استایل‌های پیشنهادی منگو برای پاییز و زمستان/ عکس‌ها

استایل‌های پیشنهادی منگو برای پاییز و زمستان/ عکس‌ها


منبع: ایران آرت

148

1398/8/16

01:02


برند اسپانیایی منگو برای استایل پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ چند پیشنهاد ارائه داده است.

ایران آرت: منگو، شرکت پوشاک اسپانیایی است که در سال ۱۹۸۴ توسط ایزاک اندیک در شهر بارسلونا تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۲ هزار فروشگاه در سراسر جهان است. 

منگو در سال ۲۰۰۹ با گردش مالی ۴۸۰٫۱ میلیون یورو تبدیل به یکی از برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده فروشی شد در حالی که این رقم به استثنای مالیات بر ارزش افزوده تنها از فروشگاه‌های تحت مالکیت و همچنین فروشگاه‌هایی که صاحب امتیاز آنهاست کسب شده بود.

این برند در سال ۲۰۰۸ خط تولید لباس‌های مردانه خود را با نام هومینی امریتو راه اندازی کرد که هدف از راه اندازی این خط تولید جلب نظر مردان جوانی بود که به روند مد روز دنیا اهمیت می‌دهند.
 

از پاییز سال ۲۰۱۱ کیت موس مدل انگلیسی‌تبار مدل جدید منگو شده‌است، او در سال ۲۰۱۲ مقام دوم مجلهٔ فوربس را برای بالاترین درآمد مدلینگ بدست آورد، رقمی که برای درآمد او تخمین زده می‌شود حدود ۳ میلیون دلار در سال است.

​این برند چند پیشنهاد برای استایل پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ ارائه داده است که به نقل از سایت منودلیار در ادامه با این استایل‌ها آشنا خواهید شد:

یک نمونه دوست داشتنی استایل پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰، سوییشرت گشاد است که روی آن کمربند بسته شده است. چه بهتر که کمربند، کمربند کابوی باشد که ترند هم شده است. ترکیب این سوییشرت گشاد و بلند با دامن پلیسه، جذابیت زیادی دارد که به همراه بوت چرمی، چشمگیرتر هم می‌شود. همانطور که می‌دانید آیتم های رنگ روشن امسال ترند هستند پس با خیال راحت، از آیتم هایی با رنگ های روشن مثل سفید استفاده کنید. 

1




پیراهن‌های گلدار با استایل بوهمین، یکی از بهترین انتخاب‌ها در سال ۲۰۱۹ هستند و استفاده از آن‌ها به همراه بوت و پالتو هم چشمگیر خواهد بود.این پیراهن گلدار با بوت چرمی قهوه‌ای و کیف قهوه‌ای بسیار زیباست و دستمال گردن قهوه ای این استایل پاییز و زمستان را تکمیل کرده است. 

2



یک بلوز بافت با رنگ کرم به همراه دامن ماکسی ساده، انتخاب فوق العاده‌ای برای استایل پاییز امسال است. همانطور که می دانید استفاده از اکسسوری مثل کمربند امسال روی بورس است پس خوب است نیمی از بلوز بافت را داخل کمر دامن بگذارید و روی آن کمربند ببندید. کیف با سبک کابوی و بوت‌های کابوی با طرح پوست ماری، این استایل جذاب را دوست داشتنی تر کرده است. 

3




 

یک پیراهن چهارخانه با یقه و دامن مدل دار، همان چیزی است که شما برای استایل پاییز و زمستان امسال به آن نیاز دارید. خوب است این پیراهن ترندی را با بوت چرم مشکی ست کنید و روی آن کمربند ببندید. طرح چهارخانه امسال ترند است و قرار است نقش فوق العاده ای در استایل ما بازی کند. 

4




یک کت چرم اورسایز به همراه شلوار مشکی پارچه ای و یک بافت خوش آب و رنگ، استایل شما را از این رو به آن رو می کند و شما را ترندی و بسیار جذاب نشان می دهد. خوب است از رنگ های شاد برای بلوز بافت استفاده کنید و با رنگ ها دوست شوید. 

5




 

سر تا پا جین پوشیدن هم امسال همراه ماست و قرار نیست از دنیای استایل پاییز و زمستان دور شود. ترکیب شلوار جین و پیراهن جین، یا جامپسوت جین می‌تواند شما را ترندی نشان دهد. 

6

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو