مظفر محمدخانی ضمن بیان اینکه امروز سه‌شنبه واژگونی یک دستگاه خودرو ام. وی. ام به پایگاه امداد جاده‌ای شهدای میامی گزارش شد، ابراز داشت: در این حادثه که  در کیلومتر ۶۸ محور شاهرود-میامی به وقوع پیوست بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه شش نفر در این تصادف دچار حادثه شدند، افزود: متأسفانه یک نفر درصحنه تصادف جان باخت و پنج نفر مصدوم دیگر توسط عوامل هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه تصادف خودروی پژو ۲۰۶ و پراید در کیلومتر ۵۵ محور سمنان به دامغان دیگر حادثه رانندگی امروز را رقم زد، ابراز داشت: در این تصادف نیز پایگاه امداد جاده‌ای آهوان بلافاصله به محل اعزام و پنج مصدوم حادثه را با همراهی اورژانس به مراکز درمانی انتقال دادند.

محمدخانی اضافه کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۶۰ محور دامغان به سمنان دیگر عملیات امدادرسانی هلال‌احمر بود که سه نفر در این تصادف حادثه دیدند که از این تعداد یک مصدوم رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد که خوشبختانه اتوبوس فاقد مسافر بود.

وی افزود: خستگی و خواب‌آلودگی مهم‌ترین عوامل سوانح جاده‌ای را تشکیل می‌دهند لذا برای پیشگیری از این حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر به رانندگان توصیه می‌شود استراحت یک ربع را بعد از هر دو ساعت رانندگی حتماً در برنامه لحاظ کنند و در تعطیلات پایان هفته مدیریت سفر داشته باشند.