انتخاب تالار عروسی، مهمترین نکاتی که باید بدانید

انتخاب تالار عروسی، مهمترین نکاتی که باید بدانید


منبع: زیبامون

177

1398/3/16

18:41


انتخاب تالار عروسی خوب و مناسب، می تونه توی برگزاری یه عروسی خوب و دلنشین، خیلی موثر باشه و خیلی مهمه که موقع انتخاب، حواستون به جزئیات باشه تا بهترین و مناسب ترین رو گزینه رو انتخاب کنید.

انتخاب تالار عروسی، مهمترین نکاتی که باید بدانید

ازدواج کردن و گرفتن مراسم و جشن عروسی، از به یادماندنی ترین اتفاق مشترک در زندگی عروس و دامادهاست که باید با هوشیاری تمام، برنامه ریزی بشه تا بهترین و باکیفیت ترین آیتم ها برای اون انتخاب بشن و از طرفی، با بودجه و توان مالی عروس و دامادها، هماهنگی داشته باشه. یکی از انتخاب های مهم برای برگزاری جشن عروسی، انتخاب تالار عروسی هستش که بخش پرهزینه و گرون قیمت عروسیه و برای همه عروس و دامادها، مهم هستش که کیفیت بالایی داشته باشه چون قرار هست پذیرایی از مهمان هاشون رو به تالار و پرسنل اون واگذار کنن.

در ادامه با جزئیات و نکات مهم که باید موقع انتخاب تالار بهش توجه داشته باشید، آشنا میشید:

 

موقعیت مکانی تالار عروسی

نکاتی که باید درباره موقعیت مکانی و آدرس تالار عروسی بهش دقت کنید، هم برای دسترسی خودتون اهمیت داره و هم مهمانانتون تا برای اون ها، اومدن به عروسی شما سخت نباشه. نکات زیر از مهم ترین ها هستن:

1. دسترسی شهری و جاده ای راحت به مکان تالار و داشتن آدرس سرراست (از انتخاب تالار با آدرس های پرت و غیر سرراست که نیاز به جستجوی زیاد داره بپرهیزید چون اکثر مهمان ها رو کلافه می کنه و چه بسا خیلی از اون ها، خیلی دیر به مراسم برسن).

2. در اختیار گذاشتن کروکی آدرس تالار برای لوکیشن هایی که کمتر شناخته شده هستن.

3. در نظر گرفتن ترافیک (اگه تالار در قسمت پرتارفیک شهر هستش، به مهمان ها اعلام کنید و خودتون هم بهش توجه داشته باشید).

 

عروسی

 

خدمات و امکانات تالار عروسی

توجه به نکاتی که در ادامه بهتون میگیم، می تونه هر چیزی که درباره پذیرایی دلخواه شما از مهمان هاتون در نظرتون هستش رو بهتون گوشزد کنه تا فراموش نکنید:

1. گنجایش و ظرفیت تالار باید برای برگزاری مراسم شما و تعداد مهمان ها مناسب باشه. نه بیش از حد بزرگ که مراسم خالی و بی رونق به بیاد و نه کوچک که مجبور بشید میز و صندلی ها رو به هم چسبیده و نزدیک به هم بچینید.

2. تالار باید حتما پارکینگ داشته باشه چون اکثر مهمان ها ماشین دارن و اگه پارکینگ وجود نداشته باشه، معضل بزرگی ایجاد میشه. جزئیات مهم دیگه عبارتند از:

- تمیز بودن فضای سالن، میز و صندلی ها و سرویس بهداشتی

- مناسب بودن بلندی سقف تالار (تالارهای با سقف کوتاه، هم خیلی دلگیر هستن و امکان تنفس راحت رو در جمعیت زیاد، کاهش میدن.

3. منویی که برای پذیرایی از مهمان ها در نظرتون هستش رو آماده کنید و از پرسنل تالار درباره امکان اجرای اون سوال کنید و همچنین هر آیتم دیگه ای که درباره برگزاری جشن، دوست دارید که داشته باشید رو هم هماهنگ کنید تا دلخواه و مورد رضایت شما باشه.

 

میز شام عروسی

 

هزینه ها...

و اما هزینه ها که اصل تعیین کننده ای برای انتخاب تالار هستن. اول از همه، پیشنهاد می کنیم که رقم نهایی بودجه و توان مالی خودتون رو تعیین کنید تا جستجوها رو بر اساس اون شکل بدید. 

تالارهایی که با بودجه شما همخونی دارن رو در یک لیست قرار بدید تا بتونید اونا رو با همدیگه مقایسه کنید و بهترین رو از بینشون انتخاب کنید.

ریزِ هزینه ها و قیمت هایی که براتون تعیین می کنن رو بپرسید و در صورت دلخواه، بعضی ها رو حذف کنید، مثلا خیلی از تالارها، آتش بازی یا گل آرایی دارن که می تونید اونا رو از منو حذف کنید تا هزینه کاهش پیدا کنه.

 

تالار لوکس و باشکوه عروسی

 

نکته پایانی:

حتما قبل از عقد قرارداد با تالار، کیفیت غذا و پذیرایی رو برای آخرین بار چک کنید، اغلب تالارها، امکان تست غذا برای عروس دامادها رو در یکی از شب هایی که مراسم دارن، ایجاد می کنن که می تونه فرصت خوبی برای تست غذا و همچنین موزیک و خدمات دهی تالار باشه.

خوشبخت باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو