پوستر شخصیت‌های سریال The Witcher منتشر شدند

پوستر شخصیت‌های سریال The Witcher منتشر شدند


منبع: گیمفا

148

1398/8/18

15:02


پوستر شخصیت‌های سریال The Witcher منتشر شدند

در همین حین که هیجان برای سریال فانتزی The Witcher «ویچر» محصول نتفلیکس به اوج خودش می‌رسد، پوستر شخصیت‌های شاهزاده سیری با بازی فریا آلن (Freya Allen) و ینفر با بازی آنیا شالوترا (Anya Chalorta) منتشر شدند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در دو پوستر متعلق به سیری شاهد دو جنبه متفاوت از او هستیم. او در یکی از آن‌ها لباس اشرافی به تن دارد، و به نظر می‌آید برای مخفی نگه داشتن هویتش کلاهی بر سر دارد. اما در دیگری که در آن با مشت‌های گره کرده و حالت چهره هشداردهنده حضور دارد جنبه دلیر و آتشین او به تصویر کشیده شده است.

پوستر ینفر دوران پس از تحول او را نشان می‌دهد و در آن شاهد ینفر با لباس سراسر مشکی هستیم که ظریف و منحوس به نظر می‌آید. اما به جز خود شخصیت‌ها شاهد نکته جدیدی درباره خود سریال نیستیم.

شخصا از انتخاب فریا آلن برای نقش سیری خیلی خوشحال شدم، چون این یکی از بهترین انتخاب بازیگران سریال بود. اما آنیا شالوترا برای نقش ینفر کمی جوان به نظر می‌آید، البته با دیدن تصاویر جدید او کمی از نگرانی من بابت حضور او در این نقش برطرف شده است. تیم طراحی لباس کار خیلی شگفت‌انگیزی در خلق این لباس‌های جذاب و خیره کننده برای شخصیت‌ها داشته که باعث شده کمی از مشکلات بازیگران هم نادیده گرفته شود.

فصل اول The Witcher در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو