محمود واعظی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری لامرد تصریح کرد: امروز تحریم ها باعث ممانعت از برنامه ریزی ها در کشور نمی شود و شاهد پیشرفت ها در بسیاری از زمینه های می باشیم و این بدان معنا نیست که مردم هیچ مشکلی ندارند.

 

وی با بیان اینکه شرایط تحریم ها باعث اقتدار ایران و انسجام بیشتر مردم و مسئولان شد و شاخص های اعلام شده از سوی استاندار فارس در زمینه های مختلف را امیدوار کننده دانست.

 

وی ضمن تاکید بر حفظ و استمرار انسجام ملی در سالی که قرار است انتخابات برگزار شود ، گفت: تقسیمات کشوری اخیر در استان فارس بدون حاشیه اجرا شد و هوشمندی مسئولان و مردم بود که این تقسیمات کشوری انجام شود و باعث شادی بیش از یک میلیون نفر در استان فارس شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به پروژه های نیمه تمام در شهرستانهای لامرد و مهر، گفت: لامرد و مهر به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده که امروز همه از مهندسان، کارگران، نخبگان و مسئولان تلاش دارند تا با دلسوزی این طرح ها به بهره برادری برسد و این وحدت و همدلی، انگیزه دولت را برای کار کردن مضاعف کرد و این منطقه جنوب استان فارس نسبت به سالهای ۶۰، توسعه چشمگیری داشته است.

وی پیشرفت پروژه ها بازدید شده در این منطقه را مطلوب ازریابی کرد و گفت: قول می دهم که پروژه های نیمه تمام را پیگیری کنم و یکی از پروژه های نیمه تمام بیمارستان جدید لامرد بود که توسط خیراندیش در حال ساخت می باشد و با صحبتی که با وزیر بهداشت داشتم ، قرار شد ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه افتتاح سالن ترمینال فرودگاه لامرد، مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان و کارخانه آلومینیوم جنوب در روند رو به رشد این منطقه موثر خواهد بود ، بیان کرد:بهره  برداری از کارخانه آلومینیوم جنوب باعث تحول چشمگیر در این منطقه می شود و با برنامه ریزی که در این بخش انجام شده، توسعه و سرمایه گذاری در صنایع پایین دست باعث جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده عظیم، اشتغالزایی چند برابر و باعث توسعه استان فارس و این منطقه خواهد شد.

واعظی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این پروژه ها در سفر ریاست محترم جمهور به استان فارس و این منطقه به بهره برداری برسد.

حضور سرزده رئیس دفتر رییس جمهور در جمع مردم عسلویه

همچنین ایسنا نوشت:

رئیس دفتر رئیس جمهور چهارشنبه شب در بازگشت به عسلویه از لامرد، به صورت سرزده در پارک ساحلی شهر نخل تقی در شهرستان عسلویه حضور یافت و در فضایی صمیمی با خانواده هایی که در پارک حضور داشتند، گفت و گو کرد.

محمود واعظی که در این دیدار از سوی استاندار و جمعی از اعضای شورای این شهر همراهی می شد، به ابراز احساسات خانواده‌ها به گرمی پاسخ گفت و با آنان به گفت و گو نشست.

در این دیدار برخی از حاضران در پارک نیز با دیدن رئیس دفتر رییس جمهور در جمع خود، به بیان مشکلاتشان پرداخته و خواستار حل آن شدند که واعظی از استاندار بوشهر خواست برای حل مشکلات مطرح شده اقدامات لازم را انجام دهد.