مدل پرده آویز جدید برای نقاط مختلف خانه و انواع پرده های ریسه ای و کریستالی

مدل پرده آویز جدید برای نقاط مختلف خانه و انواع پرده های ریسه ای و کریستالی


منبع: دکوراسیون

2,676

1398/8/19

01:20


مدل پرده آویز

انواع مدل پرده آویز از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته اند و شما می توانید از این پرده ها در بخش های مختلف منزل خود استفاده نمایید و زیبایی طراحی دکوراسیون منزل تان را به کمک این پرده های خاص و شیک تکمیل نمایید.

مدل پرده آویز با طرح های زیبا و شیک

از پرده آویز علاوه بر جدا کردن راهرو از قسمت های دیگر منزل برای تزیین پیشخوان آشپزخانه و تزیین اتاق خواب و پنجره ها استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید از پرده ای زیبا و خاص برای منزل تان استفاده نمایید بهتر است این طرح پرده را انتخاب نمایید. در ادامه با انواع مدل پرده آویز برای بخش های مختلف منزل آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل پرده آویز

طرح های پرده آویز

پرده زبرا و پرده آویز از انواع پرده های فانتزی هستند که زیبایی و جذابیت را برای دکوراسیون منزل به ارمغان می آورند و این پرده ها در انواع طرح های متنوع موجود می باشند که بهتر است شما با توجه به سایر وسایل موجود در منزل خود رنگ و طرح این پرده های فانتزی را انتخاب کنید.

برای ساخت پرده های آویز از مهره و صدف و چوب و کاموا و نخ های کتانی رنگارنگ و … استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی خاص خودشان را دارند.

اجرای دکوراسیون داخلی

پرده های آویز مهره ای طرفداران زیادی دارند و در طراحی این پرده ها از مهره های ساده یا رنگی استفاده می شود که طیف رنگی این مهره ها اغلب از بین رنگ های رنگین کمان انتخاب می شوند و نمایی متفاوت و چشم نواز را در مکانی که پرده را نصب کرده اید ایجاد می کنند.

مدل پرده آویز شیک

مدل پرده فانتزی

پرده آویز و زیبا

پرده آویز شیک

مدل پرده آویز

پرده شیک آویز

مدل پرده آویز فانتزی

طرح پرده

پرده کریستالی

پرده شیک

پرده آویز

 

پرده رنگی آویز

طرح پرده آویز

برای ساخت برخی از پرده های آویز نیز از مهره های چوبی استفاده می شود که این پرده ها در انواع طیف های مختلف قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید پرده منزل تان در عین سادگی دارای جذابیت خاصی باشد بهتر است این طرح پرده آویز را انتخاب کنید.

پرده مهره ای کریستال آویز یکی دیگر از طرح های محبوب به شمار می رود که به دلیل استفاده از مهره های کریستالی دارای درخشندگی خاصی می باشد و شما می توانید در طراحی دکوراسیون های لوکس و لاکچری از این پرده ها استفاده نمایید.

پرده آویز کرستالی

طرح پرده آویز

پرده زیبا و شیک آویز

پرده آویز فانتزی

پرده چوبی آویز

پرده آویز

پرده اتاق نشیمن با طرح آویز

پرده رنگی آویز

پرده رنگی آویز

مدل پرده آویز شیک و زیبا

پرده زیبا آویز

پرده فانتزی و قرمز

پرده رنگی آویز

پرده کرستالی آویز

در این مطلب با انواع مدل پرده آویز با طرح و رنگ های متنوع آشنا شدید که امیدواریم این پرده های فانتزی و زیبا با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پرده آویزی کاربردی و در عین حال شیکی را برای بخش های مختلف منزل خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو