دانلود بازی Headsnatchers برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Headsnatchers برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

182

1398/8/18

03:51


Headsnatchers یک بازی چندنفره آنلاین است که می توانید در شبکه محلی تجربه کنید و دوستان خود را به چالشی سرگرم کننده دعوت کنید. شما هرکاری می توانید برای پیروزی انجام دهید و محدودیتی برای شما و هیچ کدام از دوستان تان ایجاد نشده است. فضای بازی کمی عجیب به نظر می رسد و چالش ها هم از حالت منطقی خود خارج هستند. هدف این است که پیروزی های مطلوبی را در بازی کسب کنید و به سلاح ها و نقشه های منحصربه فرد دست یابید. این کار چندان ساده ای نیست و مراحل و قوانین خاص خودش را دارد. حلقه هایی وجود دارد که پورتال نامیده می شوند و شما را به جهنمی بزرگ هدایت می کنند. المان های بازی چندان نیاز به توضیح ندارند و عجایب نابی را نصیب شما می کنند. بازی شناسه های مختلفی دارد و می توانید به طور مثال در بخش Zombie Cast، تمامی حالت های ساده، نرمال و سخت بازی را تجربه کنید. این تجربه ها شباهتی به همدیگر ندارند و در عین حال می توانید از قدرت های قبلی خود استفاده کنید.

Headsnatchers PC-PLAZA

دانلود-بازی-Headsnatchers

بازی Headsnatchers شخصیت های دوست داشتنی و خنده داری دارد که صداهای عجیبی از خودشان خارج می کنند. موسیقی هم بیشتر فضای کمدی بازی را به رخ می کشد و ریتم مشخصی دارد. پازل ها و چالش های بازی سه بعدی هستند و قرار نیست که یک حرکت ساده و کودکانه را در بازی شاهد باشیم. دوربین هم طوری نمایش داده می شود که همه ۴ نفر به خوبی احاطه داشته باشند و حرکتشان را انجام دهند. بازی در بخش چندنفره هیجان بالایی دارد و سرتاسر فضای شادی و خنده به راه خواهد بود. شخصیت ها آنقدر صداگزاری جذابی دارند که برخورد به موانع و پرت شدن، کسی نمی تواند جلوی خنده اش را بگیرد. تنها برخورد کوچکی کافی است که شما ببازید و از بقیه گروه عقب بمانید.

info

Challenge your friends to insane brawls, where the goal is to pluck heads from shoulders and use them to get that much-desired victory! Headsnatchers has 25 ridiculous maps with unique, yet unlikely, weapons and features, with their own steps and rules to follow. Well, they’re more like guidelines. Nobody likes rules. Dunk your buddies’ heads through hoops like LeBron, kick your grandpa’s gobbler through a portal to hell like Doomguy™ and flush your sister’s brain-basket down the toilet like the dooky you pushed out five hours after you shoved that XL pizza down your face. You name it, Headsnatchers has got it. Probably.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Microsoft Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 10

Processor: 2.7 Ghz Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti

DirectX: Version 12

Storage: 7 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

Additional Notes: Highly recommended to use gamepads

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Microsoft Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 10

Processor: Intel Core i7

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 7 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

Additional Notes: Highly recommended to use gamepads

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Headsnatchers-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو