دانلود بازی JUMANJI The Video Game برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی JUMANJI The Video Game برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

140

1398/8/18

04:22


اگر از بینندگان فیلم Jumanji باشید، قطعا با فضای شاد و ماجراهای هیجان انگیز گروه آشنا هستید. بازی JUMANJI The Video Game اثری هیجان انگیز است که گروه با هنرپیشگی دواین جانسون و جک بلک به داخل آن می روند و ماجراها شروع می شود. این بازی هم دقیقا روی همین شخصیت ها و روی همان ماجراها استوار شده است و علاقه مندان را به وجد می آورد. ماجراها در مورد شخصیت هایی است که دوست دارند از دنیای خودشان جدا شوند و نتیجه هم گروه شدن با هم است. شما در نقش قهرمان به جنگل اعزام می شوید و باید یک ماجراجویی سه بعدی را همراه با المان های اکشن و ناب تجربه کنید. مکان های خطرناکی را خواهید دید که در عین زیبایی حاوی دشمنان زیادی برای شما هستند. می توانید اسلحه ها و لباس های زیادی را آنلاک کنید و در طول راه خودتان را قوی تر کنید.

JUMANJI The Video Game PC-CODEX

دانلود-بازی-JUMANJI-The-Video-Game

مطالب مرتبط

بازی JUMANJI The Video Game حاوی برخی از ماموریت های شکست خورده است که فضای کمدی بازی را بیشتر می کنند. هرکس توانایی منحصر به فردی دارد و می تواند چالشی را برای گروه حل کند. مواظب تله ها باشید و سعی کنید که ارتشی از آدم های شرور را گذر کرده و در نهایت به مقصود نهایی برسید. استراتژی داشته باشید و سبک های جدیدی از گشت و گذار در جومانجی را باز کنید. دام هایی خواهید دید که کشنده هستند و راهی در برابر شما نمی گذارند. باید سه نفر در کنار هم باشید و تیم شوید. در بخش آنلاین که Team UP نام دارد، می توانید دوستان خود را هم دعوت کنید و کنترل یکی از شخصیت ها را به آنها بدهید. سازندگان سعی کرده اند که دیالوگ ها شباهت خوبی به فیلم داشته باشد و همه ماجراها را هم در بر داشته باشد. طراحی گرافیکی بازی هم عالی است و در زیبایی شناسی و نمادهای خاص بازی، وسواس زیادی به خرج داده شده است.

info

Unite in adventure and laughter in the action-packed game of Jumanji, as you try to survive the ultimate challenge for those seeking to leave their world behind!

Only you and three teammates can recover the JEWELS and save Jumanji. So get online, gather friends for split-screen play, or go alone with AI companions. There’s an army of evil marauders to take on, deadly beasts and traps to dodge, and cool customizations to unlock. And with heroes Dr. Bravestone, Ruby, Mouse, and Prof. Oberon as your avatars, you know you’ve got the unique abilities – and hilarious failings – to save the day!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 7 / 8 / 10

Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 (2.4 GHz) or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GT 430 (1024 MB)/ Radeon HD 6850 (1024 MB)

DirectX: Version 9.0

Storage: 3 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 10

Processor: Intel i5, 4 x 2.6 GHz or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی JUMANJI The Video Game-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو