد صحبت هایی که می کند و اطلاعاتی که در اختیارتان می گذارد فکر کنید و به رفتار او دقت نمایید که آیا خصوصیاتی که به دنبالش هستید را از خود بروز می دهد و یا تنها صحبت می کند.

شوهر بی توجه به همسر

طرز برخورد با کم محلی و بی محبتی شوهر

نکته مهم در مورد بی محبتی شوهر

عشق شما روی زندگی مردتان می تواند تاثیر گذار باشد و اگر او بخواهد شما می توانید به او کمک کنید تا از لحاظ احساسی بازتر شود .

بگذارید مردها به او بگویند چه کند

به نامزد یا همسرتان کتاب هایی که مختص مردان نوشته شده را هدیه بدهید . در این زمینه سال های اخیر کتاب های فوق العاده ای نوشته شده که نظرات زیادی را ازدیدگاه مردها و درباره مردها ارائه می دهد. پس به یک کتابفروشی مراجعه کنید و کتاب های روانشناسی را انتخاب کنید که فکر می کنید، برای شوهرتان جالب تر است. بعد از خواندن آنکتاب ها نظر همسرتان را جویا شوید، ببینید کدام بخش ها را برای درک بهتر او به شما پیشنهاد می کند تا بخوانید.

جلب محبت شوهر

روش های جلب توجه و محبت شوهر

بدها و خوب ها در بهبود ارتباط

برخی اشتباهات کوچک سبب ایجاد سوء تفاهم می شود که نه تنها رابطه شما را بهتر نمی کند بلکه سبب دوری شما از یکدیگر می شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو