ماجرای کامل سریال ترکی تلخ و شیرین

منبع: کولاک

4,598

1398/3/17

08:59


مجله اینترنتی کولاک: سریال ترکی تلخ و شیرین محصول ترکیه با نام اصلی زندگی گاهی شیرینه در خصوص معلمی به اسم هایات و خواهرش گزده که برای دفاع از چیزهایی که می دانند اشتباه نیست هر بلایی به سرشان می آید…هایات که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از آن مدرسه جدا می شود  و در یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کند ولی بازهم مشکلات او را ترک نخواهند کرد…هایات و خواهرش که با ورود به دبیرستان باعث ایجاد آدرنالین و هیجان زیاد در اونجا می شوند تعادل دبیرستان رو به هم می زنند…اوفوک اوزکان هم به عنوان مدیر مدرسه در این سریال نقش آفرینی می کند. داستان این سریال خانوادگی عاشقانه اجتماعی است.

ماجرای کامل سریال ترکی تلخ و شیرین

 

قسمت آخر سریال ترکی تلخ و شیرین:

در قسمت آخر سریال تلخ و شیرین بین تامر و جراح درگیری به وجود می آید که حیات قصد جدا کردن این دو نفر را دارد که تامر ناخواسته حیات را پله ها پرت می کند و منجر به بیهوشی حیات می شود. تامر مقصر را جراح می داند و جراح توسط پلیس دستگیر می شود.

حیات در بیمارستان بستری می شود و در ابتدای سریال نشان می دهد که حیات با شوک هم به دنیا باز نمی گردد و فوت می کند. خواهرش گزیده با دسته گلی بر سر قبر حیات می رود و با گریه می گوید که بعد از چند سال از رفتنت هنوز به دوری تو عادت نکردیم و همه ما بچه ها راه های اشتباهی را در پیش گرفتیم و…

اما این فقط یک خواب از سوی حیات در کما بود.

حیات به هوش می آید و زندگی به روال عادی بر می گردد.

در این قسمت از سریال دست تامر برای حیات توسط جراح رو می شود و حیات از تامر متنفر و با جراح ازدواج می کند.

پس از ۵ سال از این جریان ازدواج حیات، جشن فارغ التحصیلی بچه ها فرا می رسد و همه بچه های مدرسه به موفقیت های بزرگی دست پیدا می کنند.

گزیده همانند خواهرش معلم می شود و به بوراک می رسد.

سودا و گزیده به هم می رسند.

حیات نیز چیزی متفاوتی را تجربه می کند و آن هم بارداری است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو