دانلود بازی People Playground v1.2.5 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی People Playground v1.2.5 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

3,043

1398/8/18

02:59


بازی People Playground برای افرادی مناسب است که دوست دارند عروسکی را به درون عناصر مختلف بیاندازند و از نابود شدن آن لذت ببرند. شلیک به آن، سوزاندن و پاره کردن آن همگی در بازی صورت می گیرد و مراحلی را خواهید دید که شبیه سازی بسیار خوبی در آن ها صورت گرفته است. شما آزادی بیشتری در این بازی دارید و می توانید از انجام ماموریت ها در بازی حسابی لذت ببرید. عروسک ها در شرایط مختلف رها می شوند و بازیکن طراح شکنجه های زجرآوری است که بر سر این عروسک ها می آید. به نوعی باید خلاقیت خوبی در بازی داشته باشید و از عناصری که به شما داده شده اند برای مقاصد نهایی خود استفاده کنید. چنین روندی شاید در ابتدا خشونت آمیز به نظر برسد، اما شاید هر فردی آرزوی چنین کاری با عروسک های خود داشته است و این اثر فرصت را فراهم می کند تا به صورت نمایش های مختلف این سناریوها را ایجاد کند و شاهد پاشیده شدن خون به انواع و اقسام حالت ها شود.

People Playground v1.2.5 PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-People-Playground

المان هایی نظیر ماشین و کشتی و هواپیما و موشک در بازی وجود دارد و می توانید به هر روشی که می خواهید آن ها را بر سر این شخصیت ها آوار کنید تا کشته شوند. محیط بازی به یک نرم افزار شباهت بیشتری دارد و پس از کنار هم قرار دادن عناصر در نهایت می توانید دکمه شروع را فشار دهید و شاهد اتفاقاتی باشید که دوست دارید اتفاق بیفتند. اگر نقطه موردنظر شما حاصل نشد، می توانید المان ها را تغییر دهید و زاویه ها را هم درست کنید. بازی شکل و شمایل ساده ای دارد و معمولا هم از رنگ های خاکستری برای آن استفاده شده است. چنین روندی می تواند این انگیزه را در شما ایجاد کند که به چه روشی می توانید شدیدترین شکنچه ها را برای این شخصیت ها ایجاد کنید و به طور کامل آنها را به پودر تبدیل کنید.

info

Shoot, stab, burn, poison, tear, vaporise, or crush ragdolls. This game is for people who enjoy throwing around ragdolls but want it to be more detailed, satisfying, and feel more free while doing so.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: 2 GHz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Dedicated modern graphics card

DirectX: Version 11

Storage: 300 MB available space

Additional Notes: Direct X 11.1 is necessary for the game to work properly

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: 3.7 GHz

Memory: 16 GB RAM

DirectX: Version 12

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: The game is a lot more comfortable to play on a 1080p (or higher) monitor

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی People Playground v1.2.5-SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو